Počas letných výletov sme sa chceli naobedovať na salaši. Už zďaleka sme počuli krik z kuchyne, kde zamestnanci hlasno komentovali výber jedla zákazníka. V zariadení nebol najväčší nával, predpokladali sme, že si nás niekto všimne. Trvalo to asi 20 minút, kým sme si konečne objednali a ďalšiu polhodinu, kým nám to doniesli. Kuracie mäso bolo tvrdé, bez chuti a zemiaky odporne mastné . Vyzeralo to ako zvyšky po predchádzajúcich hosťoch. Nebolo to chutné, konštatoval aj môj malý vnuk. Z kuchyne k nám zasa doľahol krik a zvada zamestnancov. Nasadli sme do auta a prchali. Nezaslúžime si najesť sa za svoje peniaze chutne a v pohode? Veď ceny sú také astronomické, že by sa malo niečo ujsť aj personálu?
@zareaguj
Ak sa zákazníci po 20 minútach čakania nezdvihnú a neodídu, ak nevrátia nekvalitné jedlo hneď po ochutnaní, ale zaplatia a dokonca nechajú sprepitné, nič sa nezmení. Ak chceme lepšie služby, musíme na nich trvať, inak lajdáci nemajú dôvod čokoľvek zmeniť.
Pred par dnami tu na Vareche som pozrel ponuky zlava dna neuveritelna cena... googloval dalej a len vyborne hodnotenia. Mal som vsetko zahranicnych a nevedeli si vynachvalit aj ked cena bola ako v stanicnom bufete.
A čo je akože hanba? Pochváľ sa, kde žiješ? Pochodil som kus sveta a Slovensko na tom nieje ani zďaleka tak zle... nerobte zbytočnu paniku, z jednej, dvoch zlých skúsenosti netreba zatracovať celú krajinu.
presne tak,kto je aspon troch zbehly v gastronomii,si najde dobry podnik,aj podla recenzii,pojde tam kde maju iba zopar jedal,nie listok ako kniha,a pred objednanim treba trochu vyspovedat casnika.zo mna maju niektori mindraky,lebo ich poslem priamo po info do kuchyne s upozornenim,ze ak ma bude zavadzat mu to hned vratim.a treba vyberat z jedal,kde je aspon aka taka pravdepodobnost,ze vam to urobi cerstve.zase na druhej strane sa nevyhybam klasikam,ako su gulase a tak,lebo to mi nepripravy zmrazene ako polotovar.
Pridať fotku sa síce podarilo, no MT si samozrejme robí čo chce a tak spravil aj hrúbky... Za to sa ospravedlňujem...