Hovädzie líčka na šampiňónoch fotorecept

pusta - fotkapusta, 26. augusta 2014
Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept)
Foto: pusta

V tomto chladnom letno počasí dobre padne mäsko na šťave, pripravila som ľahko pikantné hovädzie líčka na šampiňónoch, zasýtilo i zahrialo.

4
porcie
20 minút
príprava
120 minút
na 80 - 90 °C

Suroviny

500 g
250 g čerstvé
150 ml domáca
1 ks veľká
5 strúčikov
1/2 ks
1 PL
1 ČL semienka celé
podľa chuti čerstvo mleté
1 ČL
podľa chuti
3 PL
podľa potreby domáci




Postup

  1. 1

    Hovädzie líčka som odblanila, umyla, osušila a pokrájala na väčšie kusy, nie na kocky,skôr ako malé rezne, osolila som ich a okorenila čerstvo mletým čiernym korením.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 1
  2. 2

    Čerstvé šampiňóny som pokrájala na silnejšie plátky.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 2
  3. 3

    Hovädzie líčka som položila do hladkej múky...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 3
  4. 4

    ...a postupne som ich obalila z oboch strán v múke.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 4
  5. 5

    V hrnci som rozpustila husaciu masť...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 5
  6. 6

    ...a na rozpálenej masti som ich prudko opražila najprv z jednej strany do červena a chrumkava,...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 6
  7. 7

    ...potom aj z druhej strany, opadaná múka neskôr pekne zahustí šťavu. Opečené hovädzie líčka som vybrala na tanier...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 7
  8. 8

    ..vo výpeku som krátko opražila semienka fenikla, čerstvo mleté čierne korenie...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 8
  9. 9

    ...a na jemno pokrájanú pálivú sušenú papriku, použila som chilli, aby sa zvýraznila ich chuť.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 9
  10. 10

    Pridala som na jemno pokrájanú cibuľu, orestovala som ju...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 10
  11. 11

    ...aj plátky cesnaku, ale len krátko - asi 1 minútu, kým sa pekne rozvoňal,...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 11
  12. 12

    ...pridala som červenú sladkú mletú papriku, rozmiešala, kým sa nerozpustila úplne v tuku,...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 12
  13. 13

    ..potom som priliala domácu paradajkovú šťavu, krátko som ju orestovala, podliala malým množstvom horúceho domáceho hovädzieho vývaru, 3x za sebou som všetko vydusila znovu až na tuk ako pri perkelte, cibuľa sa tým rozvarí, čím výborne ochutí a zahustí výslednú šťavu.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 13
  14. 14

    Do tohoto základu som vložila opražené hovädzie líčka, podliala som ich horúcim domácim vývarom do výšky mäsa a dusila prikryté pokrievkou na miernom plameni, za občasného premiešania a podlievania vývarom do mäkka - asi 120 minút.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 14
  15. 15

    Asi 20 minút pred koncom som pridala pokrájané šampiňóny,...

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 15
  16. 16

    ..tymián a dovarila som už odokryté bez pokrievky na miernom ohni.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 16
  17. 17

    Horúce hotové hovädzie líčka na šampiňónoch som podávala na lôžku zo zemiakového pyré, ale môže byť aj dusená ryža alebo príloha, ktorú máte radi.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 17
  18. 18

    Pohľad zblízka: Mäsíčko je mäkkučké ako masielko, šťavnaté a nevysušené vdaka chrumkavej kôrčičke na povrchu po obalení múkou a oprážaní, šťavička má vynikajúcu chuť cibule, cesnaku, domáceho hovädzieho vývaru, domácej paradajkovej šťavy, korenín, voňavá po tymiáne a šampiňónoch, je ľahko pikantná po chilli. Hovädzie líčka majú výborné a chutné mäsíčko, z ktorého sa uvoľní množstvo rôsolu pomalým varením z kolagénu, ktoré značne prispeje k úžasnej chuti i hustote šťavičky, podobnej dobrému gulášu z móčingu - glejovky, len je o niečo málinko redšia.

    Hovädzie líčka na šampiňónoch (fotorecept) - obrázok 18
  19. 19

    titulnú fotku som zmenila len na naliehanie redakcie, sebakriticky dôrazne opakujem, že neviem fotiť, sú tu oveľa horšie fotky na vareche ako bola titulka a tie niky nekritizujete, Prečo nie??? dakujem za pochopenie.

