Chcem sa vas opytat ci nema niekto skusenost s reklamaciou v
zahranici. Moju pekaren sme objednavali cez internet, po pol
roku sa pokazila tak sme informovali dodavatela, zistili sme ze to
prislo az z francuzka. Napisali nam ze mame pekaren poslat, ze
ju opravia. S tym by problem nebol ale s postovnym je.
Odmietaju nam ho zaplatit, vraj sa to na nas vyrobok
nevztahuje. Cena postovneho je 65 eur a za to mozem mat novu
pekaren nie uz opravenu. Zatial sme je neposlali, snazime sa
najst nieco cim ich prinutit zaplatit to. Lebo podla mna to musia
zaplatit len ako ich prinutit. Vie mi niekto poradit?
U nás kúpiš niečo v Ikei a môžeš to reklamovať v Prahe v Ikei,ale u týchto internetových obchodov je to ťažké.Pixmania zvykne byť najlacnejšia,ale o reklamáciách som už čítala,preto som si u nich nikdy nič nekúpila.