Rôzne

Úroveň služieb na Slovensku

babkamt - fotkababkamt, 27. januára 2012

Pred 14 dňami som si objednala technika na preladenie televízneho
prijímača. Povedal mi , že príde o 3 dni. Neprišiel. Čakala som celý
týždeň , no ani sa neozval. Po dennom vyvolávaní sľúbil , že dnes
príde o 13 hodine. Neprišiel. O druhej som mu volala. Povedal mi ,
že je v Bratislave , bude môcť prísť až o 3 hodiny. Vraj sa k nám
skôr nedostane. Teraz som mu viac krát volala , no neberie mi
telefón. Som ako sopka , len vybuchnúť. Máte aj vy podobné
skúsenosti ? Alebo ste natrafili na seriózneho človeka ? Nemôžeme
pozerať tv lebo nám píše , že sú stanice zakódované. My máme
skyling.

@zareaguj


Diskusia k téme

vini55
Najskôr si skontroluj kartu, pokiaľ máš satelit dlhšie, tak si mala vymeniť kartu. Pokiaľ máš novú kartu - vydávaná od októbra /zhruba/ tak už minulý týždeň info vypisovalo, že sa prelaďujú slov programy. A k tomu servismanovi, bohužiaľ je plno neserióznych. Väčšie firmy - viac serióznosti. Skús znovu preinštalovať celú Astru a určite to pomôže. S kodovanými je dôležité vedieť ktoré, ináč ťažká pomoc...
vini55
Keby som nebol na Gorile, rád pomôžem.
evusik
@babkamt my máme tiež skylink, ak máš všetko poplatené nie je dôvod aby boli programy zakódované. Napriek tomu sa občas stane, že signál vypadne, alebo čo a píše, že zakódované. Nám vtedy pomôže vypnúť satelit, vzadu na skrinke je taký čudlík, a po chvíli znova zapnúť. V podstate to reštartuješ a ono to vždy naskočí. Samozrejme, že takto na diaľku sa zle radí a u vás to môže byť niečo celkom inšie. V každom prípade je to od toho chlapa neseriózne.
babkamt
vini55, chodí mám tv program zo skylingu. Tam raz bolo písané o nových kartách. Pozerali sme to , zistili sme , že my nemusíme meniť kartu , lebo to bolo od nejakého čísla. My sme mali novšiu kartu. Skailing máme od februára minulého roku.
evanaaa
@babkamt , aj my máme Skylink, ale máme dobrého človeka, ( pekného,mladého), ktorý je nám vždy k dispozícii, jemu sme zverili aj kúpu dvoch televízorov ( jeden mám ja, druhý zasa manžel v spálni), radí nám, nastavuje, atď. Ešte sme mu nevolali na preladenie programov ( my máme Kombi), ale asi je najvyšší čas, lebo iste budú jeho služby teraz žiadať viacerí. Do konca januára presmerujú väčšinou neplatené programy a tie ostatné do konca februára. Je mi ľúto, že ten u vás tam je nespolahlivý, ale je možné, že nestíha prelaďovať,je asi vyťažený, ešte počkaj. A iného tam nemáte?
babkamt
vini55, chodí mám tv program zo skylingu. Tam raz bolo písané o nových kartách. Pozerali sme to , zistili sme , že my nemusíme meniť kartu , lebo to bolo od nejakého čísla. My sme mali novšiu kartu. Skailing máme od februára minulého roku.
@evu šik, zaplatené máme do februára. Ale o to nejde. Veď mne nejdú ani základné programy , ktoré sú bezplatné.To znamená nejde STV , Markíza , Doma atď.
Išla som na technika pred chvíľou fintou. Kaďže mne neberie telefón , lebo už pozná moje telefónne číslo po toľkých volaniach , tak som mu volala z manželovho mobilu. Poslal sms , že mu môže zavolať. No nezdvíha to, Hoci som mu obratom volala.
evanaaa
Zaujímavé, že keď som začala písať, nebol tu žiaden komentár, kým som skončila, pribudli ďalšie.
babkamt
@evanaaa , musím pozrieť na internete, no veľkú šancu tomu nedávam , lebo ako sama píšeš, je nás mnoho , čo túto službu potrebujeme. A u tohto v úvodzovkách technika , som sa objednala už skôr. Takže nevidím to moc ružovo , ak by som aj niekoho našla , že mi to promtne spraví.
evanaaa
@evusik , nie je to len otázka karty, Astra-neviem aké číslo sa zmenila, už neobiaha, je nahradená iným satelitom, tiež Astra, preto je terba preladiť všetky programy, len neviem,či na všetkých televízoroch.
evanaaa
Tak je možné, že aj ten "náš" bude vyťažený, poviem mužovi, nech mu čím skôr zavolá.
