Odstránenie bradavíc

Odstránenie bradavíc
Foto: eldina
eldinaEldina, recept pridal: 14. mája 2013 22:00Ďalšie jeho recepty

lacné a efektné..:)

Suroviny


Postup prípravy receptu

1

Vatu namočiť v jablk.octe, priložiť na bradavicu a pripevniť leukoplastom..nechať pôsobiť celú noc. bradavica by mala odpadnúť za cca 7 dní...../najpv sčernie, uschne a odpadne/......pre každý prípad môžte opakovať ešte pár nocí...

2

* ešte doplním, že proti vírusovým bradaviciam dobre zaberá šťava z figovníka- odstráňte list a šťava, čo začne vytekať, tou si potierať bradavice ..



Páči sa ti tento recept?
Ohviezdičkuj, ako veľmi sa ti páči... Hlasovali 3 ľudia (5,0 hviezdičiek)




Staňte sa fanúšikom našej stránky Varecha.sk:

Komentáre k receptu
  • daguska, 14. mája 2013 o 22:56
    No, aj ked neviem, ci to patri prave sem, poznam takyto recept, ale s cibulou. Treba ju vsak nechat niekolko hodin v octe. Funguje to spolahlivo.


  • jan1950, 14. mája 2013 o 22:58
    preco nie.....ja to vyskusam....xi


  • mariamka, 14. mája 2013 o 22:59
    ja to poznam zase s laliou, inak,, aj ja som sa zlakla, ze tu odpadnutu potvoru bude treba zjest,, ked je to medzi receptami


  • jan1950, 14. mája 2013 o 23:01
    mate niektora fungujuci recept?


  • lavacka, 14. mája 2013 o 23:47
    Jan1950, Daguskin recept mam vyskusany. Vacsiu cibulu nakrajat na platky, nechat vyluhovat v sroubovacom pohari 24 hodin v octe. Potom platok cibule prilepit leukoplastom na bradavicu, zalepit, nechat posobit 12 az 15 hodin, potom vymenit znovu novu cibulu az do odpadnutia bradavice asi 3- az 5 krat. Cibula a ocot spalia bradavicu tak dokonale, ze sa vylupne, ako oriesok zo skrupinky.Nevesta mi dakovala ked jej odpadla bradavica medzi prstami na nohe kde sa jej cibula tazsie udrazala, myslim, ze menila cibulu az 6 krat, zvladla to pocas dovolenky. 7 - rocna dcerka kolegyne mala bradavicu na cielku asi ako fazulu. Po prikladani cibule pocas jarnych prazdnin dosla s nadhernym cistym cielkom do skoly bez chirurgickeho zakroku, neverila som vlastnym ociam. Bradavica sa vylupila aj s lozkom. Jan1950, drzim palce dufam, ze sa to podari aj Tebe. Mariamka aj Tvoj recept sem patri, aj ked nie je o jedle, pomaha ludom. Vela stastia.


  • abdul, 15. mája 2013 o 06:25
    Oné, ešte tak so 100 % istotou rozoznať, či je to bradavica alebo materské znamienko. That is the question.


  • elysa, 15. mája 2013 o 07:44
    @mariamka :-)) @abdul veď práve, kde brať tú istotu... ale ukladám, možno raz budem vedieť rozoznávať...


  • eldina, 15. mája 2013 o 07:52
    @abul ide skôr o tie "vírusové" bradavičky..
    ---------ešte ostatným, je to v rubrike "domáce liečivá"...


  • jakamaka, 15. mája 2013 o 08:10
    Jasné, že to sem patrí... Hovorí sa, že "pomôž si človeče, aj pánboh ti pomôže"... Nedaj sa odradiť.


