Moje neblahé skúsenosti s HYDKO Topoľčany

gubics - fotkagubics, 24. augusta 2014
Kúpila som si horné kuracie stehná , na vyprážanie. Vyberiem prvý kus z krabice, že to umyjem, polovica stehna odrezaná, na druhej polovici jedna dlhá koža aj s tukom z brušnej dutiny kurčaťa pekne podložená pod tú polku stehienka. Myslela som si ,že odrezali aby mali váhu ktorá je uvedená na krabici. Beriem ďalšiu, a ďalšiu, a všetky boli rovnaké. Takže za vyššiu cenu kuracích stehien som kúpila cca v polovici váhy mäsa kožu aj s tukom z brušnej dutiny.
Hneď som si odlepila z krabice lístok na ktorom bol uvedený výrobca (dodávateľ) a nalepila som si na kuchynský pult, aby mi to stále pripomínalo, že od tejto firmy už nikdy nemám kupovať žiadne hydinové mäso.
Píšem Vám to preto, aby som vás milé Varecháčky a Varecháči upozornila na podvodnícke praktiky tohoto dodávateľa, aby ste ich mäso nekupovali, keď nechcete byť sklamaní ako ja.
@zareaguj


Diskusia k článku

gubics
Čo narobíš, tak šikovne boli zabalené, že som si to vôbec nevšimla, a to teda nie som nejaká mladá neskúsená gazdinka. Nenapadlo by ma to ani vo sne, že som vlastne platím za kosť (tú tam nechali ) a za kožu. Prirodzene už z nich rezne neboli.
gubics
Ospravedlňujem sa, to slovíčko "som" tam nepatrí.
megdesign1
"Vsetky boli rovnake". By som stavil palec na lavej nohe, ze mali naprd nastaveny stroj - porcovacku.

Nedavno som videl video, ako /doslova/ kombajn zberal kurence. Kurence, oblbnute pravda, povystrkali hlavicky von zo sietovaneho veka a gilotinka spravila smik.

Nedopozeral som to.

Pocitam, ze masinky maju aj na porcovanie.
gubics
@ karolka, keď už boli rozbalené a umyté, a obal vyhodený do smetí tak už sa nemôžu reklamovať, a robila som ich večer, keď som prišla uťahaná zo záhrady. (Bola z nich potom polievka, a na rezne som kúpila kuracie prsíčka od českého dodávateľa, tie boli výborné)Okrem toho si myslím , že obchod predsa nemohol vedieť, čo je zabalené v krabici vo vákuovom balení, nemôže to otvoriť a kontrolovať.
finczi
Ja osobne kupujem zásadne chladené kurčatá a sama si ich rozporcujem. Presne kvôli takejto skúsenosti, akú opisujete. Tiež som bola znechutená.
gubics
finczi@ , súhlasím, už som si tiež niekoľkokrát povedala, že najlepšie a najekonomickejšie je kupovať celé kurčatá, aj to praktizujem, len mala som málo času, tak som si to chcela zjednodušiť, tak som musela kupovať 2x.
finczi
@gubics chápem...keď je človek uťahaný, chce si to zjednodušiť. Potom radšej kuracie štvrte / napr. kúpené na Liptove - ste z Košíc, tak viete, kde to je - myslím si.../
frezia68
Raz som kúpila kuracie krídla,reku namarinujem,upečiem a bude pochúťka.Boli šikovne zabalené (ešte že malý balík a nie rodinné balenie),nebolo vidieť ten okýptený,šikovný rez.....takže bola polievka,lebo také kosti sa len na to hodili.Odvtedy kupujem len celé a porcujem a najradšej "zlaté kura" z Kauflandu,teda z voľného chovu.To video je otrasné......radšej prejdem na zeleninu.
gubics
Chodím k dcére do Luxemburgu. Tam kuracie kridielka predávajú bez tej koncovej tenkej časti. Keď som to prvý krát videla, tak som sa prekvapila, u nás by skôr odrezali tú najhrubšiu časť, kde je aj trochu mäsa.
To video si nepozriem, raz som už začiatok videla tu niekde na nete, je to otrasné, nemohla som to dopozerať.
megdesign1
@gubics ta "špička" na kridle je to naj. Ked je to fajne ugrilovane/upecene, da sa to "pochrúmať" cele. A este ked to clovek tak fayne nasoli.... Mnam.
sovka62
Ak máš lístok, na ktorom je uvedený výrobca, musia na ňom byť aj ostatné údaje, podľa ktorých vie výrobca určiť podrobnosti.
V tomto prípade by som nereklamovala u predajcu, tentoraz je v tom nevinne, obrátila by som sa listom priam na výrobcu .
Kým sa zákazníci neozvú, výrobca nemá dôvod meniť svoje praktiky, naopak, bude skúšať kam až môže zájsť. Preto mu treba pripomenúť, že ten kto o jeho úspechu alebo krachu rozhoduje, je zákazník!
gubics
sovka62@ ty máš pravdu, len keď som odlepila ten lístok, tak sa roztrhol bol veľmi silne prilepený, a vedela som z neho zachrániť akurát adresu , tak už to teraz nemá zmysel, krabica je už v kotajneri.
Ja som to len preto napísala, aby som varovala ostatých varecháčov, aby nenaleteli ako ja. (To už je fakt neskoro reklamovať).
medulienka122
môj známy raz na kratší čas z núdze pracoval v hydinárni, a jeden "šikuliak" tiež zle nastavil stroj, ale ten bol na kuracie rezne. Kým si to všimli, prešla celá smena, ale zato mäso išlo aj tak do baliarne a obchodu. Ten nešťastník síce prišiel o nejaké prachy, ale ľudia určite hromžili!
gubics
To je problém hydinární, mali potom to sfušované mäso použiť na iný účel a nepredávať ho napr. ako "horné kuracie stehná" za vyššiu cenu ako sú napr. dolné kuracie stehná. Keď nemajú toľko čestnosti, aby to napravili, tak si zaslúžia, aby ich tovar zákazníci ignorovali. Ja už ich výrobky určite nebudem kupovať.
kakaova
...podľa mňa to je naschvál ... ako iné naschvály, ktoré sú na nás zákazníkoch páchané . .... nižšie gramáže za tie isté peniaze (napr.o 5 gr.menej - jogurty, káva , čokoláda ) .....iné akože nové balenie a samozrejme omnoho vyššia cena. Všetko je v kapitalizme dovolené.
Je to daň za kapitalizmus.
gubics
Máš úplnú pravdu, snáď sa niekedy dožijeme aj poctivých výrobcov. Našťastie sú aj takí, ktorím môžeme dôverovať. (Ale dajak sa strácajú v tom dave nepoctivcov.)
tinca
@gubics ,treba to reklamovať u výrobcu,mala si odfotiť a napísať tam.Nepotrebuješ obal.len lístok,ktorý nikdy neodliepaj,ale vystrihni ho. Ja zásadne kupujem porcované kuracie mäso len z HYZA, majú ho krásne opracované a dokonca a to len v jednom obchode kupujem len tie hrubé časti krídelok,ktoré pripravujem vyprážané aj plnené kur.pečienkou.
gubics
@tinca , už je to neskoro,a nemienim sa s tým viac zaoberať. Jednoducho ignorujem ich výrobky.



 



TOPlist