Hneď som si odlepila z krabice lístok na ktorom bol uvedený výrobca (dodávateľ) a nalepila som si na kuchynský pult, aby mi to stále pripomínalo, že od tejto firmy už nikdy nemám kupovať žiadne hydinové mäso.
Píšem Vám to preto, aby som vás milé Varecháčky a Varecháči upozornila na podvodnícke praktiky tohoto dodávateľa, aby ste ich mäso nekupovali, keď nechcete byť sklamaní ako ja.
Nedavno som videl video, ako /doslova/ kombajn zberal kurence. Kurence, oblbnute pravda, povystrkali hlavicky von zo sietovaneho veka a gilotinka spravila smik.
Nedopozeral som to.
Pocitam, ze masinky maju aj na porcovanie.
To video si nepozriem, raz som už začiatok videla tu niekde na nete, je to otrasné, nemohla som to dopozerať.
V tomto prípade by som nereklamovala u predajcu, tentoraz je v tom nevinne, obrátila by som sa listom priam na výrobcu .
Kým sa zákazníci neozvú, výrobca nemá dôvod meniť svoje praktiky, naopak, bude skúšať kam až môže zájsť. Preto mu treba pripomenúť, že ten kto o jeho úspechu alebo krachu rozhoduje, je zákazník!
Ja som to len preto napísala, aby som varovala ostatých varecháčov, aby nenaleteli ako ja. (To už je fakt neskoro reklamovať).
Je to daň za kapitalizmus.