Ako dnes oslávite Silvestra?

redakcia - fotkaRedakcia 31. decembra 2018 o 09:18

Ako bude vyzerať Váš dnešný, posledný deň v roku 2018? Robíte doma silvestrovskú párty, či sa na ňu k niekomu chystáte? Alebo si budete Silvestra vychutnávať v pohodlí svojho domova len v kruhu blízkych? A čo budete pritom chrumkať? Napíšte nám :)

@zareaguj


10 odpovedí:
  • klukodvody - fotkaKlukodvody 31. decembra 2018 o 10:23

    Nejdříve srdečné přání všem, všem, všem do Nového roku jen to nejkrásnější a slunce v duši. Také si moc přejme, abychom neztratili přátele a nikomu zbytečně neublížili slovem ani skutkem. Doufejme, že nám rok 2019 nepřinese nic zlého a se starým rokem se rozlučme pokud možno důstojně.
    U nás si Silvestr užíváme v klidu a pohodě doma. Prakticky celý život jsme na Silvestra měli nejvíc práce. V kuchyních kde jsme pracovali jsme se potkávali a nevěděli jsme co dříve a proto teď si doma připravíme nějaké chlebíčky, jednohubky a prostě jak říkával můj švagr, který už není mezi námi " úchytky". Uděláme si konvici kávy a do lednice na půlnoc šumivé víno. Podíváme se co je v televizi, pustíme si možná náš oblíbený rozhlas Brno. Potom zkusíme v klidu přivítat Nový rok se sousedy, kdy o půlnoci vycházíme před domky a společně připijeme. Budeme doufat, že nám bude dáno abychom prožívali ještě dlouho štěstí a lásku a mohli jsme se radovat ze života. No a Nový rok začneme návštěvou v kostele. A to je vše. Všem vám to samé přejeme moje milovaná žena a já.


    @zareaguj
  • klukodvody - fotkaKlukodvody 31. decembra 2018 o 10:24

    Ten obrázek se mně otočil to mně mrzí.
    @zareaguj
  • redakcia - fotkaRedakcia člen redakcie Varecha.sk, 31. decembra 2018 o 11:28

    @Klukodvody (31.12.2018 10:24)

    To nevadí :) Ďakujeme za krásne slová a želáme do roka 2019 len to dobré!


    @zareaguj
  • bubaya - fotkaBubaya 31. decembra 2018 o 12:57

    My len tak podomácky, naplním krémeš, vypražíme si rybku, pozrieme obidva diely Anděl Páně..... Z bezpečia spoza okna pozrieme ohňostroj a budeme len tak oddychovať. Vianočné sviatky boli turbulentné, bolo nás tu ako Sásovanov, tak teraz budem len oddychovať, aby sa zajtra mohlo povedať: Jak na Nový rok, tak po celý rok.....kľud, pohoda.
    @zareaguj
  • jack - fotkaJack 31. decembra 2018 o 20:45

    My tiež papučová kultúra.Klasika,chlebíčky,telka,šampus.A nový rok privítame zároveň s narodeninami mojej dcéri,ktorá oslávi krásnych 15 rokov....Tak Vám všetkým prajem krásneho Silvestra a Šťastný Nový rok.Ďakujem aj redakcii za ich skvelú prácu a ľudský prístup.
    @zareaguj
  • finczi - fotkaFinczi 31. decembra 2018 o 20:59

    Šťastný a zdravý nový rok všetkým! Moja polovička má ráno o 3-tej nástup do práce,takže sme si máličko štrngli po obede. Sme doma, papučková klasika a relatívny pokoj, pretože viacerí oslavujú hlukom. Dúfam, že sa mi môj milý vráti večer z práce živý, zdravý a zaželáme si šťastný nový rok... Užite si všetci krásny večer, ako vám je milé a príjemné!
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarHaji 31. decembra 2018 o 21:57

    V novém roce 2019 přeji všem hlavně pevné zdraví!
    Milá @Jack , gratuluji @Chica114 ke krásným patnáctvým narozeninám, ať se jí splní všechno co si přeje!!
    Silvestra trávím doma. V teple a při telce, s chlebíčky a colou. Je připravený i zítřejší sváteční oběd: zeleninová polévka s červenou čočkou a česnekovými nočky, pečená telecí roláda, rýže, mrkvovo kedlubnový salátek. Na Nový rok si zpravidla nenechám ujít Novoroční koncert Vídeňských filharmoniků. Naplno si to užiju jak zrakem - nádherná květinová výzdoba, tak sluchem - příjemná hudba i průvodní slovo. Koncert začíná před polednem a už se moc těším.
    Hezký večer všem, kteří pěstují papučkovou kulturu! Těm, co jsou ve víru nočního života a nebo v práci, přeji bezpečný návrat!
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarAlina598 1. januára 2019 o 08:22

    Krásny a úspešný Nový rok 2019 prajem všetkým☺našej redakcii a všetkým Varecháčom☺
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarBeatacsontosova 1. januára 2019 o 22:25

    Pozeram, ze viaceri su tu vyznavaci papucovej kultury :) a teda ze aj my sme tento rok travili doma, od siedmej vecera uz v pyzame pri kartach s poloviciakom, bratom a svagrinou :-) a bolo nam hej, ohnostroj kukali z bezpecia obyvacky, o polnoci strngli poharikmi a pokracovali v masteni sedmy do pol 4 :) a teda musim uznat ze to bol jeden z najlepsich silvestrov za posledne roky :) prajem uspesny rok kazdemu!
    @zareaguj
  • elenas - fotkaElenas 2. januára 2019 o 10:38

    Šťastný a krásny nový rok prajem Vareche a všetkým varechárom!
    @zareaguj