vini55
Rešttatni Astru, alebo laicky povedané, daj nanovo naladiť všetky programy, neboj, žiaden problém, cez menu a pôjde to. Až presne nevieš, nájdi manuál od satelitu a prejdi od prvotného ladenia programov. Samotný satelit nie je potrebné meniť, otáčať, alebo akokoľvek sa ho dotýkať. Všetko nastavíš cez - Menu, vyber satelit Astra A2/3, vyber ladenie programov, pravdepodobne ti vypíše, či chceš zrušiť pôvodné nastavenie /áno/ a necháš ladiť, po naladení potvrdíš, že chceš uložiť /áno/ a potom už si len jednotlivé programi popresúvaš. Tento postup je zhruba univerzál, trochu sa to líši prímač od prímača. Držím palce, moja maminka má 82 a obdobnú navigáciu i naladenie zvládla. Držím palce, chce to len trpezlivosť
sovka62
My sme dostali zo Sky linku mail, kde je presne napísané, ako treba ktorú stanicu naladiť. Myslela som, že to dostali všetci zákazníci. Ak ste nedostali, môžeš sa mi ozvať na mail, aby som mala tvoju mailovú adresu, pošlem ti to.
vini55
Oprava Astra B,
hubatá, televízor je to čo okráda o čas, ale každý máme svoje oné hoby.
frezia68
Vzala som prijímač (tiež mám Skylink),išla do servisu,kde mi preladili za 7.-eur :-( myslela som,že ak si kúpim satelit a službu Skylink,nebudem už za nič platiť-omyl! ) A keď som spomenula,že pred rokom som platila za podobnú službu 3.-eur,tak mi bolo vysvetlené,že doplácam na Gorilu a rozkrádačky " hore",lebo aj dôchodky by sme mali dvojnásobné,ak by sa nevykrádal štát :-(
evusik
my sme si to tiež prelaďovali sami, ale nám išli všetky programy len upozorňovali, že máme preladiť tak sme to zvládli sami celkom v pohode... mne len nie je jasné prečo vám nejde žiaden program, pretože ešte stále funguje aj starý satelit....
evanaaa
Ak ste dnes sledovali Noviny v TV, tak tam o tom bola reč- satelit Astra A po 10 rokoch služby končí v mori a ne jeho miesto nastupuje Astra B. a ukázali aj návod ako si sami preladíte stanice. My tiež máme Skylink krátko, máme aj nový prijímač a novú kartu, ale aj dobrého servis. pracovníka, má pracovisko pár metrov od nás. Spoliehame sa na neho.
evanaaa
@hubata , obdivujem ťa, ako môžeš byť takto " odrezaná" od sveta, ani ja veľa času nevenujem pozeraniu TV, väčšinou končím o 20.15h., ale TV noviny musím vidieť, a teraz - výnimočne aj o 20.00h jeden seriál, trvá hodinu. Cez týždeň veľa nenapozerám a cez víkend jeden-dva nočné filmy, aj to nie vždy. Ale sú relácie, bez ktorých sa nezaobídem.
ferok
Na sat. prijimači.
1- stlač MENU
2- stlač INSTALACIE
3-stlač VYHLADAVANIE SATELITU
V tejto ponuke stlač NAZOV SATELITU a vyhľadaj satelit ASTRA 3B, alebo ASTRA 2.
- prejdi na REZIM VYHLADAVANIA a potvrď AUTO
- prejdi na VYHLADAVANIE a potvrď.
Automatický nabehnú všetky programi už v novej frekvencii.
sovka62
@ferok , vytlačila som si tvoj návod pre budúcu potrebu, ale v tomto prípade to fungovať nebude. V maili zo Skylink je veľkými písmenami uvedené, že stanice sa musia tentoraz nastaviť MANUÁLNE/ ručne. To "ručne" tam asi pripísali aby vyjadrili mienku o úrovni svojich klientov.....
ferok
@sovka62 preladuju sa iba slovenske stanice. Ak chceš ostať na povodnej družici, tak v tom prípade manualne.
Na ASTRA3B alebo ASTRA2-ak je starší prijímač sú tiež všetke stanice. Aj nove ako napr. TV PATRIOT a STIL TV.
babkamt
@ sovka62 , aj mne došiel ten mail.Ja mám na skyling napojené 2 televízory. Jeden je v kuchyni , ten ide. V obývačke mi na televízore píše , že mám zablokované všetky programy.Dedko tam pár hodín mačkal podľa návodu a nič sa nezmenilo. Nechal to až potom , čo ho suseda zavolala, nech sa ide do dediny pozrieť , lebo jej niekto prišiel povedať , že si jej syn rozbil hlavu. Suseda je vdova , staršia ako my , chodí o paličke. Kým muž prišiel k maródovi , už mu ľudia volali sanitku. On nechcel ísť do nemocnice. Tak ho muž prehováral , že sa musí nechať vyšetriť. Ja som zatiaľ zostala u susedy a čakala som , kým príde jej druhý syn z práce. @ ferok , vytlačila som si tvoj návod.Ďakujem za pomoc. tebe , aj ostaným.@ frézia68,asi to spravím ako ty. Nevieš , majú otvorené aj v sobotu?
