Rôzne

Prosím o pomoc

jekaterina - fotkajekaterina, 2. marca 2013

chcem poprosiť varecháčov, ak by niekto mal rúru CANDY FPP 502
X (typ:MN03) aby sa mi ozval, lebo budem zrelá na psychiatra (už
som vyskúšala snáď všetky možnosti pečenia a koláče sa mi stále
spália za pár minút a cesto ostáva surové) ďakujem

@zareaguj


Diskusia k téme

evanaaa
Ťažko radiť, no nedávno sa tu riešil podobný problém, myslím dokonca v diskusiách, skús si vyhľadať, ale všeobecne sa to ustálilo, že asi bide zlý termostat, najlepšie si zistiť servis na podobné rúry (mal by byť v pridanom manuáli, ak ho máš).
evanaaa
@jekaterina , chcela som ti poradiť, ale veď to je diskusia od teba, vidím, že si sem ešte raz dala ten istý problém, ale keď ti vtedy dobre neporadili, tak teraz už to lepšie nebude.Myslela som, že to dal niekto iný, tuším 26.2.
evanaaa
Jedine, ak je rúra v záruke ( píšeš, že je nová), zavolať do servisu, ako som ti radila, pozri záručný list, takto sa budeš len zbytočne trápiť. Ale ono sa stáva, ako aj mne, kúpila som komb. cladn.s mrazničkou a po asi dvoch rokoch som kúpila novú, bez namrazovania, lebo nik mi nevedel pomôcť.
babidka
Vrat ju do obchodu a kup si inu . Je to nejaky nepodarok .
gubics
Jediné možné riešenie: REKLAMOVAŤ, pýtať si peniaze späť, a kúpiť si iný druh rúry na pečenie. Lebo keď už nová rúra takto blbne, tak s ňou budeš mať problémy aj v budúcnosti. Keby v predajni mali námietky obrátiť sa na Štátnu obchodnú inšpekciu (Ale osobne, lebo telefonicky Ťa odpinkajú).
jekaterina
ďakujem vám.....k výrobcovi je dostať sa nemožné, ostáva mi len reklamovať, lenže teraz ju znova vyberať z linky....odniesť.....čakať....mám chuť sa zastreliť:(
viera1
Zavolaj do predajne,kde majú zmluvný servis,príde servisák,opraví v záruke (bezplatne) a uvidíš.To len aby som ťa ušetrila sklamania,že dotrepeš sporák do predajne-postup reklamácie je iný.Všetko si over.
jekaterina
Vierka, ďakujem:) ste milá....ja som ju vážne chcela odniesť naspäť, nech si ju niekam strčia:(
viera1
Nezabudni - reklamuješ u predajcu,nehovor im,že "asi" termostat,oni napíšu do reklamačného protokolu: termostat a potom sa budú vyhovárať na teba.Povedz,že si 3x spálila za 5 min. koláč na 180°C.Je na nich,aby zistili ,prečo.A tiež nezabudni na papiere z opravy,znova ti beží záruka na súčiastku,ktorá bola vymenená.(Blok z kúpy a záručný list si okopíruj,aby si mala doklady).