Rôzne

Nedobrovoľne som zaplatila pokladníčke desiatu

amelie - fotkaamelie, 27. septembra 2013

Dnes dopoludnia si v petržalskom Carrefoure pokladníčka k môjmu účtu prifarila aj svoju desiatu: 313 g grilovaného kuraťa s jednotkovou cenou 4.60 eur, čo bolo síce iba 1.44 eura z môjho celkového nákupu na víkend za 30.30 eur. Žiaľ, zistila som to až doma, keď som podľa pokladničného bloku v nákupnej taške hľadala to nešťastné kurča - mimochodom, nikdy by som nejedla grilované kurča z obchodu - v domnení, že mi pás posunul nákup ďalšieho zákazníka. Carrefour som vždy považovala sa slušnú obchodnú sieť a rada som tam nakupovala, ale toto ma vrcholne znechutilo. A že vraj nezamestnanosť! V živote som si nedovolila ukradnúť ani halier a toto považujem za drzú krádež aj keby to bolo iba 14 centov!

@zareaguj


Diskusia k téme

rea1
to si sa tak strašne ponáhľala, že si nemala čas si kúsok za pokladňou skontrolovať blok, porovnať ho s obsahom nákupného vozíka a následne ho ísť pokladníčke omlátiť o hlavu? nechcem byť zlá, ale - tak ti treba. ešte si si nezvykla, že v každom obchode a čím väčší, tým skôr, sa ťa pokúsia úplne bezočivo okradnúť? nablokuje ti iný druh chleba a ešte sa nestalo, že lacnejší, nezapočíta zľavu, možností je milión. účtenku treba kontrolovať hneď a reklamovať tiež hneď. okamžite a dôrazne. lebo ak takéto niečo zistíš až doma, nuž, môžeš sa už iba posťažovať a pofrfľať si, ale to je asi tak všetko. druhýkrát budeš múdrejšia. :-) nauraz sa, nemyslím to zle ani škodoradostne ale všade sa hovorí, že v obchodoch nás okrádajú, tak sa podľa toho musíme zariadiť a nedať im šancu, aby na nás zarábali aj takýmto spôsobom. keď tam prestaneš chodiť, nevadí, nabudúce obtiahne niekoho iného. keď spravíš cirkus, že sa budú triasť steny, je šanca, že nabudúce si to už rozmyslí.
amelie
@rea , máš pravdu, ale mne sa to ešte nikdy nestalo. Je pravda, že väčšinou nakupujem v Mošoni na trhu, mäso od farmárov, chlieb pečiem doma, ale tentoraz je muž na služobnej ceste, tak som si musela nejako poradiť sama. Asi som si zvykla, že vo Francúzsku môžem nakupovať hocikde hocičo a ešte sa mi to nikdy (za 24 rokov) nestalo. Ani v Maďarsku... Tak neviem...
ubka
@amelie , vyskúšaj, mne sa oplatilo, reklamovala som neskôr, zarátanú položku, ktorú som nemala v nákupe a predstav si, uspela som, oni totiž majú pás, na ktorý vykladáme tovar pod kamerou a tam je možné skontrolovať, či si mala kurča na páse. Zober si pokladničný blok a...za to nič nedáš, ale aspoň dáš najavo, že Ti nie je ľahostaných x..euráčov, či centov.Mne vrátili peniaze.
irenaw
veru vždy treba kontrolovať. nám sa stáva, že akciová cena je síce pri tovare veľkým písmom, ale v pokladni je stále pôvodná. vôbec ich neprekvapuje, keď reklamujem, bez slova vyplatia rozdiel. až mám dojem, že skúšajú, každý si nevšimne...
mariana33
presne tak, netreba sa báť reklamovať, lebo obchodníci občas veru klamú a spoliehajú sa na to, že sa nikto kvôli malej sume neozve...pred materskou som robila na reklamáciách v metre a ako písala @ubka , tak pri pokladniach majú kamery a všetko sa dá dohľadať a vyriešiť...takéto reklamácie som riešila denne...a vo veľkých obchodoch sa takéto veci stávajú, preto si treba vždy pokl.blok dobre prezrieť a hneď to reklamovať...napr.v tescu s tým nemajú problém...
evanaaa
Ja už som niekoľkokrát reklamovala tovar alebo zlú cenu na bločku, aj vymieňala, zatiaľ som bola úspešná ale väčšinou si tiež doklad skontrolujem, lebo potom neskôr už takú šancu nemám. Raz mi nablokovali 2x mäso v cene 80 vtedy ešte korún, alebo takisto sirup dva razy, bolo toho viac, už si nepamätám, aj tovar mi vymieňali za iný alebo za peniaze. Ale stalo sa aj, že pri tovare bola iná cenovka ako mi zarátali pri pokladni, tá patrila pod iný tovar, moja chyba že som si nevšimla, aj to sa stáva, preto treba mať vždy oči "na stopkách".
vierkadoktorka
Len hlupak môže napísať že ho každý deň pokladničky v hypermarketoch okradajú,môže sa stať chyba,každý človek je omylný-ale úmysel je úplne vynimočný-možno platí prislovie podĺa seba súdim teba,lebo polovica naroda žije zo zlodejstva,podvodov a protekcie a utých ľudí je moderné obviňovat pokladničky v hypermarketoch,ktorá v tejto zdegenerovanej republike kradnú najmenej a mimochodom majú nad sebou aj kontrolu-prekontrolujte si to pri pokladni,máte právo na reklamaciu,ak je chybne nablokovaný tovar,na rozdiel od iných podvodoch a okradačkach všade v tejto zdevastovanej krajine máte vysokú pravdepodobnosť uspieť-no a silne pochybujem aby si pokladnička dovolila nablokovať svojú desiatu-chudák pokladničky do nich si vie kopnúť kadeaký primitiv a kadeaká frustrovana osoba-myslím všeobecne-možno sa nájde aj medzi nimi čierná ovca,ale takto hadzať špinu na všetke to je nenaležité-to ako keby niekto napísal že všetci úradnici sú lenivý darmožrači,lebo niekoho videl namiesto roboty na vareche
vierkadoktorka
apropo,každa pokladnička alebo predavačka v hypermarkete si musí dať označit či už tovar,mineralku ochranke,alebo na recepcii z bločkom-pokladničky nesmú mať pri sebe ani hotovosť a ani neoznačený tovar-inak by mali važný problém,tak to neviem ako by vás okradali-čo sa týka výhrad ako zlé cenovky,tak táto kritika je opravnená,ale aj zákaznici zo ,,srandy,, odlepujú a prelepujú cenovky na zľavach
mata3636
Panebože,@vierkadoktorka - ak je Tvoj nick odvodený od Tvojho povolania, tak s pánombohom, taký doktor. Žiadna bodka, čiarka, preklepy, hrúbky, dĺžeň sem, dĺžeň tam. Otrasné
pusta
@amelie , som dosť prekvapená, že si spokojná s carrefour hypermarketom.
nič v zlom, poznám sa s pokladníčkami a pokladníkmi tohoto obchodu a vraveli, že by si tam nikdy nič nekúpili prihliadnuc ku kvalite predávaných potravín a praktikám, ktoré sa tam dejú.
nemám dôvod im neveriť...poznám ich dobre a viem, že by ma neklamali.
neviem, ako je to inde, ale podľa mojich priateľov tiež nič super.
síce nakupujem v itescudomov cez net, len dúfam, že je to také dobré, ako to vidím, ked mi tovar privezú - je prvotriedny, ukážkový, váhové množstvá sedia, široký sortiment. je vystavená faktúra, ktorú skontrolujem v prítomnosti ich pracovnííka, tovar mi dovezú až do bytu v určený deň a hodinu. nákupný zoznam môžem v deň objednania kedykoľvek zmeniť, doplniť do 23,00 hodiny, ceny rovnaké ako priamo v obchode, ak nemajú práve mnou požadovaný tovar, prinesú náhradný, ale nemusím ho prevziať, ak sa mi niečo nepozdáva, bez problémov môžem vrátiť - zatiaľ sa nestalo. platím kartou, odpadá možnosť krádeže, môžem sa informovať priamo u nich telefonicky a poradiť, uplatniť rôzne zľavy cez Clubcarde alebo E-kupónov pri nákupe.
okrem toho si môžeš nákup vyzdvihnúť priamo u nich v Petržalke.
odpadá chodenie do obchodu, vláčenie domov a tlačenica,davy, krádeže, šetrí čas i peniaze...môžem len vrelo odporučiť, ved bývaš v ba. vyskúšaj a uvidíš, že budeš spokojná.
gordonko
... mne raz nablokovali karton mlieka naviše a reklamoval som to po týždni ... neuspel som , lebo kamerový záznam vraj uchovávajú iba 7 dní
...... tiež sa mi stalo ako @amelie že uprostred tovatu na bločku som mal nablokovanú čokoládovú tyčinku ...kde sa tam vzala neviem..... TESKO je ......... ved viete čo