babkamt
Tak už mám jeden televízor , ten v kuchyni preladený. No nový televízor mi stále píše, že ho mám zakódovaný.Sused mi preladil aspoň jeden televízor. Našla som si dve čísla na technikov , pondelok im skúsim zavolať.
alenka0901
Ja som to spravila ako @ferok , funguje to. Chytila som dokonca aj tie stanice TV PATRIOT a STIL TV. My máme CS Link.
45678
Chcela by som sa spýtať, kde teraz funguje na Skylinku TV Paprika?
..stratila sa mi :-( ďakujem.
frezia68
Aj v servise to robili manuálne,ale som si odpísala návod a @ferok ĎAKUJEM.Nemyslela som si,že na Vareche sa možná naučím ladiť satelitný prijímač :-)))
evanaaa
@ferok , vďaka, opísala som na papier tvoj návod ( je to to, čo radili aj v TV?), dám mužovi, nech sa stým pohrá, tiež máme dva TV, jeden novší ako druhý, hihi, tak má čo robiť. Tiež je to Skylink. Ale nám žiaden e-mail neprišiel. Mesiac sa chýli ku koncu, treba konať.
babkamt
Včera večer mi volal technik , že či moja objednávka ešte platí. Ospravedlnil sa mi , že neprišiel Vraj príde dnes o 14 hodine. Tak na to som veeeeeeľmi zvedavá , či dodrží slovo.
ferok
@evanna nezaleži na tv prijimači, ale na sat prijimači.
Všetko najdete na www.skylink.sk
babkamt
Tak konečne môžem pozerať správy. Technik daný sľub splnil. Dokonca prišiel o pol hodiny skôr. To , že som nemala v obývačke signál , som zapríčinila ja. Utierala som prach a drgla som do skrinky satelitného prijímaču.Vzadu sú dva čudlíky a ja som jeden nevedomky vypla. Už mám srdce na mieste,že môžem z môjho trónu v pohodlí čumieť na televízor.Ďakujem všetkým , čo sa mi snažili pomôcť.
frezia68
@babkamt :keby si počúvala @evusik o 17,46 ,tak by si sama opravila.Tiež mi občas vypadne a reštartujem,tak som múdra :-))))))) a nemusí ani vypadnúť,jednoducho to pomôže.
babkamt
No po vojne je každý generálom. Chvalabohu , že už druhý krát , keď sa mi to stane , budem si vedieť pomôcť aj sama. Áno evušik mi dobre poradila.
arasidka
Že jaké služby!?!?
Musím si trošku i ja uľaviť na duši. Takmer mesiac sme čakali na objednanú stoličku k počítaču.Jasné - cez internet!!! Nová doba - nové maniere - vravel mi môj nepoučiteľný syn. Pre pohodlie si to objednal rovno cez počítač, sediac na starej stoličke, tešiac sa na novú. Po troch týždňoch sa pohrával s myšlienkou , že objednávku zruší, lebo to už trvá nekonečne dlho. Neurobil to, nešťastník! Dnes večer o 18. hodine aj nejakých tých minútach stolička dorazila. Jajže ,bože, bolo to radosti. Škatuľa jak pul kasny.stolička v nej zložená čakala na zloženie. Rekord do Guinesovej knihy rekordov - o 20.15 bola už nefunkčná. Jednoducho všetko, čo sa tam dalo hýbať, a to, čo by sa nemalo hýbať - fungovalo naopak a keď si na ňu dosadol, zrazu sa len viac a viac blížil k zemi.
Otázka znie: Ná a čo fčul?
Zostáva nám možnosž stoličku rozobrať, zabaliť a poslať ju epäť. Na vlastné náklady a čakať. Čakať na vyjadrenie výrobcu, na vrátenie peňazí a neviem akú dobu sa snažiť predýchať svoj nový omyl.
Problém ďalší, stolička nejde rozobrať, to, čo by malo povoliť drží jak s prepáčením riť na šerbli.Dokonca i páčka pod sedačkou nefunguje, je uvoľnená - nefunkčná.
Druhá možnosť - popremýšľať, ako ju sfunkčniť aspoň tak, že keď si na ňu sadneme, aby neklesala dolu. Na jeden nápad sme prišli, chce to trošku trpezlivosti, zručné ruky a možno ju celkom slušne zafixujeme tak, ako ju chceme mať.