Diskusia k receptu

jozka2
uf,uf,uf,to je papanicko,@Pusta ak ti mozem poradit,sampiony najprv na malinko oleja ci masla/podla druhu jedla/udus kym nezacnu menit farbu,potom pridat k jedlu, ktore pripravujeme,sampiony stratia tmavu farbu na rebrach a ostavaju krasne,inac sa ta tmava farba nestrati.Ono to na chuti neubera urcite ani sposobom ako si to robila ty.5*
pusta
@jozka2 , niekedy zvyknem orestovať na troške oleja alebo masla aj zvlášť a pridať na záver do hotového jedla, tu som chcela však, aby ich chuť sa vyvarila do šťavičky.
dakujem za dobrú radu,vyskúšam určite. áno, je to skvelé papaníčko :-)
dakujem za pochvalu i 5*.
používateľ nemá avatar
hag
hag
Mňam. Ešte keby si nám prezradila, kam chodíš na hovädzie líčka...
pusta
@hag , dakujem za pochvalu. :-)
prezradím ti a rada, hovädzie líčka kupujem v metre - aj teraz ich majú, sú kvalitné a nie sú drahé.
1x hag
pampusik
Jedlo vyborne. Vies co, ja u teba nechapem, ked si das tolko prace s receptom, preco ho sprznis hlavnou fotkou. V 17 bode mas celkom peknu. Som ta pod paprikasom prechvalil :D Chcelo by to sponzora na lepsi fotak :D
micanela
@pampusik ja som napisala, ze recept je pekny ale ze nech si autorka vyziada od priatela fotak ... nic sproste ani urazajuce a komentar tu zrazu nie je
pusta
@pampusik , toto je recept spred 2 mesiacov, vtedy som ešte nemala môj foťák v mobile dobrý, okrem toho úvodnú fotku som nefotila ja, bola fotená iným mobilom, aj dobrému fotografovi sa môže stať, že je neostrá - toľko ako vysvetlenie k celému.
v 17. bode som fotila ja mojim mobilom.
viem, že to myslíš dobre, ale nič od sponzora neprijmem. :-)
zo mňa fotograf, žiaľ, nebude, zatiaľ sa len učím a na tento účel mi naozaj stačí môj mobil.
takých receptov mám ešte niekoľko nafotených, ak poprosím o pochopenie, ked ich pridám, dnes bude rp zo včera, tak aj fotky budú iné.
áno, jedlo je výborné. :P
dakujem za pochvalu receptu aj kritickú pripomienku.
vieš, som veľmi tvrdohlavá a hrdá, to som celá ja - musím sa cez to sama prekúsať a naučiť sa to.
prepáč mi to, prosím
pusta
@micanela , nevedela som si teraz ráno,žiaľ, už prečítať tvoj komentár, už tu totiž nebo :-( mrzí ma to. ale ja ti verím a dakujem ti za pochvalu receptu, potešilo ma to :-)
čo sa týka fotenia, platí to, čo som napísala pre @pampusik
dakujem aj tebe za pochopenie, viem, že si to myslela v dobrom.
micanela
@pusta naozaj som to nemyslela zle, recept je skvely a urcite niekedy vyskusam - tvoje recepty sa mi pacia len zial vacsinu z nich momentalne nemozem kvoli prisnej diete na pankreas
pusta
@micanela , to mi je úprimne veľmi ľúto, že máš také vážne zdravotné problémy, ale neboj, dostaneš sa z toho časom - viem, o čom hovorím, tiež som si tým prešla a ešte k tomu veľmi ťažkou, život ohrozujúcou pankreatitídou pred 10 rr, postupne sa všetko upravilo.
až bude ten čas aj u teba, ver mi, že bude, potom vyskúšaš aj ty :-)
som rada, že považuješ tento recept za skvelý, a páčia sa ti aj ostatné :-)
potešila si ma, dakujem ti.
Držím ti všetky palce, aby si sa uzdravila celkom, prajem ti z celého srdca Pevné zdravie a Pekný deň :-)
používateľ nemá avatar
asu
asu
Ten recept nemá chybu, cez víkend bude u nás, ale z teľacích líčok a s nokerľami........Z tej neostrej fotografie si nič nerob, mne by vôbec nechýbala ak by tam nebola.......
ewag
Nechápem príspevky niektorých. Ide tu o fotky alebo recept. Ten je vynikajúci, ako aj iné od @pusta.
pusta
