Ako som si chcela uľahčiť prácu a urobiť radosť.

frezia68 - fotkafrezia68, 22. novembra 2010
Viem,viem,podľa @sovkinej teórie leniví sú vynaliezaví.Tentokrát som vynaliezavá nebola. A ani nie tak z lenivosti,ako skôr preto,že začínam pociťovať pribúdajúce rôčky a kríže,kĺby........dokonca už nie som taká šikovná ako @babidka ,ktorá za jeden deň toho narobííííííííííí a ja ju obdivujem a uznávam,že je šikovná. ( A len tak pre seba si vravím,že aj ja som taká bola v mladšom veku a že v domčeku by som bola aj teraz nútená.......,no čo už v bloku? ). Neprešli ani tri týždne,čo sme mali rodinné stretnutie súrodencov a dobiehali resty narodenín,menín a aj predbiehali ,lebo toho roku už sa prevdepodobne nestretneme,každý ma svoje povinnosti.Tak sme si dali malé darčeky,hoci dohoda je jasná-žiadne dary,stačí stretnutie.A tak som dostala aj šeky do Tesca........vraj,urob si radosť. A ja som si ju aj urobila,hoci nie v Tescu. Sediac pred pred tuo búdkou,čo nám kradne čas a kde vždy reklamy vypínam a prepínam programy,ma zaujal veľmi múdry vynález-mop s vedrom,kde predvádzajúca vysvetľuje výhody.Mop má vysokú savosť,otočný o 360°, ľahko vymeniteľný bez toho,aby som sa zohla (lebo je aj náhradný v cene,čo som veľmi kladne kvitovala ),ale hlavne,netreba žmýkať!!! Lebo vedro má taký šikovný pedál-stisneš a odstreďuje,podľa toho,aký chceš vlhký.....až do sucha,ale celkom do sucha! A to ma očarilo,lebo to je múdry vynález. A hoci cez internet nekupujem ( lebo čo ak treba vrátiť a reklamovať? Zbytočne vyhodím poštovné a prácu s balením,nehovoriac a strese,čo by mi spoôsobila zlá kúpa )už som začala o tom uvažovať. No nemusela som,lebo v Hypernove leták ma upozornil presne na ten mop a ešte aj na zľavu v pondelok pre seniorov.Už v nedeľu som sa rozhodla,že si ten mop kúpim.Prvé sklamanie ma čakalo,bol už posledný a rozbalený.Poradila som sa s obsluhou,ale vraj máte tu všetko,to len ľudia sú zvedaví,choďte na informácie,tam to skontrolujú a tak aj bolo.Ubezpečili ma,že je tam všetko,zabalili. O dva dni som sa rozhodla konečne umyť posledné balkónové okno,lebo to posuvné vyžaduje pre mňa už nevyhovujúce prehýbanie,prenášanie stola na balkón atď. Pri troške fantázii si každý vie predstaviť.Ale s takým šikovným mopom? Rúčka dlhá,stačí sa trocha natiahnúť pri otočení o 360°hravo umyjem,nakoniec vyžmýkam do sucha a vyleštím.A volám sestru,reku poď sa pozrieť,ako budeme zmývať ľahko podlahu....pozri,stlačím pedál ........stláčam a nič.Kukám,nasadím okuliare,stlačím ešte pár krát,mop plný vody.Znova čítam ten jednoduchý návod.....ale veď všetko robím podľa neho,ale aj tak nič ! Musela som mop vyžmýkať,vysušiť a reklamovať.A pri rozoberaní rúčky som nemohla z mopu vytiahnuť tyč....ale veď v telke je to také ľahké a jednoduché,len nohou pridrží,žiadne zohýnanie,či len ja som taká nešikovná? Ale pri reklamácii skúšali tiež a nedalo sa !Výsledok je ten,že o mesiac mi vrátia napravený.Chcela som vrátenie peňazí,ale vraj sa nedá,až pri tretej reklamácii.A či aj to sa stáva? Vraj áno ! A tak som si neurobila radosť,ale starosti a sklamanie.Máte s tým niekto skúsenosti?
