Pred spustením súboja realizovala spoločnosť STEM/MARK pre Lidl reprezentatívny prieskum o stravovacích návykoch oboch národov. Prieskum odhalil, že 76 % Slovákov aj Čechov varia doma aspoň trikrát za týždeň. „Výsledky prieskumu hovoria, že väčšina Slovákov varí doma, preto sme sa rozhodli ponúknuť im inšpiráciu. Naším cieľom je povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu, ponúknuť iný pohľad na gastronómiu, ktorá stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ hovorí Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl.
Pre Romana Paulusa a Marcela Ihnačáka sa varenie stalo životným štýlom a vášňou. A o túto vášeň a radosť z varenia sa od septembra delia so všetkými, ktorí chcú vďaka Kuchyni Lidla opäť objaviť čaro domácej kuchyne. Najnovšie recepty nájdu zákazníci priamo v predajniach v špeciálnych brožúrach, v letákoch vo svojich poštových schránkach a predovšetkým na internetovej stránke www.kuchynalidla.sk spolu s videoreceptom ako pripraviť dané jedlo.
A čo si o domácom varení myslí Marcel Ihnačák? „Najdôležitejšie je urobiť si z varenia radosť, nie povinnosť. To, čo robíme s radosťou, vždy dopadne lepšie. Ja by som si kúpil dobré kuchynské náradie a ak neviete, čo uvariť, odporúčam otvoriť si stránku kuchynalidla.sk. Samozrejme s mojimi receptami!“