  • eldina, 15. mája 2013 o 08:13
    @jakamaka Kami, práve čítam na jednom fore, že aj šupka z banánu, kúsok, ked sa prikladá na bradavicu/prelepená/, že pomáha na odstránenie bradavíc/samozrejme treba niekoľko dní/či nocí/ prikladať/


  • mariamka, 15. mája 2013 o 08:14
    to nebolo myslene zle @jakamaka :) skor ako vtip, zabudla som dat smajlika :), jasne, ze to sem patri a dakujem @eldine , clovek nikdy nevie kedy sa taketo veci zidu, ukladam :)


  • eldina, 15. mája 2013 o 08:15
    @mariamka myslím, že ani nemyslela teba.. asi skôr ten prvý koment..:)


  • eldina, 15. mája 2013 o 08:18
    teraz budem trochu za nechutnú, ale na Balkáne zaberá/a je to overené/-ranné sliny, ešte neumyté pastou na zuby..:))))...vypľuť do niečoho, zmiešať s cukrom , aby vznikla "masa" a natierať, nechať natreté miesto asi hodinu...a tak asi mesiac..100% zaberá.../všetci vieme, že ked nás niečo poštípe, sliny to miesto utíšia, takže "niečo" obsahujú/..:))


  • jakamaka, 15. mája 2013 o 08:32
    :):):):) V podstate veľa "prírodných a prirodzených" vecí na niečo zaberá, len v tej vhodnej chvíli ani o tom nevieme, a nevieme to rýchlo použiť...Tak je dobré, keď o tom popredu vieme...


  • waocipa, 15. mája 2013 o 09:51
    recept ukladám raz sa možno dakomu zíde


  • rressia, 15. mája 2013 o 10:06
    idem na to - s bradavicou na nohe sa trápim už vyše roka!!! nezabral dusík, lekáreň... držte palce!


  • eldina, 15. mája 2013 o 10:07
    @rressia potom daj vedieť, dúfam, že len oslavné óóódy budem čítať..:)


  • angast, 15. mája 2013 o 10:31
    zaujímavý recept. A potom sa to používa ako príloha k nejakému
    mäsu ? A potom šup s tým do trúby , alebo na rajnicu ?


  • angast, 15. mája 2013 o 10:31
    zaujímavý recept. A potom sa to používa ako príloha k nejakému
    mäsu ? A potom šup s tým do trúby , alebo na rajnicu ?


  • rea1, 15. mája 2013 o 10:31
    onô, aj rastlina zvaná LASTOVIČNÍK spoľahlivo pomáha. a teraz je práve obdobie jeho kvitnutia. z kvintúcej buriny (je to burina so 4-lupienkovými kvetmi výrazne žltej farby, rastúca kde-kade pri plote) odtrhneme kúsok, zo stopky začne vytekať sýtožltá tekutina a tou si bradavicu potrieme. ostane nám na potretom mieste tmavožltý až hnedý fľak. a toto robíme zakaždým, keď vidíme lastovičník a keď si spomenieme. nuž a po pár dňoch, keď si ideme opäť bradavicu potrieť zistíme, že už potierať nemáme čo. lebo tá ohavnosť zmizla. :-) mala som bradavicu tesne pri nechte na ruke a lekári mi ju nemohli nijak odstrániť, lebo by mi boli poškodili nechtové lôžko. aspoň to mi povedali, možno sa im iba nechcelo, neviem. ale potieraním lastovičníkom som sa jej krásne zbavila.


  • zinnajdha, 15. mája 2013 o 10:48
    kedysi som mala bradavicu, jeden šikovný lekár mi poradil, aby som ju natierala "Vita apinolom"- to bola mastička s materskou kašičkou a na tube bola nakreslená včielka. Natierala som ju možno aj 2-3 mesiace, potom jedného dňa už nebola. Zmizla. Teraz Vita apinol v lekárňach nieje, ale u včelárov existuje propolis: nezabral by ?


