Rôzne

MS v hokeji 2019 se hraje na Slovensku

haji - bez fotkyhaji, 9. mája 2019

Zítra začínáme. Jak to budu provozovat, netuším. Po dva dny hrajeme obojí ve stejném čase. Už se těším!

@zareaguj


Diskusia k téme

293 komentáre k článku
ČESKO SA BEZ JAGRA A PLEKANCA LEDVA ZACHRANI V A-KATEGORII, OKREM TALIANSKA NIC NEVYHRA V RIADNOM CASE, ESTE UHRA TAK NEJAKE PREDLZENIE.

SLOVENSKO TIEZ VYPADNE PO ZAKLADNEJ SKUPINE, POSTUPI KANADA, USA, FINSKO A NEMECKO. MAJSTRI BUDU SVEDI ALEBO RUSI ALEBO FINI. KANADE NA TITUL NEVERIM.

PS: DNES SA NA HOKEJISTOCH V. BRITANIE SMEJEME, ALE ONI MAJU Z HOKEJOVYCH MS O JEDNU MEDAILU VIAC AKO SLOVENSKO.
Aj my budeme sledovať.Dá sa pozerať aj záznam, nejak to vymyslíme a ako poznám moju ml.dcéru, hokej pôjde v tv aj na Pc. A máme aj pár lístkov, tak niečo uvidíme naživo. Teším, teším.... Držím našim palce.
Aj ja uz snorim, ze cez ktory portal budem moct pozerat. Zatial mi z toho vychadza onhockey, lebo sk. a cz. su licencovane a prenosy cez web robia iba na svojom uzemi.
@Haji

Ja sa tesim taky tak. A aby to bolo aj o Vareche tak kazdy den si vyberiem nejake "jedlo", predjedlo, polievku, dezert, cukrik - malickost, toho ktoreho narodneho teamu, ktory bude aktualne hrat. Len dufam, ze to nebudu stale Svedi. Tuto kuchynu nemusim. A ani Fondue.
@Haji
Zdravim vsetkych priatelov hokeja. Ja si myslim, ze tohotorocne MS budu dobre. A nemyslim si , ze by mali Cesky hraci mat problem. Maju velmi dobry team. Slovensko zatial len buduje svoj team, tak ho nezatracujme. Urcite budu chlapci robit vsetko najlepsie. samozrejme si nemyslim, ze maju na medailu, ale urcite tiez maju na viac ako len na bojovanie o zachranu.
@Kecemis (10.5.2019 17:48)
Vítej, dlouho jsem tě neviděla! Dobře to píšeš! Určitě se na oba naše tými ani já nedívám s despektem. Jasné, že před současnými hráči bylo plno super star, ale každý se musel vypracovat. No a k tomu všemu je vždy, kromě píle, potřeba i trocha štěstí.
Právě se dívám na mač Finsko/Canada - a je to nějaké vlažné. Podobně si i vloni všichni šetřili síly v rozjezdových zápasech. Nějak si na to nemohu zvyknout.
@Zolik (10.5.2019 19:34)

Som zvedava na tvoje menu, ked bude hrat GB, lebo sa hovori, ze oni nemaju kuchynu, iba jedlo :-).

Kedze my nemame certovu skrinku, tak budeme pocuvat radio, lebo ked niekedy pozeram na pc, vzdy nasi prehraju, tak neriskujem.
@Afataga (10.5.2019 20:09)
A to kdyby jsi veděla, že snad úúplně každý /aj Ježiško/ má svůj originální recept a své tajné ingredience... hmmm
@Zolik (10.5.2019 21:50)
Hráli spolu v sobotu v Brně, vyhráli jsme. Mno, nemám ráda, když dáme první gól - to se mi dopředu ježí všechny chlupy, i ty oholené.
@Afataga , a ako si jedla ten puding? Jedla si ho uvareny, teply a poliaty slahackou alebo maslom rozmiesanym s brandy? Lebo mne sa zda, ze ten puding je vyborny... su tam same hrozienka a susene ovocie... :-)))
Tieto Vianoce som jedla tento puding s mandarinkou schovanou v strede pudingu. Bola to parada.
Jedna moja anglicka znama ho varievala doma.... tak som sa vzdy okolo Vianoc ponukla k nej na navstevu .. :-))
@Haji (10.5.2019 22:28)

