hubata nemá fotku

«1 2 ...7 »

Hubata, 8. decembra 2016 o 23:58
Pomocník

Mám na chalupe suseda, ktorý je milý, pozorný a ochotný porúbať drevo za pár poldeci. Len keď si vypije, tak je vo všeobecnosti známe, že ...

Hubata, 21. februára 2015 o 12:31
Ako som strážila policajnú stanicu

V lete som sa vybrala na výlet. Ja najradšej chodím sama, a tak aj sama pykám za svoje chyby. Zle som si pozrela odchod posledného autobusu do jednej dedinky na ...

Hubata, 14. januára 2015 o 19:36
Keby tá situácia nebola taká vážna, človek by sa aj zasmial ......

S hrôzou pozerám TV správy že na Ukrajine sa bojuje cca 40 km od našich hraníc, t.j. od Čiernej nad Tisou. Hneď aj za horúca píšem bratovi sms: - "Jéžišmárja, pobaľte ...

Hubata, 23. novembra 2014 o 09:27
Oznam pre vareškárov

Po dlhej dobe som cestovala autobusom po južnom Slovensku a v autobuse nad šoférom trónilo dvojjazyčné oznámenie: "POUŽITIE SMETNÉHO KOŠA JE BEZPLATNÉ! Tak som si pomyslela, že už sme nielen európski, ale ...

Hubata, 13. júla 2014 o 14:32
Pomsta!

Môj muž chodil rád vynášať smeti. Zdola zazvonil 2-3 susedom, ktorí tiež radi vynášali smeti, lebo panoval u nás taký zvyk, že pri zvončekoch sa odstavili do radu smetiaky pod ...

Hubata, 7. júla 2014 o 08:13
Ešte jeden o krstnom, keď inak nedáte ......

Ešte jeden o krstnom, keď inak nedáte .... Samozrejme že krstný bol aj pytliak: konkrétne rybár-pytliak, poľovník-pytliak a vianočný stromček tiež nekupoval nikdy v Zelovoci..... Ako už viete k cestovaniu mal krstný ...

Hubata, 4. júla 2014 o 16:24
Môj krstný toho navyvádzal .....

Ako som už minule spomínala v "zážitku Veľké manévre", môj krstný bol drevorubač. Do a z roboty jazdil na motorke za ušetrený benzín (eee... za socíka sa dalo, dnes ...

Hubata, 25. júna 2014 o 11:58
Veľké manévre

Môj krstný otec bol drevorubačom a to už hovorí za všetko: chlap ako hora, svalnatý - hoci nikdy vo fitku nebol, hubatý (máme to v rodine), po slovensky nevedel ani ...

Hubata, 20. júna 2014 o 07:32
Sám, celkom sám som sa ..........

Stalo sa mojej svokre: V obývačke jej trónil v obrovskom kýbli od tresky statný fikus na ktorý bola samozrejme patrične hrdá. Mala štyroch chalanov no a tí sa len tak predbiehali ...

Hubata, 12. januára 2014 o 21:08
Slimák

Budím prispatú pubertiačku po diskotéke: - "Soňa, potrebujem pomôcť v kuchyni, choď poumývať ten šalát a poriadne, zdá sa mi že je tam aj slimák .........!" ...... "jéééžišííí, ..... to ešte ...

Hubata, 22. decembra 2013 o 21:26
Šmolkoviny

Deti pozerali predvianočné prospekty a nad niektorými hračkami jasali. - "jééj toto CD-éčko by som chcela toto šmolkovské ešte nemááám ..... - nadchýňa sa Silvinka - "ukáž ktoré to je, to ...

Hubata, 11. októbra 2013 o 15:53
Dvojičky

Kolegyňa mala dvoch 7 ročných chalanov-dvojičky. Samozrejme že stále voľačo vymýšľali, vyvádzali, nič dobré im z očí nehľadelo. Trvalo to tak asi mesiac, čo sa večer bez reptania išli osprchovať ...

Hubata, 15. septembra 2013 o 09:00
Súťaž medzi trenkami a tričkami

Ako isto pamätá staršia generácia svoje deti sme odkladali na 2 týždne do pionierskeho tábora, aby sme si oddýchli aj my čo sme už nemali babky alebo sme mali ešte ...

Hubata, 22. júla 2013 o 15:19
Za všetko môže banánová sukňa!

Za socíka sme oslavovali všetko: meniny a narodeniny zákuskami zo Slovenky, 1. a 9. máj párkami a pivom, SNP vatrou a opekanými špekáčkami, VOSR lampiónovým sprievodom a pečenými gaštanmi, titul ...

Hubata, 19. mája 2013 o 07:41
Ako sme chceli vinobranie na 1. mája .....

Po dlhokánskych rokoch som sa stretla s Adrianou, dlhoročnou kolegyňou a s jej dcérou ktorú som poznala od malého dievčatka. Aby sme len tak nasucho nestáli na chodníku pozvala ma ...