@zareaguj


Diskusia k článku

michsamant
Mila Editka, tak toto mi je naozaj luto, ze si si starosti nechtiac prirobila :( Tiez som si kupila raz take vedro, ktore v TV vyzeralo sikovne, ta metla na zmyvanie zeme, ze ma povrazky sa donho len tak vtisne a vsetko ide lahko! Ale ako Keliska hovori "i prt velebnosti". Mohla som tlacit metlou do vedra kolko som chcela, aj tak som nakoniec mala zem samu mlaku a teraz metlu tiez krucam rucne a pouzivam obycajny kybel. Dufam len, ze vymeneny mop ti uz bude fungovat a tebe ulahci pracu. Drzim palce :)
sairaam
Ach jaj, no čo už narobíš. Na trhu je teraz plno nekvalitných vecí.
Ale musíš dúfať, že sa to na dobré obráti...
sjuz
no pekne...frezia - preto NEVERÍM ničomu z teleshopingu:)a ak náhodou práve ide v TV, okamžite prepínam alebo vypínam - ja už mám alergiu na takéto reklamy:)a verím len tomu, čo si môžem sama chytiť a skúsiť, a čo sa dá dobre reklamovať. Lifeheit je výborný, nemusíš sa zohýbať

 www.leifheitshop.cz/inshop/leifheit/akcni-sady-leifheit/...


evusik
bohužiaľ tieto veci z TV shopov väčšinou fungujú len v reklame... určite si všetci pamätáte V krájače, to bola radosť pozerať ako predvádzajúcemu ide krájanie uhoriek, kapusty, rajčín, zemiakov a inej zeleniny na také či onaké rezančeky.... najprv som bola skeptická, ale keď som to videla na živo v Nitre na výstave, tak som si hovorila - To je vec! tú musím mať! a aj som si ju kúpila.... no keď už sme mali porezané všetky prsty celá rodina a aj tak s tým nikto nevedel tak super krájať, môj muž povedal, že šmejd a chcel to hodiť do koša síce som mu v tom vtedy zabránila, ale nakoniec aj tak skončil v koši.... @frezia viem si predstaviť ako sa cítiš.... aj ja mám problémy s kĺbami, aby som si klakla nato ani pomyslieť a keď si predstavíte že máte umyť podlahu na WC metlou?! no nič moc... tak tiež hľadám pomocníkov, ale zistila som že ten najlepší pomocník je môj muž a mám to ešte aj zadarmo :--)
marianne69
Tiez by som bola zato nekompromisne a tvrdo sa dozadovat svojho, ak som v prave,lebo oni su na to skoleni,aby urobili obchod,co je normalne.Normalne nie je,co to stoji nervov,chodenia a telefonovania,ak je vyrobok nekompletny alebo nekvalitny.Co ja som zazila na Slovensku zo zehlickou,(momentalne som mimo)sa ani rozpisovat nejdem,ja som nevedela, ci sa mam smiat alebo plakat.Cestne slovo, v tom obchode by som uz nekupila ani spendlikovu hlavicku.Reklamovala som ju 3x a stale sa s nou neda zehlit.Ja som z teleshopu kupila len raz,ale aj posledny.(stalo to za figu.)
vcelka
Nemôžeš urobiť a zavesiť aj fotku? Aby sme videli, o aký mop ide a nikdy ho nekúpili, ba ešte aj známym to vyhovorili...