Este vydrzat 5 minut a aj u Vas to bude dobre!
Myslim, ze takyto vysledok neocakaval ani najväcsi optimista.
Ja som tak unavena, ako by som sama hrala :-)
@Mijaita (10.5.2019 22:50)

Krasne! Napinave az do uplneho konca. Este aj bitka 30 sekund pred koncom. Svedom tusim rupli nervy. Ze Rusi vyhrali 5:2 nad Normi to sa dalo cakat, ale ze cesky team porazi uradujucich majstrov sveta 5:2 to je uzasne! To asi necakal nikto.
Hurá! 5:2 je super skóre!
A mně se z toho roznemohl noťas, ale už jsem zase tady.
Blahopřeji oběma týmům! Krásná práce.
Za chvíli budou dávat záznam vašeho zápasu, tak se pokochám!
Hezký zbytek večera přeji všem, děkuji za fandění a vzhůru do dalších zápasů!
@Kucharka (10.5.2019 22:37)
Věřím, že receptura Anglického vánočního pudinku dostála změn a že některý může být chutný. Dokonce i sama anglická královna má svého dodavatele s osvědčeným receptem. Jsem si dovolila malou narážku, ale sami Angličané svým suchým humorem bývají tímto směrem také trefní.
@Chrobaktruhlik (9.5.2019 23:06)
Včera to vypadalo trochu jinak než píšeš. A to je dobře. Vaši aj naši mladí se zahanbit nedali, krásný hokej. Dravý, rychlý a pohledný. Chlapci jsou šikovní a rychle se učí. Ještě není hotovo, ale začátek se povedl.
@Haji (11.5.2019 18:16)

SMIECH JE ZDRAVÝ TAK SA IM SMEJEM, AJ KEĎ MAJÚ O MEDAILU VIAC.

AK DNES VEČER ČESI NÁHODOU PREHRAJÚ S NÓRMI EŠTE STÁLE MOŽU BYŤ MAJSTRI SVETA - AJ V 2010 PREHRALI A AJ TAK BOLI MAJSTRI.

ŠKODA ŽE NIE JE STARÝ SYSTÉM AKÝ SA HRAL DO 2011 KED BOLI STYRI STVORCLENNE SKUPINY BOLO TO PODLA MNA ZAUJIMAVEJSIE AKO TERAZ.

NEMECKO - BRITÁNIA

STRELY 35:15
BULY 35:19

ALE TAK KÓREA DALA VLANI INÉ ZÁPASY  www.livesport.cz/zapas/vPQGyTAP/#prehled-zapasu...
@Chrobaktruhlik (11.5.2019 18:24)
Mám zapnutou telku, hokej on-line na stránkách sportu, tak se netrap s výčty. Prostě Němci vyhráli a já jim to přeji. Vždycky někdo vyhraje. S pravidly takovými nebo makovými. A kdo bude MISTR se teprve rodí.
Hahaha, pravdu díš! Já musím tu moji potvůrku vypnout, ať dožije třetí třetiny. Zlobí. Držím pěsti. Jednu vám a jednu nám!
@Kecemis (11.5.2019 20:51)
Mno, neboj, ještě máte dvě třetiny! Čt sport mluví o kdečem, ale Košice neprobírají. Musela jsem to nahodit, abych věděla, jak dopadla vaše první třetina. Je to napínavé. Ale uvidím sestřih, jako včera. Uf Mizím.
@Kecemis (11.5.2019 21:17)
Jejda, to byl pěkný hokej, radost pohledět. Skóre 2:7 je super!
Dívám se na výsledky, tak to je pech. Dva náročné zápasy za sebou. Uvidím to v sestřihu.
Mistr bude jeden tým, toť jediná jistota.
@Chrobaktruhlik (11.5.2019 18:24)
Ještě k té GB. Nevím, přes co ses na ten zápas Německo/GB díval. Němci toho moc nepředvedli, zato "muška jenom zlatá" pomohla. Jak říkal náš reportér: "Utrpěli vítězství".
@Haji (11.5.2019 22:52)

Neodpiskane hakovanie Tatara, zraneny Daloga, 7 minutova prestavka pri 3 nasobnom skumani golu atd.

