Aká bude slovenská Mattoni?

Inzercia, 25. júna 2013     3 minúty čítania

Uviesť na trh nový produkt nie je jednoduché. Jeho úspech závisí aj od toho, do akej miery sa trafí do chuti a aktuálnych požiadaviek spotrebiteľov. V segmente nápojov treba prihliadať predovšetkým na lokálnu chuť a pridanú hodnotu. Tento rok oslavuje Mattoni už 140. výročie založenia značky. Pri tejto príležitosti hľadá novú, unikátnu príchuť pre Slovensko. A vyberať si budú samotní zákazníci.

Mattoni oslavuje
Minerálna voda prameniaca v okolí Karlových Varov je pod značkou Mattoni na stoloch spotrebiteľov už 140 rokov. Založil ju karlovarský rodák Heinrich Mattoni, ktorý si najskôr prenajal a potom i kúpil prameň minerálnej vody v obci Kyselka. Mattoni bol zručný podnikateľ s marketingovým myslením. Výrazne investoval do okolia prameňa a plniacich technológií. Minerálku začal plniť do sklenených fliaš s etiketou. Na konci jeho života sa ich vyvážalo do sveta už viac ako 10 miliónov! Aj súčasní majitelia podniku, ktorí značku vedú od začiatku 90. rokov 20. storočia, nešetria na investíciách. Mattoni napríklad používa aseptickú plniacu linku, minerálky plní do odľahčených fliaš, časť prepravy prebieha na železnici. Najmodernejšie technológie dovoľujú neustále inovovať produktové portfólio. Tohtoročná novinka bude unikátna pre slovenský trh a v predaji sa objaví už na jeseň.



Chute naše každodenné „Za každým naším produktom je dlhá cesta. V tíme máme odborníkov na kvalitu, na spotrebiteľské správanie a chute. Spolu diskutujeme o tom, akú chuť by naši zákazníci chceli vidieť na regáloch obchodov a zvažujeme všetky možnosti,“ vysvetľuje cestu vzniku novinky Radim Kratochvíl, country manager spoločnosti Karlovarské minerální vody pre Slovensko. „Slováci majú najradšej citrusové príchute ako citrón či pomaranč. Tie sú dlhodobo na vedúcich priečkach medzi ochutenými minerálkami. Na druhej strane sa rozhodujú emotívne a majú radi prekvapenia. Preto sme zvedaví, akú príchuť si zvolia pre novú Mattonku,“ dopĺňa Radim Kratochvíl. Mattoni je na citlivé miešanie s chuťami ideálna. Jej senzorické vlastnosti oceňujú aj barmani. Medzinárodná barmanská asociácia ju odporúča pre použitie do kokteilov.


Voľba Slovákov
Výber majú slovenskí spotrebitelia skutočne pestrý. Uvidíme, či ich osloví jemná chuť tradičnej bazy, exotická sladkosť pomela, šťavnatosť višní alebo lahodné lesné ovocie. Hlasovanie je spustené na www.tvojamattoni.sk. Výsledok voľby Slovákov bude známy už 8. júla. Novinku, ktorá bude odrážať preferencie chuťových pohárikov Slovákov, bude možné ochutnať už v priebehu tohtoročnej jesene. Motiváciou pre hlasujúcich je aj 140 atraktívnych cien. Jeden hlasujúci získa zájazd od cestovnej kancelárie Leonardo, na ďalších 139 vyžrebovaných čakajú vecné ceny.










 



TOPlist