@kukulienka71 , hovädzie líčka sú veľká delikatessa :-)
už teraz sa teším, lebo viem, že ich vyskúšaš :-) chutia úžasne, uvidíš, že si ich zamiluješ, zamilujete :-)
som rada, že sa ti môj receptík páči.
dakujem ti za pochvalu, za uloženie do kk.
radox1
bud som sprosty alebo nechapem.ked si 17.fotku fotila ty,co ti brani v tom,aby si ju nahradila tou mazanicou ako uvodnu fotku.inac je recept dobry,akurat ja dusim v rure,tym odpada miesanie a kontrolovanie hrnca.
pusta
@asu , joooj, tak to bude úžasná lahôdka, máš sa na čo tešiť :-)
tiež mám doma aj teľacie líčka a už sa tešíme všetci:-)))
no vieš, z tej fotografie ja si ale vrásky robím, aj ked som titulku nefotila ja, stalo sa niekomu, kto fotí excelentne, chcel mi ukázať, ako to vyzerá, ak sa fotí veľmi zblízka mobilom, ak nemáš k dispozícii statív, kvalitný foťák s makrom a fotíš bez sprievodu dvoch reflektorov a labáku. :-(
ja sa rada priučím, aj ked som na fotenie a iné technické záležitosti absolútne nemehlo. :-(((
som mu za to dokonca vdačná :-)))
pusta
@ewag , ja to mojim kritikom mojich fotiek vôbec nezazlievam, lebo majú, žiaľ pre mňa, absolútnu pravdu. :-(
vieš, varecháči majú radi k dobrému jedlu aj pekné fotky a právom, ja tiež, lens a učím a aj chyby mi treba ukázať.
teší ma, že sa ti aj tento môj recept páči a aj iné.
dakujem ti veľmi pekne.
pusta
@radox1 , nie si sprostý, nevadí, že nechápeš,,,mohla by som fotku vymeniť, ale nechcem a to z didaktických dôvodov, predovšetkým pre mňa, možno pomôže aj ostatným, čo nevedia fotiť.
tvoju kritiku beriem vážne, lebo je konštruktívna a dobre mienená, za čo ti dakujem.
som rada, že sa ti môj recept páči, mne sa tiež páči tvoj spôsob prípravy a určite ho použijem :-)))
ešte raz dakujem.
pusta
@tiginko , no vidíš, ako krásne som ťa rozosmiala. až do kolien :DDDDD
možno ani neuveríš, ale som tomu veľmi rada :-)
vždy príjemnejšie, ako zvada :-)
tiež sa rada smejem :-)))
1x pusta
pusta
@all ,len pre upresnenie"
titulná fotka patrí k tomuto receptu, na rovnakom tanieri ako je v titulke, mám pokrájané hovädzie líčka v surovom stave v postupe v bode č. 1, tiež v bode č.2 sú položené na takom istom tanieri v múke a v bode č.3. sú na rovnakom tanieri už na sebe poskladané všetky hovädzie líčka v múke. :-)
ja som jedla až neskôr, použila som iný tanier, ktorý môže ísť do mikrovlnky a jedlo sa v nej na tanieri zohreje.
pusta
@megdesign1 , tentokrát ti len raz odpoviem :-)
tá titulná fotka patrí k tomuto receptu!
je to môj recept a ja rozhodujem o tom, ktorú fotku pridám ako titulnú,
nie ty :-)
toto rozhodnutie je len na mne, na nikom inom.
je len moja vec, ako varím svoje recepty a čo do nich dám, nie je to tvoja vec.
ty si rob, ako ty chceš, ale vo svojich receptoch.
dobre si to zapamätaj a raz pre vždy! :-)))))
HOWGH.
pusta
ozaj, a kde sú vlastne tvoje recepty? no však sa pochváľ konečne :-)))
1x pusta
nadia56
@pusta , opat jeden z vybornych receptov, mas ich uz peknu zbierku, neuvazovala si o vydani svojej kucharskej knizky? nebola by to marna praca, pekny den zelam:-)
pusta
@megdesign1 , pokiaľ som si všimla, tak tvoje recepty sú zablokované :-)
nie skryté.
pusta
@megdesign1 , no nepovedz :-)))
včera večer o 19,39 a o 19,42 diskusia: Prečo mám zablokovaný recept?
ak niekoho zablokujú, ako zablokovali teba, tak zablokujú aj jeho recepty a nedostaneš sa k nim ani cez tvoj nový nick:-.)
1x pusta
megdesign1
@pusta ja som sa pytal, preco mam zablokovane konto, nie recept.