  • afataga, 15. mája 2013 o 10:58
    podla mna toto nepatri medzi recepty, je to nechutne, skor si to mala dat do diskusie podla mna, ja mam dobry zaludok, ale jedincovi som slabsim zaludkom moze prist nevolno


  • eldina, 15. mája 2013 o 10:58
    @rea1 o lastovičníku som počula, že je dobrý na kurie oká...ale nemám skúsenosť....@zinnajdha netuším, či by nezabral aj propilis, ale ocot má doma každý...treba najprv ten skúsiť..:)


  • eldina, 15. mája 2013 o 11:03
    @afataga ten, kto pridáva recepty na Varechu k vie, že je aj rubrika "domáce liečivá" a tam som to aj zaradila...nemala som dôvod dať to do diskusie, ked je na to extra rubrika...


  • sons, člen tímu tvoriaceho Varecha.sk, 15. mája 2013 o 11:08
    @eldina , presne tak ako ste napisali, recept je zaradeny do rubriky "domace lieciva", preto bol zhodnoteny na zverejnenie.


  • afataga, 15. mája 2013 o 11:09
    len som vyjadrila svoj nazor, mne sa to zda negustiozne a verim, ze nie len mne, tak prajem dobru chut k obedu


  • eldina, 15. mája 2013 o 11:12
    @afataga no, iné žbrndy sa tu varia..:))) @sons , vdaka za odpoved...ved ked niečo, napíšete autorovi pred pustením receptu "výhrady"...


  • jozka2, 15. mája 2013 o 16:36
    Eldinka,dakujem ti,ze si sem vniesla tie liecive recepty,lebo je trapne citat prvy krat som piekla kolace-prikladam recept-ktory je tisic krat vyskusany skusenymi gazdinkami.Odoberam rusky casopis,,zdorovy obraz zizni' a priznam sa,ze sa mi mozog zastavuje nad jednoduchostou kombinacie byliniek na rozne neduhy,problem je vediet ich spravne namiesat,mnohe by som vrele odporucila,len neviem kde na aku stranku.


  • eldina, 15. mája 2013 o 16:41
    @jozka2 Jožka, ved dávaj "sem", na Varechu,ked ukladáš recept, tak máš dolu rubriku "domáce liečivá", potom ti to admini pustia.....ešte k téme bobkový list, v druhom mojom recepte- na Slovensku sú tak malé bobkáče/aspoň čo ja kupujem/, že tých 5-6 je vskutku málo, väčšinou sú aj dolámané..:)


  • jozka2, 15. mája 2013 o 16:42
    este snad sa nebudete hnevat ak sa znovu pripojim,mojmu synovcovy ,ked bol asi 6 rocny sa doslova obsypali ruky bradavicami,samozrejme svagrina sla k doktorke dala jej nieco /nepamatam co/,suseda prisla ,ked to uvidela zajajkala a hned v noci to sla zacitavat po dobu asi 3 noci,na krizne cesty?!nepamatam,ked svagrina prisla k lekarke s cistymi rukami ta od radosti zalementovala ako sa to krasne podfarilo a maly zahlasi ano lebo to babka susedova zacitala.


  • jozka2, 15. mája 2013 o 16:50
    vdaka eldinka,skusim dufam,ze pomozu mnohym,ja som vyskusla hlavne recept 100-letia,bola som totalne vycerpana a verim,ze tentomrecept mi pomohol.


  • jozka2, 15. mája 2013 o 16:51
    to s tou babnanou supkou je pravda,ze pomaha na bradavice.


  • eldina, 15. mája 2013 o 17:33
    @jozka2 banánové šupky nakrájam a dávam pod ruže..:)


  • izabella929, 15. mája 2013 o 18:20
    @jan1950...mo žno sa teraz budeš usmievať z toho čo ti napíšem, ale videla som to na vlastné oči,,,takže nie je to sen...)môj bratranec mal toľko bradavíc na rukách, že prakticky mu ani kožu nebolo vidieť...jedna bosorka mu poradila tento recept..keď bude manželka variť halušky, musíš stáť pri hrnci s vriacou vodou,keď ich nahádže, prikryje pokrievkou, nech opustí miestnosť a zostaň pri hrnci sám, sleduj, kedy vyskočí na vrch vody prvá haluška,vyber ju rukou, nie lyžicou a potri si ňou všetky tvoje bradavice...do rána bude po nich..neverila by som, keby som to nebola videla..druhú halušku už nevyberaj, musí to byť tá prvá...ráno sme skoro očiame neverili, že nemal na rukách nič, ani len jazvy po nich nezostali...držím palce, možno sa ti to podarí...


