Kuchyňa a vybavenie

Vybavuji si kuchyň - mixér Vitamix A3500

lenulina - bez fotkylenulina, 31. augusta 2018

Ahoj, vybavuju si novou kuchyň. Zaujal mě mixér Vitamix. Je to dobrá volba? Jak se čistí? Není moc velký? Nemůžu ho vidět na živo - nikde v okolí ho neprodávají.

@zareaguj


Diskusia k téme

10 komentáre k článku
doporucujem poinformovat sa u predajcu
Našla som si vo vyhľadávači firmu čo predáva mixéry Vitmix. No stačilo mi prečítať si prvú vetu a potom posledné. Vyberám z textu:
"V čom je Vitamix A2300 Ascent™ taký výnimočný?" (podľa mňa cenou)
"Záručná doba:
Záruka na hlavné časti pristroja ako je motor a elektronika je 10 rokov.
Mechanické poškodenie nádob nespadá pod záruku.
V prípade nákupu prístroja, určeného na domáce použitie, na podnikanie (na firmu s IČO), sa záručná doba skracuje na 0 rokov."
No, nekúp to :-)
LEN mixér za skoro 900 ečok? A za tie prachy ani počet otáčok? Pomixuje aj tak len to, čo sa do neho dá, takisto, ako to pomixuje stoeurový.
1x 45678
Podľa mňa Záleží na tom že čo s tým chceš robiť sú napríklad mixéry ktoré majú špeciálne nástavce na výrobu cestovín alebo mletého mäsa. Ale málokedy sú v základnej výbave hociktorého mixéra. Musíš si najprv ujasniť že čo všetko s ním chceš robiť A ako často a podľa mňa sa rozhodnúť na základe toho.
Většinou se prezentace podobných a hlavně drahých spotřebičů dělají na velké ploše, kam přijde hodně lidí - nákupní střediska, veletrhy a podobné velké sešlosti. Tam je možné vidět blíže tyto spotřebiče. Ale počítej s tím, že obchodní zástupce je všechno - i kouzelník a eskamotér - výborný řečník a manipulátor. Každý má v rukávu pár osvědčených fíglů. Je dobré se podívat víckrát a hlavně si dobře rozmyslet co chci a kolik jsem ochoten dát peněz. Pro začátek bych šla do klasiky a časem ...
Měla jsem dobře 30 let robot Ronic - v té době bomba spotřebič /i finančně/. Odešel do věčných lovišť vloni. A přestože je i dnes k mání náhradní díl, který mi odešel, šla jsem do nového spotřebiče. Stál o pár korun víc než onen náhradní díl. Pravda, za 30 let jsem si zvykla na mého miláčka. Ale používala jsem z něj nejvíc jen tu hlavní část. Uvidím, jak se sžiju s mým novým food procesorem. Člověk se pořád učí - všemi směry.
Držím pěsti, ať si dobře vybereš!
Jo a čím složitější "basmek", čím více elektroniky, tím více možností pokazit se. A o "kurvítkách" snad ani psát nebudu.
1x bubaya
Pred mnohými rokmi som si na veľtrhu kúpila skutočne na tie časy drahý mixér americkej výroby. Na tretie použitie sa po minúte mixovania zadymilo a nastalo ticho. Reklamovala so ho a skutočne mi poslali nový. Po čase som si kúpila kuchynský robot slovenskej značky a mixér som viac nikdy nepoužila. Nemám dobré skúsenosti s cudzími výrobkami. Keď mi môj radostný vnúčik nechtiac aktivoval na keramickej varnej doske detskú poistku nebolo v meste odborníka, ani návodu ako ju zrušiť a bez toho sa nedalo variť. Až po týždni zistil syn cez známych z Ruska, že taká sa už nevyrába, ale poslali mu aspoň návod v ruštine, a tak sme na to pokusom a omylom prišli. Rusi to posielali do Anglicka a oni k nám. Nech žije globalizácia!
aku značku mixeru by si mi doporučila? Ktory je velmi dobry a kvalitny?