Kuchynská váha nefunguje

babina49 - fotkaBabina49 2. októbra 2018 o 12:04

Prosím vie mi niekto poradiť? Digitálna kuchynská váha gorenje sa ani po výmene bateriek nezapla. Ani predtým nesignalizovala slabé baterky, len sa nedala zapnúť. Myslíte, že je po nej? Stalo sa to už niekomu? Ďakujem.

@zareaguj


9 odpovedí:
  • používateľ nemá avatarHaji 2. októbra 2018 o 12:57

    Je možné, že místo, kde je baterie navlhlo, případně se tam dostala nečistota. Otevřít, vytřít suchou, čistou a nechlupatou utěrkou, to stejno udělat s baterkou a příklopem. Nechat vyschnout - otevřené - tak aby se tam nic dalšího nedostalo. Znovu vyzkoušet. Pokud ani potom nenaskočí, zanést do servisu, ať se na ni mistr podívá, třeba to bude super jednoduché. Životnost všech výrobků je dnes krátká a počítá se s tím, že si člověk koupí novou. Ještě nahlédni do návodu, někdy tam bývá popsán postup pro případ poruchy. Držím pěsti!
    @zareaguj
     1x babina49
  • babina49 - fotkaBabina49 2. októbra 2018 o 13:21

    @Haji (2.10.2018 12:57)

    Dakujem. Skúsim ešte raz kúpiť nové batérie,možno aj v obchode boli "prestáte" a potom uvidím.
    @zareaguj
     1x haji
  • používateľ nemá avatarHaji 2. októbra 2018 o 13:23

    @Babina49 (2.10.2018 13:21)
    Ano, aj to se nabízí, právě jsem to chtěla připsat, jsi hlavička!
    @zareaguj
     1x babina49
  • bubaya - fotkaBubaya 2. októbra 2018 o 18:48

    @Haji (2.10.2018 12:57)

    Niekedy pomôže aj zohriať baterky, stačí v ruke, alebo pošúchať o rukáv.
    @zareaguj
     1x haji
  • používateľ nemá avatarHaji 2. októbra 2018 o 18:52

    @Bubaya (2.10.2018 18:48)
    Aha! A nebo přetřít ebonytovou tyč liščím chvostem...
    Jo, máš pravdu, někdy to jde nabudit.
    @zareaguj
  • bubaya - fotkaBubaya 3. októbra 2018 o 07:41

    @Haji (2.10.2018 18:52)
    Tyč nemám a líšky tu nie sú. :DDDDDDDD
    @zareaguj
     1x haji
  • babina49 - fotkaBabina49 3. októbra 2018 o 15:21

    Váha funguje,kúpila som nové baterky,vyutierala a šlo to....Takže ďakujem za rady a pekný deň
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarHaji 3. októbra 2018 o 16:15

    @Babina49 (3.10.2018 15:21)
    Hurá! Dobré zprávy miluju!
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarHaji 3. októbra 2018 o 16:17

    @Babina49 (3.10.2018 15:21)
    Babi, díky, aj tebe krásné a úspěšné dni!!
    @zareaguj