Vo vasom zapase goly len tak prsali ;-)
@Zolik (11.5.2019 23:19)
Ano. Hokej pěkný, roztrhnutí v poslední třetině, kvůli technickým problémům to jen dodělalo. I v našem prvním zápase se chvílemi pískalo - zvláštně, stejně jako ve vašem se Suomi. No a "muška jenom zlatá" pracovala u soupeře. K tomu Kaapo Kakko při chuti a dobrý brankář Suomi. Tuším 21 ku 23 střelám na branku. Tož tak. Týmová práce Slovenska je super, žádní sólisti - to je dobrý základ.
Ďalogy je mi líto, věřím, že to bude dobré!
Hezkou a klidnou neděli přeji všem!
@Afataga (13.5.2019 16:54)
Naprášili nám to 3:0, byli jsme jako svázaní. Vyzkoušela jsem i variantu nedívat se, jen poslouchat a cpala jsem se tvarohovou štolou. Ani to nepomohlo.
@Haji (13.5.2019 18:37)

Videla som u mamy poslednych 5 min., nechapem tu modu odvolavat brankara, skoro vzdy padne gol do prazdnej branky, este ked je rozdiel 1 gol, no budiz, ale 2 mi pride totalna hovadina.
Tak za chvilu ideme na to.
@Zolik (13.5.2019 19:40)
Nebylo to zlé, ale pro nás to dobře nedopadlo. Štola ještě zčásti žije. Pekla jsem ji včera a už včera jsem ji dobře provětrala.
Tu hospodu k fandění ti závidím, to musí být "kotel"!
@Afataga (13.5.2019 19:45)
Svázaní podle mě byli v první řadě trenéři. Nějak se poddali tlaku jak toho, že jsou to Rusi, tak toho, že s nimi v Brně prohráli. K tomu pár chyb, muška jenom zlatá pracující pro soupeře a bylo. O odvolání brankáře mi nemluv, já už měla dojezeno a řvala jsem jako tur: "Proč?! " Dva by stejně nedali, tak se mohli pokusit o jeden a mít bránu chráněnou. Tož tak.
Hurá! Slovensko vede 1:0 !!!!!!!!!
Už jsem dala i plátek štoly, co kdyby to pomohlo. 5:4 je i na mě moc. Ale zápas je to krásný, rychlý, nesedli jste si na zadek pre súperom, prodáte kožu za draho! Pořád držím pěstě - obe!!
Dnes opět schíza. 20.15 Německo/Slovensko a Česko/Lotyšsko. Už se těším!
Přátelé hokeje, fandové, otřepeme se a "jedeme"!
Sportu zdar a hokeji obzvlášť!
@Radost (15.5.2019 10:38)
Jsi milá! Spíš ne, než ano. Někdy si Rádio Brno pustím, ale Vánoce jsou častěji. Jemné melodie, Vltavu poslouchám častěji.
Přeji krásný den, milá @Radost ! Přestože je u nás počasí chladné, zataženo a fouká vítr, je jaro! Hurá!
@Haji (15.5.2019 11:22)