Ale V-krájač, ja neviem, nedám naň dopustiť, je to podľa mňa super vec a máme ho v rodine všetci...
evusik
@vcelka ja viem, že veľa ľudí má V krájač a sú s ním spokojní. Ja osobne si myslím, že som naletela a kúpila nejakú lacnú kópiu čiže šmejd. Lebo ak si pamätáš tak voľakedy predávali všelijaké druhy a vylepšenia, no a ja som mala smolu a kúpila za drahý peniaz nejakú napodobeninu. môj muž povedal, že tie nože sú len z nejakého tenkého plechu a ešte aj tupé... treba si dávať pozor a dobre si rozmyslieť čo človek kupuje :-)
kucharronald
Je tých reklám už veľa! :)) Aj na výborné nože, s ktorými sa dájú ,,kosti krájať ako napr. uhorku" :))Možno, že tie nože vybrúsia v štúdiu tak, aby to naozaj tak fungovalo, ale čo predávajú, tak to sú ,,tupé" nože
frezia68
@evusik :ten krájač kúpil aj brat a ďalej podaroval neterke aj s patričným komentárom (neviem,či využíva) a žiaľ aj ja už na trhu a asi tiež nejaká napodobenina,stál niekedy 5OO.-sk-nepodarok.Núkala som v rodine-nik nechcel.Skončil zdarma u kamarátky,lebo som ho chcela vyhodiť.
babidka
Mila @frezia , myslim ze takto uz narazil kazdy z nas ...:-((( ja som raz tak kupila krajac na hranolky .Nielenze sa pokazil hned pri tretom zemiaku - jednoducho sa vylomila mriezka ktora mala zemiak lahucko pokrajat /mozno uvareny- ale urcite nie surovy/ ale aj odpadu bolo pomaly tolko ako hranolkov . okolo reklamacie robili samozrejme kopu okolkov , ale ked som neustupne trvala na svojom a postavila "do pozoru" vsetok personal predajne na cele s veducou , tak mi tych par korun radsej vratili...:-)))))))))) Tesi ma , ked si myslis ze aka som ja sikovna :-) Ja som vsak skor neposedna , netrpezliva a musim sa stale niecim zaoberat .....
sovka62
Frézia, to mi je ľúto. Nielen vyhodených peňazí, ale hlavne nervov s reklamáciou. Pre mňa je tiež stres niečo reklamovať, ale nedám sa, trvám na svojom. A ak mi oponujú, dopodrobna im citujem zákon na ochranu spotrebiteľov. Hlavne tú časť, kde zákon ukladá predajcovi vybaviť reklamáciu HNEĎ. Len v zložitých prípadoch NAJNESKOR DO 30 DNÍ. Teda žiadne príďte o mesiac. Mop predsa môžu pokojne opraviť aj za týždeň, spoliehajú sa na neinformovanosť zákazníka, prípadne ani majiteľ predajne nepozná zákon, ako som sa viac razy presvedčila. Je to voči zákazníkom nefér. V mojich predajnaich sa reklamácie vybavujú tak rýchlo ako sa len dá. Vybavíme reklamáciu aj na tovar, na ktorý zákazník nemá pokladničný blok. Buď ho predavačky poznajú, vedia, že u nás nakupuje, alebo vedia, že tovar u nás asi nekúpil a len to skúša, ale ak rovnaký tovar predávame, vybavíme reklamáciu aj tak. Takýto spokojný zákazník nám už zväčša zostane verný. Niekto sa mi čuduje, prečo to takto robím, ale mne je naozaj ľúto každého človeka, ktorý za svoje peniaze dostal zlý tovar a reklamovať ide s malou dušičkou. A ešte podotknem, že nenecháme zákazníka chodiť vypytovať sa, či je reklamácia vybavená, informujeme ho telefonicky, aby sa mu tovar vrátil tak skoro, ako je možné.
babav
Ja som sa uz za dlhe roky co zijem v krajine neustalych vynalezov a nekonecnych reklam naucila ich ignorovat,hlavne ked slubuju ,ze to pracuje tak ako vidime v reklame na TV a vsetko ma rovnaku cenu 19.99$.Ked kupis dve pridaju ti za tu istu cenu este kopu dalsich zbytocnych haraburdov,ale haraburda je obycajne aj ten zazracny produkt.Nekupim nic co nevidim a nevyskusam na vlastne oci.
