Neviem aky je tam problem, ale neposielaju pravidelny suhrn dennych sprav. Byvalo to zvykom, ze som ich dostavala kazdy den za minuleho vedenia Varechy. (Sandra Temerova).
Naposledy som dostala pred tyzdnom - 1.11.13. Takto to uz bude stale?
Dakujem za odpoved.
Všetky denné súhrny môžete nájsť aj na našej podstránke:
varecha.pravda.sk/recepty/...
Redakcia
Zároveň, keďže sú problémy s doručením (emailové schránky to považujú za reklamu a mažú to), sme spravili webovú verziu:
www.varecha.sk/suhrn...
kde sa mimochodom dá preklikať súhrnmi za celú históriu Varechy (cez kalendárik vpravo)
Tento problém trvá celú dobu, od vzniku Varechy
varecha.pravda.sk/diskusie/preco-nedostavam-denny-suhrn-/...
Môže byť problém v spamoch, a vaša emailova schránka zaraďuje naše súhrny do spamu:
varecha.pravda.sk/diskusie/nedostavam-denne-recepty/1469-...
@kuchticka na podobnú otázku ste sa pýtali 23. júla (že asi týždeň nechodia)
varecha.pravda.sk/diskusie/otazka-pre-redakciu-varecha-/5...
Potom ste sa na to opýtali 24. augusta (že od 18. 8. vám nechodia)
varecha.pravda.sk/diskusie/otazka-pre-redakciu-varecha-/5...
Medzitým vám predpokladám chodili. Dnes nastal asi podobný problém, že ste týždeň nedostali súhrn.
Vždy som odpísal a žiaľ musím odpísať to isté.
AKO SA POSIELAJÚ EMAILOVÉ SÚHRNY:
1. Každé ráno o 5:00 systém Varecha.sk pripraví a AUTOMATICKY (!!!) odošle tisíce emailov.
2. Varecha zároveň zverejní kópiu emailového súhrnu na linke:
varecha.pravda.sk/recepty/dennik...
(ak si túto linku uložíte, každý deň tam bude kópia súhrnu, a dá sa preklikať aj dozadu v kalendáriku vpravo)
3. Vaša emailova schránka (Gmail.com, Yahoo.com, Centrum.sk, Zoznam.sk, Azet.sk, proste čokoľvek čo používate) by mala prijať email.
4. Prijatie emailu nezávisí od nás, ale najmä od príjemcovej schránky. Tým že Varecha každý deň posiela tisíce rovnakých správ, napríklad pár tisíc z vás má schránku od Google na Gmail, takže každý deň varecha pošle pár tisíc rovnakých emailov na pár tisíc schránok na Gmaile. Toto príjemcovský server môže identifikovať ako spam, reklamu, čokoľvek a považovať to za podozrivý email, príjemcovská schránka sa rozhodne, či správu ukáže v doručených, alebo presunie do spamu (alebo v prípade Gmailu presunie - odfiltruje do veľa tých záložiek, čo tam pribudlo), alebo či to rovno zmaže. Obzvlášť ak schránka vidí, že máte veľa takých rovnakých správ a možno ich nečítate hneď, tak je ten email pre ňu podozrivý.
PRÍKLAD Z REÁLNEHO ŽIVOTA:
Predstavte si, že vám každý týždeň hodia do schránky leták z hypermarketu. A predstavte si, že by sa vaša schránka automaticky rozhodovala, či ten leták ukázať v schránke, alebo presunúť do "spamu" (čiže hodiť niekde za schránku), alebo úplne zmazať. Roznášač letákov vám síce hodil do schránky letáčik, ale schránka sa rozhodla, že je to "reklamná pošta" a rovno ten letáčik schránka sama skryla.
Toto žial nevieme ovplyvniť. Tento problém sa sporadicky objavuje v diskusiách počas celej existencie Varechy (nemá to nič so starým vedením, ktoré vlastne nemalo nič s automatickým rozosielaním emailov). Varecha toto nevie ovplyvniť (keby sme to vedeli ovplyvniť a garantovať, tak to spravíme už dávno). Jedna vec je odoslať emial a druhá vec, či ho príjemcova schránka vôbec akceptuje a zobrazí...
Preto sme už pred pár rokmi spravili internetovú verziu emailu (ktorú garantujeme, lebo je u nás na našej stránke), ktorú spomínam vyššie.
táto linka zobrazí vždy aktuálny súhrn (najnovší), cez kalendárik sa viete preklikať aj k starším...
varecha.pravda.sk/diskusie/otazka-pre-redakciu-varecha-/5...
neviem či to pomôže aj vám, viacerým to pomohlo.
Veľmi radi by sme tento problém vyriešili, ale on nezávisí žiaľ ani tak od Varechy. Nám samotným je ľúto, že posielame kvantá emailov, a niektoré z nich nie sú doručené :-(