býva tam ráno hosťom bývalý hráč hokeja-Jaromír Meissner-dúfam,že píšem jeho meno správne..
a ten vždy končí vetou:
=Sportu zdar a hokeju obzvlášť..!!=
je vtipný..super sa počúva aj nešportovej babke..
humor je korením môjho -často boľavého- žitia..
:-)
@Radost (15.5.2019 15:30)
Už rozumím! S tím humorem máš pravdu. A také můj obdiv, hlubokou poklonu!
Hokej mám ráda. To se táhne celou naší rodinou. Dědkovia, babinky, ocko, maminka, já i brácha máme rádi hokej. Ocko s mamkou se dívali i na ligové zápasy. Ocko v mládí hrával hokej, tak to "nějak" přešlo do krve.
Na dálku objímám a přeju hodně sil, trpělivosti a lásky!
@Zolik (15.5.2019 21:36)
Švýcarsko/Norsko 4:1, pěkný výsledek. Překvapilo mě USA/GB 6:3. Rusko/Itálie 8:0.
Němci jsou při chuti a Ciliak to zvládá. Že je lepší, když je brankář průběžně "školen", než když zasahuje jednou za 5 a více minut, bo tam "uspává".
Věřím, že to chlapci vyhrají, mají na to!!
@Zolik (16.5.2019 20:26)
Už ho máme v kožichu. Gól jsme dostali. A oslabení o dva hráče - úplně zbytečně tak hloupě hrát.
Haha, štolu už nemám. Ale včera jsem před vašim zápasem dala 3 misky müsli, teď jen 2. Ale předem, abych se neudusila.
@Zolik (16.5.2019 21:33)
Ti naši se kočkují jako střelení, dobře ví, že mají "ostré"sudí, kteří pískají snad i klepnutí blechou. Přesilovky nám nejdou ani tak, ani mak. Uf
@Zolik (17.5.2019 18:40)
Tiez som si vydichol. Ale aspon si zacnu trochu viac verit. Budu to este potrebovat. Ved im ide o udrzanie sa v A categorii a hlavne dostat sa na najlepsiu poziciu na olympisku kvalifikaciu.
Cechom drzim palce.
@Kecemis (17.5.2019 19:55)

TAK ZÁCHRANU PO DNEŠKU UŽ MAJÚ V PODSTATE ISTÚ. POKIAĽ IDE O OLYMPIJSKÚ KVALIFIKÁCIU, DÔLEŽITÝ BUDE AJ ZÁPAS S DÁNSKOM, LEBO DÁNI NÁS MÔŽU PRESKOČIŤ A POTOM PRÍDEME O PRÁVO ZORGANIZOVAŤ KVALIFIKAČNÝ TURNAJ.
Haha - a v té minutě se mi i noťas 2x kousl!!
Je to zvláštní zápas, taková sinusoida či co. Na silného soupeře by toto nebyla dobrá taktika.
@Zolik (18.5.2019 20:55)
Hezky! Ti si umíš vybrat - s pivom! Si to užij i za mě, bo já bez hospody i bez piva. Držím pěstě jak S, tak Š!
@Haji (19.5.2019 16:49)
Aj ja. Problem s Rakusanmi by ste mat nemali. Ja pozeram Nemecko:USA. Samozrejme, ze fandim Nemcom. Jeden hrac mal pekny komentar po 1/3, ze chcu pomoct SK k este moznemu postupu do 1/4 finale. Sympaticke.
@Zolik (19.5.2019 17:13)
Já se právě dostala domů, byla jsem na návštěvě u kámošky. Než jsem se docapkala domů, byla 1/3 fuč. Teď už vedem 0:5. Chlapci hrají, jak umí. Prý to se slabým soupeřem jde hrát těžce. Ehm, na trestné minuty též vedeme.
Tak to je novinka, že někdo chce pomoct jinému týmu k postupu - zajímavé a chvályhodné.
Švýcarsko dnes večer hraje se sbornou - to bude pěkná řež.
Rakousko/Česko 0:8 - dnes góly padají rychle, tak snad by z toho i mohlo vyjít Sarajevo. Německo/USA 1:3 - též odšpuntovali.
Oboje 0:3. Švýcarsko se sbornou to má hodně podobné jako jsme to měli my. Jsem zvědavá, jestli se bude odvolávat brankář, hmm
Uf, vyhráli jsme 5:4 a ten závěr byl fakt na oplach!
Já jsem rozjedla rohlík se sýrem a salámem, ale už nějakou chvíli leží v rohu - nedalo se jest.
Děkuji všem za držení pěstí i gratulace!!
Huráá!
Krásná slova našeho reportéra - hranice na Moravě je o trochu kratší a naši chlapci mají v Bratislavě druhý domov!! Oh, i slzím!! Fanoušci českoslovenští - stejně jako hráči!!
Dnešní čtvrtfinále bude hustý les.
Dívala jsem se, že Kanada prohrála jen s Finy, to řádil Kakko. Se Švýcary to půjde. Ti prohráli s Českem, Ruskem a Švédy.
Rusko jediné je bez prohry a tak to nejspíš zůstane i po dnešním zápase s USA. USA prohrálo se Slovenskem a Kanadou.
My hrajeme s Německem, věřím, že to naši chlapci dají! My jsme prohráli jen se sbornou. Němci podlehli USA aKanadě.
Finsko/Švédsko bude zajímavý zápas, nechám se překvapit. Švédi prohráli s ČR a Ruskem, Fini s USA a Němci.
Těm, kteří ještě stále fandí, nebo si užívají hry, přeji bohaté zážitky!
Po 1/3 Rusko/USA 2:0, sborná je jako mašina. Kanada/Švýcarsko 0:1 - překvapivé a škoda že uvidím až záznam.
Pěkné, Švýcarsko dalo gól těsně před koncem 2/3. @Zolik , to je napínák! Někde jsem zachopila, že má pro dnešní zápas stopku Anthony Mantha a to je pro Kanadu dost citelné mínus.
Rusko/USA 4:3 - dramatické v závěru, Kanada/Švýcarsko 2:2, v poslední vteřině Kanada vyrovnává, jdeme na prodloužení, to jsou nervy.
Ti naši ... na čtsport začali dávat zápas Kanada/Švýcarsko ze záznamu teď od začátku, božéé
Dohráno, Kanada dala výtězný gól a je to 3:2, uf @Zolik to je mi líto! Ale chlapci prodali kožu zadraho!
@Haji (23.5.2019 18:53)

