Vyberala som knihy a duchu som si rátala ich cenu. Pri pokladni sa mi zdalo, že som platila veľa. Išla som to reklamovať. Najprv mi pracovníčka povedala, akože čo chcem, s výrazom - čo tá baba otravuje. No ja som sa nedala. Bola som neodbytná. Nakoniec sa mi venovali dve pracovníčky. Vysvitlo, že hoci sľubujú 20% zľavu na detské knihy, ich pokladňa " O TOM NEVIE".
Nakoniec mi vrátili sumu 27,49 euro. To je už na pováženie, čo si k nám títo novodobí obchodníci dovoľujú. Píšem to preto, aby ste si bločky skontrolovali.
Veľkým obchodným centrám sa všetko prepečie? Keď som spomenula ŠOI tak na mňa len hľadeli ako vyorané myši. Ja si myslím, že tieto pracovníčky sú v tom nevinne. Určite dostali inštrukcie od vedenia .
a ked clovek zacne robit privelky randal, tak povedia, ze to maju nastavene tak, ze zlavu vratia na informaciach
spoliehaju sa, ze v predvianocnom strese viac ludi tieto pocty prehliadne a myslim, ze im to aj vychadza, kedze to opakuju :-(
@smejkad lenže, ak by tú zľavu vracali plošne len na informáciách, tak by to na tej výveske aj malo byť napísané! Išla som domov riadne vytočená. Je to tak ako píšeš. Mali veľa zliav, ktoré do obchodu prilákali kupujúcich. Každý chcel výhodne nakúpiť a spolieha sa poctivosť predajcov. Vraví sa ver, ale prever. Mne sa to oplatilo.
@marika21 svetom hýbu peniaze. Pre ne sú niektorí schopní spraviť čokoľvek.
@sovka62 vždy po takejto nepríjemnej situácii robím presne tak ako ty. Manžel protestuje, že to už preháňam.Ale keby sme im to robili všetci, aspoň by sme im ukázali, že spotrebiteľ sa nenechá zavádzať. Neoplatí sa spoliehať na ich férovosť. Ak je na tovar zľava, mala by to nočná služba nahodiť do pokladne., aby ráno ceny boli v súlade s akciami. Ja som bola v obchode až poobede, no ceny v pokladni upravené neboli. Súhlasím s tebou, že malé predajne si toto nedovolia spraviť.
1) kúpená hrubozrnná soľ s mlynčekom Jamie Oliver tuším €9,99.
2) Po prvom použití zistenie, že so soľou sa strúha aj plastová časť mlynčeka
3) Informácia ich zákazníckemu centru, že výrobok je závadný, upozornenie na zdravotné riziko.
4) Ospravedlnenie reťazca, prísľub prešetrenia, stiahnutie tovaru z regálov (tovar naozaj stiahli, overené pri niekoľkých následných návštevách), prosba o zaslanie vadného tovaru reťazcu a informácia, že dodávateľ osobne chce spôsobenú škodu nahradiť.
5) pozitívne šokovaní
6) ticho ...........................................................................................
7) s odstupom času návšteva reťazca a zistenie, že vadný výrobok je opäť v predaji... tamtadadá v akciovej cene €4,99.
8) prebudenie zo sna.. Vivat Slovakia
Zato malým, tým sa pokuty dávajú jedna báseň a nikto sa nestará, či je to likvidačné. Malí sa musia starať aby všetko bolo tip-top, lebo na nich nikto ohľad mať nebude. A veru kontrolujú, našu krpatú firmu tak 4-5 krát za rok. Aj minulý týždeň tu boli daňováci, nedostatky nezistili (tak ako skoro vždy), ale oni sa vrátia.....
@sovka62 je potrebné kontrolovať aj malých podnikateľov. Ale ak tam opakovane nájdu všetko v poriadku, radšej by sa mali venovať tým veľkým - tam si určite niečo nájdu, čo treba napraviť.
@pac ík tiež som uvažovala o tom, že si nakúpim cez internet.
@rulik aj tak sa dá.
@babkamt mne je hlavne ľúto tých chudákov, čo to kúpia a možno nemajú dobrý zrak, ani tie plastové piliny neuvidia a zjedia :-( A za tých takmer €30,- za knihy sa tiež môžu pekne hanbiť :-(
Tam sa platí pri pulte , nie v Tesco pokladni, mäsiar je priamo v predajni s pultovým predajom.
Kupovala som dve krídla z morky, hovädziu židovku 600g , ked som zaplatila, nedalo mi , ceny boli dokonca v akcii , ked som vychádzala z tesca, kontrolujem blok z mäsa , suma na bločku sa mi nezdala, ved to je tak málo mäsa a ešte ceny v akcii , že tá koncová suma je vysoká, vrátila som sa k predavačke, poprosila som ju nech si to skontroluje, aby si to prevážila, že sa mi to nezdá za tak málo tovaru a taká vysoká cena. Prevážila a samozrejme sa hned ospravedlnila , že má zlú váhu a tak jej to vyšlo v pokladni, dobre, vrátila mi čiastku už si presne nepamätám , možno dve €urá , stornovala blok, a vystavila nový, akože už správny, nedalo mi, hneď pri nej znovu prerátala, nepozdávalo sa mi to, predavačku som upozornila, že je to znovu zle, ver, že znova sa pomýlila o ďaľších 4 €ur, inými slovami to bolo viac ako šesť €ur.
Za to, toľko ospravedlnenia a ľútosti prejavila predavačka, že skôr som si myslela, že je to vlastne v neschopnosti samého personálu.
Inak - posledne roky kupujem co sa da cez internet . A vianocne darceky zvlast . Knihy, CD aj DVD, hracky, sporove potreby aj elektroniku .Nemam rada ten predvianocny napor v obchodoch .A ked si to z nejakeho dovodu rozmyslim -nerobia problemy pri vrateni tovaru :-)