  • irenaw, 15. mája 2013 o 18:31
    @izabella929 Izka vybrať rukou z vriacej vody? však to by mi nebolo vidieť bradavice, lebo by ich prekryli pľuzgiere ;-)


  • izabella929, 15. mája 2013 o 18:48
    @irenaw... áno, musel prstami vytiahnúť tú horúcu halušku, lebo že inak to nefunguje...bola horúca, pobehoval po dome ako šialený, potrel si ruky a zase si ju prehadzoval-chladil...ale musel to stihnúť, kým bola horúca..videla som, že všetky ani nestihol potireť,ale do rána boli všetky preč...bola to nejaká taká ľudová liečiteľka...volali ju preto bosorka...no zvládol to bravúrne a nemal pľuzgiere...my ostatní sme nevedeli, čo robí,nepovedal nám to až potom, keď ráno ukázal ruky...čo ako sme sa vyzvedali, že čo robil s tou haluškou,nič nám neprezradil...


  • irenaw, 15. mája 2013 o 18:57
    Izka verím, že keď sa človek s niečím trápi, je ochotný vyskúšať všeličo. pre mňa je to nepredstaviteľné, ja som si musela ušiť dvojité kuchynské rukavice, cez tie klasické ma všetko pálilo a bola som schopná pustiť hrniec na zem.


  • babav, 15. mája 2013 o 19:11
    Zaručená pomoc , zmrazit bradavice tekutym dusikom u kozneho lekára ....nespoliehat sa v 21 storoci na bosorky a zázraky ;-) .


  • evia, 15. mája 2013 o 19:25
    a nespáli sa koža okolo bradavice? Myslím si, že bude ťažko priložiť iba taký maličký kúsok akým je hlavička bradavice.


  • tiginko, 15. mája 2013 o 19:47
    podľa mňa haluška na tom nemala ani najmenší podiel. To tá ľudová liečiteľka/bosorka sa nechcela priznať, že vie "zacitavat" ako @jozka2 spomínala...inak keď už o tom hovoríme, poznala som jednu Hanku, vyzerala na veľmi vzdelanú, múdru a realisticky založenú mladú ženu, ktorá mi tvrdila, že keď bola v puberte, mala jednu nohu posiatu bradavicami. Raz si to všimla jej babka a povedala jej, že vždy večer pred spaním sa mysľou úplne má úplne sústrediť na bradavice a prekliať ich. Mala im nadávať a prikazovať im aby odišli. A Hanka tvrdila, že po pár dňoch intenzívneho vyháňania sa jej začali zmenšovať, až sa stratili. Hovorí, že tomu dodnes nerozumie, ale prisahala, že je to pravda... no a včil budzme múdri!


  • radost, 15. mája 2013 o 20:36
    @rea1
    áno..potvrdzujem -Lastovičník-jeho "mlieko"-manželovi pomohlo zbaviť sa bradavice...teraz kvitne...inak je to jedovatá rastlinka-nepiť...len potierať bradavicu...