Uz som doma. A pozeram priamy prenos na nemeckom programe. Prezrad co mas? Stola to uz nebude ani syrecky. Tak cim tisis nervy? Prezrad.
@Zolik (23.5.2019 20:49)
Po 2/3 je to 1:1. Nemám slov a už se ničím cpát nemohu, mám v sobě cca 4 misky müsli /jahody, mandle/. Nechápu co to hrajeme. Moje nervy už nechtějí ani do kýblu. Finsko/Švédsko 3:4, teď dali Švédi gól. Ale to nesleduju ani na netu. Jen jsem teď nahlédla na výsledek.
Bože můj, teď dělalali s někým z hráčů rozhovor, nepostřehla jsem s kým: "Není to dobrý. Je to blbý! Je to špatný! Musíme si k tomu něco říct, musíme se o tom poradit. Boženky Růženko a dosud teda hráli nejen pokus o hokej, ale aj na bobříka mlčení, ne?! achjo
@Kecemis (23.5.2019 22:52)
Děkuji, jsi milý! Bylo to napínavé jako malé tričko. Teď sleduju záznam Finsko:Švédsko, není to tak křečovité jako naše první dvě třetiny, ale možná se mi to jen zdá /nejsem tak napnutá/.
Neboj, ještě bude adrenalinových zápasů, užiješ si aj ty!
@Zolik (25.5.2019 16:30)
Byla jsem opět v terénu a tak mi zápas Rusko/Finsko ušel, veliká škoda, bo výsledek byl 0:1, Fini vyhráli!!
Na večer jsem se nachystala poctivě, vyplenila jsem ledničku. Kýble na nervy mám nachystané, ale už minule odmítly přesun a držely se mě jako klíšťata.
@Kecemis (25.5.2019 19:16)
Moc děkuji, jsi milý! Kanada hraje dobře. Je zajímavé, že Fini porazili Kanadu a dnes sbornou.
Budu napnutá jako malé triko.
Unikla mi 1/3, dnes začínali 19.15 hod /pro mě překvapení/.
Kanada/Česko 1:0, šoupnul nám ji tam M. Stoun.
3:0 po 2/3 prohráváme. 1/3 jsem neviděla - a už vím proč. To co hrajeme - to je fakt pod ponorem. Ale mlčím, bo po zápase z Německem /začali hrát hokej až ve 2/3/ některý z hokejistů povídal, že TO byla taktika a že si to užívali... Mysli si!!
Uvažuju, že přepnu na koncert André Rieu z Maastrichtu r.2015, dávají na Tv Barrandov.
@Zolik (25.5.2019 20:38)
Nemám slov a fakt nevím, o co jde. Kousla bych se. Říha je nervák, také se hádali krz kdeco a Vránu, nejde jim buli a ztrácejí puky... prostě rozhozené energie, duch vzájemnosti a kolektivní hry je v ... zádeli.
Jak řekl jeden z reportérů, chce to navléct montérky a zamakat směrem na branku soupeře a hlavně do ní!!
Muška jenom zlatá je potvorka věrná 2/3 soupeři. Uvidíme, jestli sedne také na náš tým, hmmm
Jako bonus se mi včera několikrát za sebou zasukoval noťas.
Zpět k našemu zápasu s Kanadou - prostě jsme prohráli - Kanada to "dala"!