Ach pusta, ty "ekspertka", pre tvoje info, dal som si skryt recepty este v juni:

Marcel
26. jún.

komu: redakcia
Dobry den.

Na vareche som registrovany pod nickom "megdesign"

Mam tam zopar receptov a vsetky su zverejnene. Chcem vas poprosit o skrytie vsetkych mojich receptov.

Dakujem.


Sona Babcova
26. jún.

komu: mne
Dobry den,

vase recepty som skryla (mozno este chvilu potrva, nez budu vsetky stranky aktualizovane a nebude ich vidno). Jediny sposob akym mame moznost toto uskutocnit je ulozit recepty ako koncept. To znamena, ze ak niekto bude mat k dispozicii priamu linku na Vas recept, uvidi ho. No v zoznamoch a pod. uz nebudu figurovat.

Prajem pekny den.

pusta
a to znamená, že k nim nemáš prístup, a to ani pod nový nickom :DDD
megdesign1
A ako o com sa tu teraz bavime? Ako mi chces povedat, ze nemam pristup k mojmu zablokovanemu uctu? Tak si pozri TS, od koho ti prisla... ;)
pusta
@megdesign1 , tak to bolo v júni, tak neoblbuj :-)
ja hovorím o teraz :-))))
nemám žiadnu TS od teba.
megdesign1
@pusta o com???? Ty kokos, ty na com ficis? :DDDD

pusta, dnes 19:19
ozaj, a kde sú vlastne tvoje recepty? no však sa pochváľ konečne :-)))

megdesign1, dnes 20:00
@pusta na mojom blogu su ;) Tu na vareche som ich dal skryt, ale to predsa velmi dobre vies ;)

pusta, dnes 20:41
@megdesign1 , pokiaľ som si všimla, tak tvoje recepty sú zablokované :-)
nie skryté.

megdesign1, dnes 22:04
@pusta ja som sa pytal, preco mam zablokovane konto, nie recept.

Ach pusta, ty "ekspertka", pre tvoje info, dal som si skryt recepty este v juni.

pusta, teraz
@megdesign1 , tak to bolo v júni, tak neoblbuj :-)