Takže dnes večer sme všetci traja žalostne mlčali. Dokonca sa ma aj dzedko zabudol spýtať, čo budeme zajtra variť.
Nakoniec sme skonštatovali jednu vec - nie je nad naše vyše štyridsať ročné stoličky, ktoré si uchovávam v mojej izbičke. Držia, dokonca aj poťahy, hm, hm, hm...... a to boli vyrobené za čias hlbokého totalizmu, zakúpené za mladomanželskú pôžičku, z ktorej nám vždy odpísali nejakú tú sumičku vždy, keď som povila ďalšieho potomka. O tom som prehutovala zrovna včera, keď som si sadla na maminu stoličku, ktorá je tak stará ako ja a ešte ani nevŕzga. A nežne som pohladila očami starú drevenú stoličku, na ktorej sedával ešte dzedkov dzedko, stojí v kúte našej obývačky , síce na nej nikto nesedáva, "sedia na nej kvety v črepníku, ale kľudne by si na ňu mohol sadnúť aj môj dzedko bez toho, že by sa bál, že ho neudrží.
Je totok svet..... klameme a okrádame sami seba a poctivosť žiadame len od tých tam hore.
Tak - to je všetko - pome spať.
frezia68
@arasidka :A to by bola téma na novú diskusiu a dalo by sa veľmi dľho rozpávať,najmä o nábytku,keď teraz treba všetko,ale všetko skladať....niet nad starý masívny,poctivo drevený a pevný nábytok,zbožňujem ho a za žiadnu modernu nezamením :-)
babkamt
@ara šidka , že je to fajn , keď si človek takto aspoň uľaví . Tým , že si sa nám zverila s tvojim problémom , si aspoň trochu vypustila paru , ktorá v tebe a oprávnene vrela.
arasidka
No to si píšte, dievčence. Stoličke hydraulika funguje asi tak, že je pekne nadstavená na požadovanú výšku, len si na ňu nesmieš sadnúť,klesneš až dole. Dnes som si ju prezrela, udivili ma zvárané spoje - to musel robiť niekto v behu a na polovičku slepý. Krúžková objímka dolu okolo nohy je z tenkej umelej hmoty nastriekaná na strieborno, a keby sme ju chceli demontovať, nepohne sa, zapadlo to na fest - na veky. No čo už, o podobných výrobkoch by sa dalo dlho rozprávať.
evusik
no @arasidka nezávidím ti, ale asi všetci máme podobné skúsenosti... ja som si stoličku k počítaču kupovala asi pred dvoma rokmi, hoci rada kupujem cez internet, tak toto som nechcela risknúť a kupovala som v obchode. Na internete som si ale najprv zisťovala nejaké informácie. Tak som zistila, že jedným z dôležitých kritérií pri výbere je nosnosť, tak sme kupovali takú pre ťažšie váhy, aby bola aj pre manžela, ale šak ja tiež nie som nejaká sušienka :-) no a stolička vydržala asi rok a teraz robí to čo tvoja nová, nedrží zdvihnutá, sadneš a ideš k zemi.... tak teraz sedávam mierne pod úrovňou, ha-ha.... už som si zvykla.....
a staré stoličky máme aj my doma, kupovali sme ich rok po svadbe, veru majú už vyše tridsať rokov a ani jedna noha nie je rozviklaná, a ešte mám dve drevené stoličky, ktoré vlastnoručne vyrobil môj dedko-stolár a sú krásne :-)
nemá tá internetová stránka predajňu v BA ? ja by som ju tam zaniesla osobne, pekne tak ako je a rovno by som si tam na ňu sadla, nech vidia čo ti predali....
arasidka
Evusik, vedz, že neviem, syn je preč, nemám sa ho ako spýtať. Ale jedno viem iste, nie je to v Bratislave. Syn ale pošpekuľoval a povedal, že on si ju upraví tak, aby mu nepadala. Pretože predstava o presune,čakaní a o vrátení peňazí je taká strašná, že si povedal, že on si to vyrieši po svojom. tak uvidíme.
evusik
@arasidka ja ťa plne chápem, človek sa teší a potom je už len naštvaný a predstava, že ho čaká dohadovanie a zostane aj bez tovaru aj bez peňazí nikomu na kľude nepridá.... ja si musím zaklopať, doteraz mám len dobré skúsenosti z internetovými obchodmi, chvalabohu... lenže ja som stará škola, ha ha..... som viac než nedôverčivá tak, keď niečo objednávam, tak si to vyhľadám vo viacerých obchodoch a objednávam radšej z osvedčených obchodov... napr. TV som objednala doobeda a na druhý deň sme ho mali doma, ešte sme na nič nečakali dlhšie ako pár dní... ale tvoj syn sa určite vyzná, len bohužiaľ mal smolu....ešte, že si vie poradiť a spraví to po svojom :-)