vcelka
Parný hrniec na elektrinu. To sme sa oo... Niežeby nefungoval, ale celkovo to nebola vydarená kúpa. Také hebedo rozkladať v maličkej socialistickej kuchynke, potom to všetko umývať, každý deklík a každý gombíček.. No ale predovšetkým - šťava zo surovín odtekala do placatej misky-tácky. Mala ale taký malý obsah, že sa to alebo vylialo, alebo sme to museli v polovici zastaviť a odlievať. Nu, odpočíva v pokoji (v garáži).
viera1
@frezia ,hlavne si nezabudni vypýtať pokl.blok,aby si mala doklad o kúpe.Najnovšia finta tzv. obchodníkov je,že tovar Ti vymenia a blok nedajú a si bez záruky.
frezia68
@viera1 :jasné,že mám,odfotili si ho a pridali mi k reklamačnému listu a ten som podpísala,nevediac o tom,že mám nárok na vrátenie peňazí :-((((
marianne69
A az by sa s nimi nedalo po dobrotky,bohuzial,treba to potom posunut na SOI.Ale pevne verim,ze to nebude potrebne,oni tiez vedia,kde maju svoje mantinely.
zuzula2
hmm my sme raz kupili vysavac viete len taky do ruky bez snuri.. len na nabitie a mozte vysavat aj tri hodiny... no pri plnom nabiti to vydrzalo maximalne 20 minut... aj to asi ked mal ten vysavac dobru chvilku :-D reklamovali sme ho a nastastie nam hned vratili peniaze... ale stalo sa mi aj to ze sme v obchode s nabitkom kupovali postel... postel mala ulozny priestor ale bohuzial sa mi pri tretom otvoreni postel v polovici zlomila na pravej strane.. ram tej otvaracej casti bol totiz s uplne tenuckeho drievka co som ja nemohla vidiet pretoze to bolo sikovne schovane... volala som teda do predajne nech mi to pridu reklamovat... sef predajne mi povedal ze mi vezmu len ten vrch a nechaju mi zvysok postele... mesiac... s tym som nesuhlasila ved kde budem spavat si v uloznom priestore??? a tak teda poslali svojho zamestanca nech to pride skontrolovat... ked otvoril postel zlomila sa aj na druhej strane :-D este v ten den prisli zobrat celu postel s tym ze do mesiaca mi to vyreklamuju... po dvoch tyzdnoch volam do predajne ze ako to vyzera... ujo vravi ze to este neprisli zobrat... fajn reku maju cas ale ked ani po dvoch mesiacoch neboli schopny vyreklamovat jednu jedinu postel aj to len pre jednu osobu vbehla som do predajne taka nahnevana a taky krik som im tam narobila ze ujo mi do minuty vratil peniaze v obave o svoje miesto sefa reklamacneho oddelenia :-D takze netreba sa dat... myslim ze mop naozaj nebudu opravovat mesiac... ale je to smutne ze ludia musia poznat vsetky zakony aby sa domohli spravodlivosti....
frezia68
Ďakujem všetkým za príspevky.Ako vidím,nik s takým mopom nemá skúsenosti,asi Varecháči sú mudrejší,ako ja :-))))))))))))
babidka
Editka , takze pekne sa vrat do obchodu a urob im tam trosku "vietor" aby ta netahali za nos . Je dokonca celkom mozne , ze ten mop bol pokazeny a oni to vedeli / ked bol rozbaleny, tak ho mozno niekto skusal este v obchode / a bezcharakterne si mysleli , ze im to prejde . Teraz uz vies ake mas prava a tak hor´sa do boja ...drzim palce :-)
bazulienka
Mila babitka ďakujem ,že si mi otvorila oči,ja som ten mop chcela pod stromček..........ale už som si to rozmyslela..