To mas pekne kvalitny "matroš" teda :DDDD

Presne tak, v juni som si dal skryt rcp´s a odvtedy su skryte. Nechapem, comu nechapes :D
pusta
@megdesign1 , to, že si zablokovaný, to je holý fakt.
neobkecávaj dookola.
a vôbec, ako to, že funguješ, aj ked pod novým nickom - ešte si ťa nevšimli...všimnú, nemaj strach.
nič iné nerobíš, len spamuješ DDDDD
pusta
@megdesign1 , všetci vieme, že to bolo len tvoje zbožné želanie:-)))
v kuse si mi ich plieskal o hlavu, toprecepty a tu, vymýšľal si si dalšie, ktoré nikdy neboli a....... a blokli teba :-)))
nevyskakuj znovu, pod novým nickom, lebo doskáčeš, aj tu môžeš dostať ban!
nebude treba na to žiadna diskusia a ani petícia, , ako si ju ráčil organizovať proti mne a ten ban dostaneš :-)
pusta
@marianne , napísala som skutočné dôvody, prečo nevymením titulnú fotku pri tomto recepte, je z mojej staršej série receptov.
neskôr som zvažovala túto možnosť doslova na lekárenských váhach.
po tomto všetkom, čo sa pod týmto dobrým receptom udialo, tak už JUST NIE!
odpusť mi to, viem byť pekne tvrdohlavá :-)))
marianne
Uz ako chces @pusta ,to je ciste tvoja vec,v tomto pripade nesuhlasim s Tebou,pretoze tak skvely recept si zasluzi adekvatnu fotku,ak je to v tvojich silach,samozrejme.Tu tvrdohlavost nie je namieste,ak to robis len koli tvrdohlavosti.To je moj uhol pohladu,ak dovolis.Keby to bol moj recept,co sa mozrejme nie je,tak ju zmenim.Ale to je na Tebe. Inak recept je vynikajuci.Ta fotka ho zbytocne kazi.
pusta
@marianne , nie je to len trutzpolitika odo mňa, to určite nie.
ten, kto to fotil, je excelentný fotograf, toto fotil on mobilom a fotil tak, aby som si uvedomila, kde robím chybu, že fotím zblízka a pitom to bude nepekné, neostré a rozmazané.
vysvetľoval mi, že ak by som chcela fotiť zblízka, musela by som fotiť drahým kvalitným foťákom - asi za 1000 éčiek, mať fťák na priblíženie s Makrom, statívom, okrem toho fotiť v sprievode aspoň 2 reflektorov a mať k dispozícii fotolaboratórium.
toto všetko som ja nevedela, som len nešikovný začiatočník a myslím, že touto jeho titulnou fotkou a s mojou fotkou tiež mobilom v Postupe naor, fotkou v bode č, 17 a rukolapným porovnaním, pomôžem aj iným užívateľom v mojej pozícii.
toto je kardinálny dôvod, prečo ju ponechávam.
1x pusta
pusta
@marianne ,som rada, že recept ako taký, považuješ za skvelý, čo ma veľmi teší, veľmi ma pochválil za recept práve jeho fotograf, ktorý ho ako prvý aj jedol a on je nekompromisný, prísny, kritický, hned len tak ľahko nepochváli - toto mu fakt chutilo :-)
úprimne ti dakujem.
1x pusta
pusta
@nadja56 , som rada, že sa ti aj tento recept páči, teší ma to a dakujem ti :-)
áno už mám tu na Varecha.sk peknú zbierku receptov a ajdoma už nafotených.
to isté, čo mi navrhuješ ty, mi navrhli viacerí, navrhuje mi to aj môj priateľ - vydať kuchársku knihu alebo aspoň svoj Blog receptov.
prešla som u neho tvrdou a dlhou školou, on je nekompromisný a veľmi kritický, je to známy šéfkuchár :-)
teraz je so mnou spokojný, čo ma síce naozaj veľmi teší.ale ja sama nie som ešte so sebou spokojná, mám sa ešte veľa čo učiť a vo všetkom. takže žiadna kuchárska kniha a ani Blog zatiaľ nebude.
naučil ma byť náročnou voči sebe a byť k sebe kritickou.
nie som skromná v tomto smere, ale ešte na to nemám a preto si ešte netrúfam.
1x pusta
evusik
toto už nie je tvrdohlavosť, ale tuposť...
a ten tvoj excelentný fotograf žije asi len v tvojej fantázii, pretože žiaden fotograf by nevypotil podobnú hlúposť... ak si myslíš, že ten kto má drahý foťák robí dobré fotky, tak to si na veľkom omyle... fotenie to nie je len ostrá fotka, fotenie je veda, fotenie je umenie...
to si vážne myslíš, že tí ktorí tu majú pekné fotky majú foťáky za 1000, reflektory a fotolaboratórium??? načo??? tu sú len nadšenci ktorí popri varení radi fotia to je celé, niekomu to ide lepšie niekomu horšie...
chýba ti sebareflexia a trochu pokory...
pusta
@evusik , to je tvoj názor :-)
nie, nemyslím si, že len takým drahým foťákom sa dá dobre fotiť, ale iste sa ním dá fotiť oveľa lepšie, najmä ak ma ešte aj MAKRO a statív.
profíci a niektorí amatéri aj tu na vareche fotia v sprievode reflektorov a majú aj fotolaboratorium, a ty o nich vieš veľmi dobre, ktorí sú to. môžu túto pravdu aj potvrdiť.
ty veľmi dobre vieš, o čom som hovorila, skús fotiť mobilom a uvidíme, či tvoje naozaj úžasné fotky fotené foťákom budú také úžasné aj mobilom.
