Obchody a ceny

Reklamacia pekarne

drobcek19 - fotkadrobcek19, 10. júla 2011

Chcem sa vas opytat ci nema niekto skusenost s reklamaciou v
zahranici. Moju pekaren sme objednavali cez internet, po pol
roku sa pokazila tak sme informovali dodavatela, zistili sme ze to
prislo az z francuzka. Napisali nam ze mame pekaren poslat, ze
ju opravia. S tym by problem nebol ale s postovnym je.
Odmietaju nam ho zaplatit, vraj sa to na nas vyrobok
nevztahuje. Cena postovneho je 65 eur a za to mozem mat novu
pekaren nie uz opravenu. Zatial sme je neposlali, snazime sa
najst nieco cim ich prinutit zaplatit to. Lebo podla mna to musia
zaplatit len ako ich prinutit. Vie mi niekto poradit?

@zareaguj


Diskusia k téme

sandratamer
Skús dať trochu viac info. Kde momentálne žiješ? A cez akú stránku si ju kupovala, cez slovenskú? A posielať ju chceš zo Slovenska (alebo?) kam?
drobcek19
Zijem v irsku, kupovali sme to cez pixmaniu a ta to mala od dimipro, vobec sme nevedeli ze to islo az od tej francuzskej firmy. Musime to poslat do francuzka, co nie je lacne. Pekaren je kenwood a najblizsii predajca kenwood je v anglicku takze nam to tiez nepomoze.
sovka62
Neviem presne, aké zákony na ochranu spotrebiteľa platia v zahraničí, ale predpokladám, že je to podobné ako u nás. Reklamovať musíš u toho, u koho si nakúpila. Tzn. ak kúpim iečo v Nay elektro, reklamujem to tam a nezaujíma ma, či to doviezli z Austrálie, to je už ich problém. A ak je poštovné vyššie ako cena novej pekárne, asi by si mala trvať na vrátení peňazí, veď chyba sa môže opakovať a ďalšie poštovné znamená už dve nové pekárne.
drobcek19
Nie je to take jednoduche sa s nimi dohodnut, zakony su rovnake v eu, ale oni maju na stranke ze pri jednom type reklamacie peniaze neprrpalacaju a vraj nasa pod to spada lebo vraj je nefunkcna, nerozumiem tomu vobec, mam pocit ze sa s toho chcu vyvliect.
drobcek19
Nie je to take jednoduche sa s nimi dohodnut, zakony su rovnake v eu, ale oni maju na stranke ze pri jednom type reklamacie peniaze neprrpalacaju a vraj nasa pod to spada lebo vraj je nefunkcna, nerozumiem tomu vobec, mam pocit ze sa s toho chcu vyvliect.
viera1
Skús napísať mail kenwoodu,čo oni na to.Za pokus to stojí...
U nás kúpiš niečo v Ikei a môžeš to reklamovať v Prahe v Ikei,ale u týchto internetových obchodov je to ťažké.Pixmania zvykne byť najlacnejšia,ale o reklamáciách som už čítala,preto som si u nich nikdy nič nekúpila.
drobcek19
nikdy sa mi nic nepokazilo az doteraz co som kupovala cez internet. A kupujeme preto cez net v irsku lebo tu v obchode maju vsetko o 50 % drahsie za ten isty vyrobok
kucharronald
Skúsenosť s takýmto mám...ak si objednáte nejakú vec z Číny, bratranec objednal púzdro na mobil, pravá koža, za 5€ spolu aj s poštovným.... púzdro bolo poškodené, a pýtal na opravu. Poslali mu späť e-mal, že púzdro späť poslať nemusí, pošlú mu nové :)
eva53
Pixmania je francuzska firma,ja som si chcela kúpiť vysávač,ale keď som našla,že reklamácie sa riešia vo francúzsku,tak som si kôli tomu nič nekúpila. Pri kúpe cez internet treba dávať veľký pozor na vybavovanie reklamácií,lebo ako píšeš, za cenu poštovného sa dá kúpiť úplne nový neopravovaný výrobok.