  • abdul, 15. mája 2013 o 20:51
    Moje priznanie: Píšem úplne vážne, bez akýchkoľvek úmyslov. Pred pár rokmi som mal asi " bradavicu" na očnom viečku. Skúste to vypáliť dusíkom. Koža trochu iná ako na päte. Kožná lekárka bývala vtedy v našom paneláku a povedala, že ona sa na to nedá. Bradavica mala asi dva roky. Pri každom mrknutí som to cítil. Počul som "bosorácky"recept. Na spln mesiaca a trinásteho a v piatok. Neskutočná kombinácia. Raz za dva roky, možno tri, neviem. Proste málo a náhoda. Vtedy rozkrojíte jablko na štvrťky. Máte 8 rezov. Jablko ako rozkrojíte, musíte dať do pôvodnej polohy, proste ho spojiť. Teda rozkrojené. V tento slávny piatok, večer trinásteho a za splnu každým rezom jablka potriete bradavicu jedným smerom. Teda 8 krát a po každom potretí vrátite časť jablka na pôvodné miesto v tom rozrezanom jablku. Potom večer zakopete jablko na "tajné"miesto o ktorom nik nesmie vedieť. Nesmiete ani nikomu prezradiť, že ste tento postup robili. Bradavica vraj zmizne. A teraz rozuzlenie. Urobil som, zakopal som a neviem kedy, ani ako bradavica zmizla. Jednoducho som si to nevšimol, ale bola preč. Dovtedy som aj svokru zneisťoval a robil si vrtuľu, zaručenými bosorkami za splnu, mátaním po zomrelých a podobne. Teraz som bol v pomykove. Druhý bonbónik : Kolegova dcéra mala asi dvojročná " žiabre ". Detská nejaká infekcia, neviem podrobnosti, nepoznám, asi mamičky budú vedieť viac. Lekári, mastičky, olejčeky, a nervy v prdeli. Rada jednoduchá, nepomáha medicína, pomôže ľudová liečiteľka. Navštívili, za splnu chodila po záhrade, zaklínala, po slivkách zaväzovala obväzy a zariekala. Člen tejto komunity @modrykamen ju možno pozná. Výsledok : žiabre zmizli. Kolega mi odprisahal, že tomu neveril, nechcel nikam ísť, ale zdravie dcéry - veď to poznáte. A @tiginko nám dal možnosť : no a včil budzme múdri!


  • radost, 15. mája 2013 o 21:18
    @abdul.. @tioginko
    celý môj život neverím na takéto "bosoráctva"...nuž-ale ked pomohlo...neviem...:-)
    v mojom živote-ani u známych-nič "bosorácke" nepoznám..nezažili...
    ale...
    medzi nebom a zemou...:-)


  • joel, 15. mája 2013 o 21:41
    verím, že lastovičník pomáha, ale tie začítavania a bosoractva, to je hriech, veriaci človek verí v Boha a nie začítavaniu


  • irenaw, 15. mája 2013 o 21:44
    @radost to ani ja, ale zúfalí ľudia skúsia všeličo, keď klasika nezaberá a kto som ja, aby som tvrdila, že je len jeden spôsob. ako vravíš sú veci...


  • irenaw, 15. mája 2013 o 21:49
    @joel kedysi to všetko ľudia brali oveľa vážnejšie, vieru aj povery, jedno nevylučuje druhé.


  • tiginko, 15. mája 2013 o 22:04
    inak ten lastovičník som naozaj vyskúšala na synovej bradavici a fakt pomohol, úplne ju zlikvidoval a viac sa nevrátila. Ale mám pocit, že to zaberá, kým nie sú ešte rozsiate po okolí, keď likvidujte prvú, tzv. materskú.


  • tiginko, 15. mája 2013 o 22:05
    @abdul , takmer som zase spadla z lekna, ešte že som obložená angastovým inventárom :-)


  • abdul, 16. mája 2013 o 06:43
    @joel : Musím ťa sklamať. Ničomu neverím. Veriaca je svokra a suseda zo štvrtého poschodia. Ale moje oko na ukážku ti aj tak nepošlem.


  • eldina, 16. mája 2013 o 11:13
    vidím, že tento "recept" je dnes na prvom mieste v čítanosti-len a len vdaka Vám...:) takže Eldina Vám aj týmto spôsobom chce veľmi srdečne podakovať...:)


  • tiginko, 16. mája 2013 o 11:15
    škoda, že za toto prvé miesto nie je žiadna odmena, zaslúžila by si si ju :-)


  • eldina, 16. mája 2013 o 11:19
    @tiginko pre mňa je odmena už to, že sa tu bavíte, "u mňa"...a oceňujem novú, "letnú" foto...vidím, že si aktuálna žabka..:)


