Môže mi niekto vysvetliť prečo mi na tortu ktorú som chcel poslať známemu ako obrázok vyskočil nejaký sprosty krájač na zeleninu? Ten nemá s tortou nič spločné. Skúšal som viaceré recepty a vždy mi namiesto konkrétneho obrázku k jedlu hodí nejakú reklamu z Varechy.
Ja mám záujem o recept z obrázkom toho konkrétneho jedla a nie o úplne nepochopiteľnú reklamu.
Dá sa s tým vôbec niečo robiť alebo Varecha už naozaj prestala slúžiť ľudom ktorý ju tvoria?
A to nepíšem o úpadku spracovania receptov v poslednom čase.
Skopírované a s cudzími kradnutými fotkami.
Bez vašich úžasných receptov /prispievateli/ a bez nás čo sem chodíme pre inšpiráciu by Varecha nebola ničím.
To naozaj nemôžem preposlať recept s originálnym obrázkom?
Ďakujem za odpoved.
Lebo ak pošlete linku cez email, tak je v emaily presne to, čo do neho dáte, ak pošlete skrátený link cez telefón (tak tam žiaden obrázok ani nie je), aby sa to zmestilo do smsky.
Takže:
1. Facebook má svoj vlastný manuál/návod (volá sa to Open Graph), že aké značky majú mať iné weby (napríklad Varecha) vo svojich kódoch, aby fungovalo sharovanie na facebooku.
2. Programátor Varechy si preštudoval manuál od Facebooku a presne ho zapracoval. Varecha má v kóde presne zadefinované, ktorý obrázok je určený pre Facebook.
3. Varecha posiela dáta/údaje presne v takom formáte, aký je Facebookom požadovaný.
4. To, že to občas nefunguje, žiaľ nie je našou chybou. My posielame dáta/údaje presne podľa špecifikácie, ktorú si určil sám Facebook. To, že Facebook, svoje vlastné pravidlá, ktoré si sám určil občas ignoruje a vyberie si náhodne iný obrázok NIE JE CHYBOU VARECHY.
Ešte by som sa opýtal jednu vec.
- Keď si otvoríte Varechu, nájdete recept, všetko funguje ako má!
- Keď si tento link skopírujete a dáte do Facebooku, tak ZRAZU to nefunguje (na Facebooku, ale na Vareche to všetko fungovalo ako malo)
- Prečo sa potom sťažujete na Vareche (kde všetko fungovalo) a nepíšete sťažnosť do Facebooku?
Ja nie som na Fb-oku , som na portál varecha.sk, tam som prispievateľ receptov , nie na FB .To ako keby som si kúpila mäso u mäsiara v Trnave , a reklamovala ho v Honolulu,jednoducho nerozumiem,alebo som ......mimo
A s tým klikaním v súťaži je to tiež nedomyslené,to ako,že by som nič iné nerobila a rozposielala recepty a prosila, aby klikali na recept ktorý sa mi páči,aby som nahnala receptu čísla ako na rulete.!?Pritom viem , že nie každý je ochotný a chce byť registrovaný na Facebook.
takze je na vine facebook a nie varecha
Takže myslím, že sťažnosti voči Tomášovi, adminom a neviem komu ešte, sú neopodstatnené.
A ničiť si nervy kvôli nejakému facebooku..ako ľudia, stojí vám to vážne za to?:-)
Varecha nemá ako viac spolupracovať s Facebookom, Varecha má tie tlačítka nastavené presne podľa požiadaviek Facebooku. S tým viac nemáme čo spraviť.
Po kliknutí na tlačítko na Vareche vám otvorí rovno Facebook (všetko čo sa deje potom zabezpečuje Facebook). My nemáme možnosť ovplyvniť funkčnosť Facebooku.
Pokiaľ máte pocit, že je chybou Varechy, že je tu tlačítko, ktoré síce pošle správne údaje do Facebooku, ale tam u nich sa to pokazí. Tak ak máme pocit, že je to naša chyba, žiaľ jedinú možnosť, ktorú máme je zmazať to tlačítko z Varechy, lebo my naozaj nemáme šancu opraviť to, čo je chyba mimo nás.