viete aký je rozdiel medzy bábetkom a mäsom z teska ?????
... žiadný , ked smrdí treba ho prebaliť
pusta
@gordonko , ja som hovorila o itescodomov.sk, nie o tesco :D
...a nedám na nich dopustiť - pomaly už 1 rok :-)))
ten vtip sdedí aj na ostatné hypermarkety :D
pusta
@gordonko , ja som hovorila o itescodomov.sk, nie o tesco :D
...a nedám na nich dopustiť - pomaly už 1 rok :-)))
ten vtip sedí aj na ostatné hypermarkety :D
vierkadoktorka
Niekomu som stupila na otlak a preto rieši gramatiku,nie je až taký otras to -mám kolegyňu ktorá strašne rieši gramatiku,ale inak je to bezcharakterná,arogantná,zakerná beštia a takých poznám x-pritom samé by bez textového editora boli stratené a to nehovorím o ústnom prejave.
Keby toto bolo náš jediný problém,tak by sme boli štastná krajina-len akosi každý je zbabelý riešiť gramatiku u tých ktorý to majú mať v profesionalnom vybavení,čiže v médiach-ale tam sú celebrity a na tie chýba odvaha-to nie ako vynadať predavačke,alebo na nejakom fore.
No sa nehanbím za svoju profesiu a nepotrebujem si na nikom riešiť svoje mindráky a pacienti si na gramatiku nesťažujú,ani na empatiu,ktorého význam slova vy editorové stražkyne gramatiky a kritičky pokladníčok ani nepoznáte význam tohto slova./bez editora aj ta kritika gramatiky by bola o niečom inom/