  • violeta, 16. mája 2013 o 11:30
    Perfektné @tiginko , asi sa ku tebe vydriapem na lekno :-D


  • tiginko, 16. mája 2013 o 11:59
    no to by som ti vôbec neradila @violeta , v tej podobe akú máš teraz ťa bohužiaľ nepríjmem. Modlivky bytostne neznášam, sorry... @eldinka to je @angast ova práca, najprv záchranné prvky kvôli padaniu z lekna a potom niečo na obveselenie. Len tie cigary mám na rozdávanie okoloidúcim


  • eldina, 16. mája 2013 o 12:00
    @tiginko tak prídem k tebe dovolenkovať..:) cigarky ja veru môžem..:) @angast je veľmi starostlivý, ešte že ho máme!!!


  • violeta, 16. mája 2013 o 12:05
    Prečo @tiginko , veď ja som tichá a vela toho nevypijem? Alebo sa bojíš, že by som ťa škriabala v hrdle?


  • stevca, 16. mája 2013 o 12:29
    tak a toto som si s radosťou prečítala celé a aj sa zabavila - ďakujem - a ukladám do kk, som zvedavá, či pomôže


  • petka33, 21. mája 2013 o 14:04
    ja som tiez uz zufala, mojmu synovi sa robia bradavice okolo nosa a v nose a okolo pusiny a raz to ma, potom to odpadne a dookola. chodili sme na kozne, ale kedze som nevidela posun, tak som to vzdala. este skusim vase receptiky a uvidim, co sa bude diat.


  • eldina, 21. mája 2013 o 14:07
    @petka33 daj potom vedieť,či pomohlo....budem len rada


  • sora2, 21. mája 2013 o 14:23
    Tak uz viem prečo niektore výborné kuchárky - "Varechačky" odišli z tejto komunity - ved to čo tu píšete je hrozne, nemá to nič spoločné so zdravým rozumom
    PS: zbohom zdravý rozum


  • tiginko, 21. mája 2013 o 14:29
    @sora2 žeby kvôli bradaviciam?? Ešte že ty máš zdravý rozum, keď ho tu už nikto nemá. Aspoň nám zvyšuješ priemer


  • eldina, 21. mája 2013 o 14:45
    @sora2 "recept" je zaradený medzi domáce liečivá, áno, aj taká rubrika je...a diskusiu nemusí nik čítať, takže si tu dobrovoľne...možno raz, ak budeš mať po tele bradavice a nebudeš si vedieť rady a budeš si chcieť najprv sama, z domu pomôcť, možno celkom rada začneš vyhľadávať zaručené babské rady-čo je stáročiami overené..dovtedy ti želám len krásne dni a okolo seba len ľudí so zdravým rozumom../myslím to vážne/...


  • irenaw, 21. mája 2013 o 14:52
    PS2: ...aj zhlboka dýchať pomôže, taký kyslík robí s mozgovými bunkami divy, to sa potom inak píše...


  • sora2, 21. mája 2013 o 16:00
    Prepec eldina, ja nemam nic proti receptu, ale tie komentáre o zaklinaní, začitavaní a pod. tak tie ma fakt rozhodili, ale uznavam, že to som mala napísat hned na začiatku, preto sa este raz ospravelňujem a prajem všetkym kto to potrebuje a bude sa liečiť podla tvojho receptu aby sa uzdravil


  • sora2, 21. mája 2013 o 16:04
    oprava: prepač, nie prepec"


  • eldina, 21. mája 2013 o 16:04
    @sora2 o nič nejde...jednoducho sú na svete aj vtipní ľudia, či takí, čo si radi /aj zo seba/ uťahujú a to je len fajn..tiež patrím medzi takých...niektoré Varecháčky sú seriózne a niektoré sú skôr veselšie..ale to je v poriadku...neviem, ako je to u iných, na ich stránkach, priznám sa, že nechodím veľmi inam komentovať, ale u mňa sú väčšinou tí istí a je to veselá kopa, ja ich mám veľmi rada...ty si tu asi prvý raz a ostala si zhrozená...mrzí ma to, ale ja mám svojich fanúšikov veľmi rada...lebo aj oni asi ku mne priľnuli, nakoľko im sadol môj štýl písania receptov/sebaironiou veru nešetrím/...želám ti krásny zvyšok dňa a čo najviac úsmevov na tvári...dúfam, že vieš-že si u "mňa" vždy vítaná...:)


  • tiginko, 21. mája 2013 o 16:17
    tak teraz neviem, do ktorej skupiny patrím. Ja predsa nie som neseriózna....


