Šariš v elitnej spoločnosti najkvalitnejších pív sveta

Varecha.sk, 25. júla 2011     4 minúty čítania

Pivo Šariš je skvelým dôkazom toho, že aj lokálna slovenská značka sa môže úspešne etablovať a konkurovať najkvalitnejším pivným značkám na svete. Svedčí o tom úspech na prestížnej medzinárodnej súťaži Monde Selection, kde pivo Šariš uspelo už jedenásty rok za sebou. Zlatú medailu získal tmavý Šariš 11% a dve strieborné medaily boli udelené pivám Šariš 10% a Šariš 12%. Kontinuálne oceňovanie kvality posunulo toto slovenské pivo do elitnej spoločnosti najkvalitnejších pivných značiek sveta.


Foto: http://www.netropolis.sk/clients/mondeselection/

V strede Ivan Seleštiansky,
brand manažér znacky Šariš.


„Značka kvality Monde Selection je známa na celom svete. Svedčí o vysokej úrovni produktov, ktorá je potvrdená nezávislými porotcami z celého sveta. Len málo značiek piva sa môže každoročne pochváliť úspechmi, ktoré značka Šariš už jedenásť rokov po sebe dosahuje. Nepretržité oceňovanie nás už vlani posunulo do elitnej spoločnosti tých najkvalitnejších pivných značiek na svete, ktoré získali ocenenie Crystal Prestige Trophy.

Je nám cťou, že môžeme zdieľať rovnaké uznanie ako najkvalitnejšie značky svetových výrobcov, tento rok napríklad – San Miguel, Bavaria, Budweiser, Club Colombia, Molson Canadian, Tyskie. Naši zákazníci a spotrebitelia si zaslúžia byť informovaní o úspechoch ich obľúbeného piva a nás to o to viac zaväzuje aj naďalej vyrábať pivo tej najvyššej kvality,“ uviedol na margo úspechu Ivan Seleštiansky, brand manažér značky Šariš.


Slávnostný ceremoniál, počas ktorého boli odovzdané ocenenia najlepším svetovým pivným značkám, sa uskutočnil v belgickom Bruseli.

Medzinárodný inštitút kvality Monde Selection vznikol v roku 1961 v Belgicku. Jeho cieľom je vytvorenie medzinárodných označení kvality, ktoré sú pre spotrebiteľa signálom, že si kupuje výrobok vysokej kvalitatívnej hodnoty. Nezávislosť je základnou črtou inštitútu. Monde Selection organizuje každý rok súťaž World Selections of Quality (Svetový výber kvality). Pri hodnotení piva sa posudzuje jeho chuť, vzhľad, grafické stvárnenie etikety a jej informatívny charakter. Hodnotiaca komisia je zostavená zo štyroch tímov po piatich špecialistoch, ktorí pivo hodnotia nezávisle od seba podľa jednotlivých charakteristík. Na základe súčtu bodových ohodnotení sa stanovuje výsledné poradie.


Úspech na lokálnej i globálnej úrovni

Najobľúbenejšia a najpredávanejšia značka piva na východnom Slovensku je skvelým príkladom úspechu na lokálnej i globálnej úrovni.

36.1% spotrebiteľov na východnom Slovensku označuje Šariš za svoju hlavnú značku .

Komerčná informácia.




Súťaž!

Stačí odpovedať správne na uvedenú otázku a ste v hre o 3 x 24 ks plechoviek piva Šariš!

Súťažná otázka: Koľký rok za sebou uspelo pivo ŠARIŠ v prestížnej súťaži kvality Monde Selection?

Správnu odpoveď posielajte do 1.augusta 2011 do 12:00 na adresu zkroslakova@perex.sk .



3 x 24 plechoviek piva Šariš získali:

Marian Reimann, Bratislava
Jakubec Ivan, Prešov
Leonard Gáži, Bratislava


Srdečne blahoželáme!



Diskusia k článku

stefanm
...a to sa bude losovať výherca??Lebo ak áno tak budem posielať odpoveď každý deň :)
kuchticka
Zatial som "vinarka", ak pivo tak iba plzenske, ale ak by SARIS chutnal ako PLZEN, zamenim, iba ak mi @stefanm nevyhra vsetky moznosti. :-)))
sbohemrozume
Jen další "europivo" se zařadilo mezi sobě rovné koncernové. Jednotná chuť - nechuť, jednotná vůně - nevůně. Prostě fujtajbl.






 



TOPlist