Iný spôsob stravovania

an3da - fotkaan3da 29. marca 2014 o 15:41

Nedávno som náhodou čítala o chrono - spôsobe stravovania, akože, ješ všetko čo je dovolené aj koľko chceš a predsa môžeš schudnúť. Skratka, ráno ovocie - NIE, večer cestoviny - NIE, sladkosti - NIE a margarín, ryža tiež NIE. Tiež nejde skrob a mäso ale mäso a šaláty áno. Zaujíma ma čo si o tom myslíte. Ešte i to že raňajky majú byť do ôsmej hodiny a môže byť vajce alebo i šunka, mäso a celozrnný chlieb.

@zareaguj


3 odpovede:
  • smajliqa - fotkasmajliqa 29. marca 2014 o 17:57

    takze, ako odbornicka na zdrave stravovanie mozem suhlasit len s jednym, a to je ze NIE hovorim iba margarinu.
    OVOCIE: do diety by malo byt zaradene, a to do takej 14tej hodiny.
    Na ranajky sa odporuca banan, na desiatu jablko.

    cestoviny v ziadnom pripade nie len vecer, ale pokial necvicis tak VOBEC. cestoviny su perfektna vec pre sportovcov a pre aktívnych ludi, pre ludi, ktorí maju velku fyzicku namahu.maju vysoky obsah sacharidov.
    RYZA: je idealna pri diete,,, v kombinacii s obrovskym mnozstvom zeleniny, nie je nic lepsie ako ryza...
    SLADKOSTI: kazdy normalny clovek vie, ze sladkosti do diety nepatria, a ak uz nejaku sladkost, tak kopcek zmrzliny.
    je vela variant ako dodat telu sladkost a pritom neprijat nic spatne,,, trebars tvaroh ochuteny lyzickou medu,,,,, alebo jogurt s vysokym obsahom bielkovin,... tiez detska vyziva bez cukru,,,,
    dalej tu mame uz raz spomenuty banan, ktory zahana chut na sladke.
    @zareaguj
  • an3da - fotkaan3da 29. marca 2014 o 18:05

    @smajliqa , veľmi pekne dˇakujem na vysvetlení. Mne ovocie ráno ale ozaj vyhovuje, dám si ho s ovsenými vločkami alebo samé. Ked si spomenula jogurt - tam je i on zakázaný, neviem prečo. Tiež mrkva uvarená z polievky - že potom obsahuje cukor.
    @zareaguj
  • smajliqa - fotkasmajliqa 29. marca 2014 o 18:21

    @an3da ovocie a ovsene vlocky su perfektny priklad ranajok,, dodas telu potrebnu energiu i vitaminy a bielkoviny,vlakninu, vsetko co potrebujes pre nastartovanie do noveho dna.
    ja bezne jedavam uvarenu mrkvu....
    mrkva ci uvarena, ci surova ma vysoky obsah vitaminu C, a varena mrkva ma dokonca ovela vyssi obsah karotenoidov. proste mrkva VARENA aj SUROVA....
    :) dobru chut :)
    @zareaguj


Pridaj komentár do diskusie:
Táto funkcia je len pre prihlásených!

Pre pokračovanie sa prihláste svojou Varechovou prezývkou a svojim heslom:


alebo môžeš použiť:

Prihlásenie cez Facebook

Registrácia

Registrácia a používanie webu Varecha.sk je zadarmo.
Podmienky používania a ochrana osobných údajov




TOPlist