  • eldina, 21. mája 2013 o 16:18
    @tiginko no vidím, už si aj foto zmenila, len nech si seriózna..:)


  • eldina, 21. mája 2013 o 16:20
    @tiginko nič osobné-ale včera som vyťahovala z bazénu dve žaby a švácala ich sitom o zem-to je taká okamžitá smrť...:)


  • tiginko, 21. mája 2013 o 16:24
    tak dík, prosím aspoň pekný pohreb. A že odkazujem príbuzným, že neprídem, lebo sa ťa bojím


  • eldina, 21. mája 2013 o 16:26
    @tiginko tvojich príbuzných švácam o zem len vtedy, ked si idú bez dovolenia ku mne zaplávať...pokým kŕkajú niekde na lopúchu, ako napr. ty-nie je problém...


  • kacenka7, 26. mája 2013 o 02:08
    neviem, možno už bolo spomenuté, asi by som to všetko nezvládla prečítať... kto chce predísť zápachu cibule, nech použije citrón, postup je taký istý, len do octu sa nechá lúhovať citrón, nakrájaný na 24h aj s kôrou, potom sa prikladá na prst pod leukoplast... priateľ bojoval s bradavicami niekoľko rokov, skúšal všetko, toto vyšlo


  • kacenka7, 26. mája 2013 o 02:09
    myslela som prikladať na bradavicu, priateľ ich mal na prstoch, tak preto automatika :)


  • eldina, 26. mája 2013 o 08:48
    @kacenka7 vdaka za tip, práve na to je diskusia...:)


  • ursula4, 11. júla 2013 o 18:28
    @eldina ,ďakujem za recept.Ja som to skúsila a je po bradavici


  • eldina, 11. júla 2013 o 18:40
    @ursula4 tak takéto komenty mám najradšej-ked niekto povie, že zabralo alebo je spokojný...som veľmi rada, že sa osvedčilo, určite to poteší aj tých, čo by aj skúsili, ale neveria...:)


  • luclip, 27. augusta 2013 o 09:18
    super super super recept, už rok som sa snažila všelijako zničiť bradavicu a ona vždy odolala a teraz je preč za 4 dni... ĎAKUJEM


  • eldina, 27. augusta 2013 o 09:23
    @luclip ja dakujem za potvrdenie "receptu"..:)



Prihlás sa "Varechovou prezývkou":
 

Nemáš zaregistrovanú prezývku? Zaregistruj sa, je to zadarmo! Registrácia


Tento recept VytlačiťDaj na FacebookPošli mailomDo mobiluDo mobiluUpozorni admina
QRCode - ak máte v telefóne čítačku QR kódovRecept do mobilu:
Skrátená linka do SMS-ky alebo na diktovanie do telefónu:

Recept je v kategóriach:

Magazín

Cuvée ringloty 2014
Ringlota určite nie je kráľovnou našich sadov, je to však šťavnaté a chutné ovocie.

Omáčky zo severu aj juhu Európy
Omáčkový seriál pokračuje: Nechajte sa inšpirovať omáčkami, ktoré sú typické pre rôzne národné kuchyne Európy.

Varecha 36/2014: Mäsový trojboj
Časopis Varecha v piatok 5. septembra v denníku Pravda.


Inzercia

Časopis Varecha
Varecha 36/2014: Mäsový trojboj Mäsový trojboj
Časopis Varecha v piatok 5. septembra v denníku Pravda.


TOPlist