Ještě v noci opakovali zápas Finsko/Rusko. Velmi pěkný zápas. Nemám slov, Fini jsou fakt super tým, celý, začíná to trenéry, jejich vizí, ke které směřují, výběr hráčů a dryl - celé to funguje jako hodinky. Přirovnala bych Finy a jejich hru k "hokejovým akvabelám". Každý má na milimetr přesné místo, hra je metodická a to celé ladné, nadlehčené a směřující k jedinému cíly - hrát a vyhrát. 18 nováčků v týmu, tým složený ne z hvězd, ale z "obyčejných" hokejistů, kteří umí!! Klobouk dolů před celým týmem Finska. Dobrá práce a ještě lepší hokej!! Žádné nezpracované emoce, vypracovaný styl hry - řád a pořádek jak uvnitř tak vně týmu. Nádhera sama!
Nebudu předcházet událostem, ale pomalu se připravuji na bramborový škrob.
@Kecemis (25.5.2019 22:20)
Tak je, čest jeho památce!
Děkuji a přeji krásnou neděli i krásné hokejové finále! Vyhraje nejlepší, o tom nepochybuji. Muška jenom zlatá se moc nenadře.
@Zolik (26.5.2019 16:19)
Na kýble jsem rezignovala, mně stačí, že naši chlapci hrají a prodají kožu zadraho. Nejhorší smrt je z leknutí a to dnes nejsme, leknutí.
Tyjo, tak i po prodloužení držíme stav 2:2 a teď nájezdy. Už hraju vestoje a připleštěné oči na obrazovce. To je mač jako bejk!
3:2 po nájezdech, sborná vyhrála, Vasiljevskij je super brankář.
Určitě bylo i pro samotnou sbornou překvapení, že budou s Čechy hrát o bronz. Sláva vítězům, čest poraženým. Naši chlapci hráli moc dobře!
Vzhledem k tomu, jak jsou v poslední době drahé brambory a cena se stále šplhá nahoru, tak ta bramborová medaile není k zahození.
Tak příští MS v hokeji je ve Švajcu, přátelé! Vždycky když něco končí, jiné pomalu začíná.
Těším se na večer a věřím, že i to bude super zázpas. Kombinace Kanada/Finsko je hodně zajímavá!
Začíná se později, než bylo uvedeno. Předpokládám, že v Bratislavě pracují na lední ploše, bo po našem zápase se sbornou tam hoši vydřeli díry, chudák led.
Kanada/Finsko 1/3 1:0, uvidíme jak to bude dál. Suomi mi přijdou trochu nervózní - a to je co říct - přece jenom nějaké emoce mají, hmm Se sbornou hráli vyšší level.
Haha, Anttila dává další gól! Suomi vede nad Kanadou 2:1! Anttila je více než dvoumetrový poklad Suomi, chtěla bych vidět to hobla, až mu ho budou kluci dávat!
Zítra má Anttila 34 narozeniny, dortů dostane kopec, zlatá medaile MS by k tomu byla slušivá!
Ještě to bude napínavé, zbývá 8,5 minuty do konce zápasu.
@Haji (26.5.2019 22:30)
Fini sa stali v Bratislave druhy krat Majstri sveta. Tesi ma ze titul ostava v Europe. To budu oslavy, Bratislava dnes spat nebude ;-)