frezia68
@babidka :už som sa rozhodla,že som reklamačný list podpísala a mop by som chcela.Ale keď aj druhýkrát sa pokazí,vietor bude......a bez peňazí neodídem.Ešte dúfam,že bude slúžiť.
zdezda
práve dnes som si objednala cez internet tento mop, tuším ho idem zrušiť :-), naša rodina má už tradíciu v kupovaní na druhý pokus :-) takmer vždy musíme tovar reklamovať :-) našťastie svoje práva poznáme, takže sme vytrvalí a nedáme sa opinkať:-)
janger
Aaaaach, @frezia68 , je mi to luto :-(. To je k jedu, taketo veci. Vsetky tie neprijemnosti okolo toho! A teraz mesiac cakat...Nuz, co uz si pomozes? Dufam, ze na buduce to uz bude v poriadku.
magdula
Neviem, či to patrí do tejto rubriky ale....chceli sme nový televízor, najprv taký kde sa dajú sluchátka a je aj počuť, už sa také nevyrábajú. Nebudem vypísovať skúšania a pod. ale pri pokladni prišiel ten predavač, niečo zamrmlal zobral krabicu a doniesol inú. Doma som prepočítavala výdavok a zistila som, že mi 5O Eu dal menej, ráno som telefonovala a vedúci mi povedal doneste televízor, blok a do predajne. Aha, ešte bola to iná značka. V predajni mi povedal nejaké číslo, že ten som chcela, ja nato, neviem vaše čísla, mňa zaujímala značka a koľko stojí, prečo mi ho predavač pri pokladni vymenil? Nemôže mi ho vymeniť ale pošle ho na diagnostiku a ked bude v poriadku, potom vymení, ale keď zoberiem ihneď iný, tak mi vráti rozdiel a teevízor vymení. Manžel mi hovorí, berme druhý, lebo najdu nejaú chybu a budeme platiť ešte viac.Tak sme urobili, že sme zobrali iný. Stalo sa to v OKEY v Poprade smerom na Svit. Jeden ich bývalý zamestnanec mi potom povedal, že áno, oni to tak robia, nejaký vrátený tovar opravia a snažia sa ho potom predať, ako nezávadný, najmä starším ľuďom. To sú dnešné obchody!!!! Do Okey, nikdy nič nepôjdem kúpiť. Hneď som im aj napísala email ale nedali mi odpoveď.
frezia68
@magdula :Ďakujem za príspevok,nech sa poučíme.Ťažko veriť,že majú svedomie takto dobehnúť dôverčivých ľudí.Lebo väčšinou sú práve starší dôverčiví,podľa:"podľa seba súdim Teba".Veľmi zlá skúsenosť :-(((
zaanna
Pridam aj ja jednu skusenost s reklamovanim topanok. Bolo to pred 5 rokmi, chodila som okolo vykladu asi 4 mesiace, kym som sa rozhodla , ze si ich moje nohy zasluzia- boli totiz na tu dobu drahe, ale krasne. Kupila som ich v marci a v juni sa odtrhol vrch od podrazky, velmi nenapadne. Pri reklamacii predavacka hned skonstatovala, ze aj ked ju poslu vyrovcovi, tak mi ju neuzna. Vytrestila som na nu oci a hovorim: Mate pocit, ze vyzeram na to, ze si kupujem kazdy mesiac topanky za 2.500 Sk? Pytala som si veducu, a nastal slovny suboj, ktory som vyhrala.Myslela som , ze vyskocim z koze, ako sa ma snazili presvedcit, ze ja som na vine.Podotykam, ze to boli topanky do kazdeho pocasia. Nakoniec mi vratili peniaze.
frezia68
Ďakujem Vám všetkým za postrehy,skúsenosti,aj rady a oznamujem,že dnes mi prišlo písomné vyjydrenie k reklamácii a že mi vracajú peniaze.Možná niekto z kompetentných číta Varechu?



 



TOPlist