ja otvorene vravím, že ešte fotiť neviem a fotím len mobilom. ten môj excelentný fotograf nežije v mojej fantázii, žije skutočne a učí ma.:-)
otvorene som povedala, že tento môj recept je zo staršej série, ked ešte foťák v mobile nebol v poriadku, tak, čo sa rozčuľuješ a čo nechápeš???
je mi jedno, či tomu veríš, či nie,
ja som len vysvetlila svoje dôvody a fotku presne z tých dôvodov nevymením.
práveže mi sebareflexia nechýba a ani pokora, povedala som, že mne to ešte nejde,preto som tú fotku ponechala a ponechám.
dakujem za tvoj dobre mienený príspevok, myslím to vážne.
pusta
@evusik , to je tvoj názor :-)
nie, nemyslím si, že len takým drahým foťákom sa dá dobre fotiť, ale iste sa ním dá fotiť oveľa lepšie, najmä ak ma ešte aj MAKRO a statív.
profíci a niektorí amatéri aj tu na vareche fotia v sprievode reflektorov a majú aj fotolaboratorium, a ty o nich vieš veľmi dobre, ktorí sú to. môžu túto pravdu aj potvrdiť.
ty veľmi dobre vieš, o čom som hovorila, skús fotiť mobilom a uvidíme, či tvoje naozaj úžasné fotky fotené foťákom budú také úžasné aj mobilom.
ja otvorene vravím, že ešte fotiť neviem a fotím len mobilom. ten môj excelentný fotograf nežije v mojej fantázii, žije skutočne a učí ma.:-)
otvorene som povedala, že tento môj recept je zo staršej série, ked ešte foťák v mobile nebol v poriadku, tak, čo sa rozčuľuješ a čo nechápeš???
je mi jedno, či tomu veríš, či nie,
ja som len vysvetlila svoje dôvody a fotku presne z tých dôvodov nevymením.
práveže mi sebareflexia nechýba a ani pokora, povedala som, že mne to ešte nejde,preto som tú fotku ponechala a ponechám.
dakujem za tvoj dobre mienený príspevok, myslím to vážne.
radox1
pises-ten, kto to fotil, je excelentný fotograf, toto fotil on mobilom a fotil tak, aby som si uvedomila, kde robím chybu, že fotím zblízka a pitom to bude nepekné, neostré a rozmazané.
ale to ti mohol predsa ukazat na nejakej fotke v popise postupu,a nie na titulku.a pod toto sa ziadny profi fotograf nepodpise,a v zivote to nepustil von.
pusta
@radox1 , áno je to tak, ako som to napísala :-)
áno, to fotil on, ja som to dala ako titulnú fotku a pustila von, nie on.
to nie je jeho chyba.:-)
prečo som to spravila, to som už opakovane vysvetlila.
radox1
a ty si tiez fotila mobilom a daleko lepsie,i ked to ma od kvalitnej fotky daleko.a taka rozmazana fotka sa snad ani neda odfotit,to sa mu na kolky krat podarilo,alebo fotil nejakou starou nokiou 6610?a ked sme uz pri tom,dennodene sem pridavas,casto z drahych surovin recepty,tak by si tie recepty zasluzili nejaky kompakt za posratych 50€,inac ten blog nebudes mat nikdy,lebo s takymi fotkami co robis si urobis akurat tak hanbu.
pusta
@radox1 , prosím, všimni si moje fotky z novšej série, napr. v mojom rp Celkom obyčajné lángoše plnené dubákmi :-)
už tu som avízovala vopred, že budú iné.
dakujem ti
pusta
@radox1 , ja si stále myslím o sebe, že nefotím dobre :-)
ako vidíš, dá sa aj taká fotka odfotiť, ak fotíš mobilom príliš zblízka a tak aj vyzerá.
ja ani nemienim mať svoj blog, necítim sa na to :-)
vieš, mne na moje recepty naozaj úplne postačí fotenie mobilom tu na Vareche, naozaj nepotrebujem na to kompakt, kým sa fotiť nenaučím.
sú tu oveľa horšie fotky ako tie moje a tie nikdy nekritizujete. prečo???
pusta
@radox1 , ja si stále myslím o sebe, že nefotím dobre :-)
ako vidíš, dá sa aj taká fotka odfotiť, ak fotíš mobilom príliš zblízka a tak aj vyzerá.
ja ani nemienim mať svoj blog, necítim sa na to :-)
vieš, mne na moje recepty naozaj úplne postačí fotenie mobilom tu na Vareche, naozaj nepotrebujem na to kompakt, kým sa fotiť nenaučím.
sú tu oveľa horšie fotky ako tie moje a tie nikdy nekritizujete. prečo???
redakcia
@all Ospravedlňujeme sa všetkým zúčastneným. Máte pravdu, recept s rozmazanou úvodnou fotografiou nemal byť spustený na zverejnenie. Tento recept dáme do stavu konceptov, aby si p. Pusta mala možnosť zmeniť úvodnu fotografiu za kvalitnejšiu, kde by bolo jasne vidno finálne jedlo. Pekný deň Všetkým.
pusta
@kukulienka71 , aj mne sa to páči, aj ked som bola ako tvrdohlavý "mezek", asi vieš z akých dôvodov, kvôli šikanérom /nemenujem/ bolo moje JUST NIE :-)
páči sa mi najmä, že konečne aj v inom vzala @redakcia popraty do svojich rúk!
1x pusta
megdesign1
@pusta ak pochopis, ze makro nepotrebuje stativ, lebo makro nema dlhy expozicny cas..





ak pochopis, ze nocna fotka oblohy potrebuje stativ, lebo potrebuje dlhy expozicny cas...





ak pochopis, ze mobilom nenastavis ISO... ak pochopis, ze clona ma svoj plyv na hlbku ostrosti.... vtedy mozes pisat mudra.... aj ten tvoj priatel.... ;)

PS: A to sa este len ucim ;)
tinca
@pusta rada varím z hov.líčok je to chutné mäsko, niekedy vyskúšam aj takto. K foteniu,ja som v začiatkoch fotila len mobilom a mal len 2,0 MP a fotky boli slušné.Ale súhlasím, že aj fotenie najmä jedla je umenie:)
1x tinca
pusta
@tinca , poteší ma, že vyskúšaš aj ty :-)
podľa môjho názoru, vedieť krásne fotografovať je skutočné umenie.
ja mám tú smolu, že som nikdy predtým nefotila, fotím mobilom a to nikdy nebudú úžasné fotky, som technický a fotografický antitalent, ale snažím sa a učím sa.
neviem prečo sa tak podaktorí irritjú, ked sú na vareche oveľa horšie fotky a tie nekritizujú...
dakujem ti za pochopenie a uznanie, povzbudenie, tvoju pochvalu si veľmi vážim :-)
1x tinca
používateľ nemá avatar
asu
asu
@ pusta
Mala si pravdu, teľacie líčka na tento spôsob boli úžasné.......
pusta
@asu , to ma veľmi teší, že boli úžasné :-)
pripomenula si mi, že tie moje teľacie líčka v mrazáku načim zhosnovať v nejakom novom dobrom recepte:-)
dakujem ti za skvelú správu.
tinca
@pusta ja robím z hovädzích líčok aj guláš,je úžasný, vyskúšaj:)
radox1
tak co pani pusta,uz ste sa naucila fotit?pochvalte sa.alebo uz nie je co fotit,lebo nevarite?
1x radox1
hajny
Necitala som vsetky komentare, ale vsimla som si,ze sa tu toci hlavne o foteni. Ja sa chcem vyjadrit k receptu. Vyskusala som ho a je fajnovy, Ukladam a budem ho robievat ak natrafim znovu na licka. PS: V tlakovom hrnci som ich mala za 30 minut makkucke. Nechce sa mi stat dlho pri hrncoch. Hribiky som osmazila a udusila zvlast a na koniec zmiesala s lickami. Diky za recept :-)
alex100
Ahoj. Dnes som spravil líčka na tento spôsob. nemal som aníz tak bez neho a namiesto šampionov som dal hríbiky. Bolo to super. takže dakujem. Škoda, že komentov priamo k receptu je málo. hlavne sa tu rieši fotenie a zablokovaný účet.
alex100
Robím líčka podľa tohoto receptu pravidelne, vyskúšal som aj iné ale tento je TOP. Len namiesto šampiónov dávam hríby.
Ďakujem.
1x haji




SÚŤAŽ: Takto využívajú Maresi mliečko naši čitatelia