Negatívny zážitok s jedlom v kúpeľoch Nový Smokovec

enge149 - fotkaenge149, 16. októbra 2011
Nedá mi podeliť sa s Vami o veľmi negatívny zážitok z pobytu na liečení v Tatrách v Novom Smokovci.Nastúpila som 11.10.a prvý deň som dostala na obed bravč.zapekaný rezeň so syrom a šunkou.Na večeru som mala na stole toto isté jedlo,čo im zostalo z obeda a podali mi ho kľudne aj na večeru.Pretože som diétna sestra a pracovala som tiež v kúpeľoch poznám túto prácu.Skoro som odpadla,keď som to videla aký bol ten rezeň už po opakovanom zohrievaní..Takéto niečo by sa nemalo nikdy stať v hoteli,čo už má 3 hviezdičky.Jedlo mi nechceli vymeniť až po 20 minútach,že toto je moja večera a v kuchyni ho vrátili naspäť servírke,aby mi ho doniesla.Až po opakovanej sťažnosti,že ja toto jedlo jesť nebudem mi priniesli večeru,čo som mala dostať čevabčiči..Nebol tam vôbec jed.lístok ani mi ho nikto nepriniesol,takže som ani nevedela čo mi vlastne patrí a čo som si aj zaplatila.Je to veľká chyba a nezodpovednosť ľudí a preto som hneď na druhý deň išla za riaditeľom a sťažnosť som mu povedala.Bol veľmi prekvapený,že sa niečo takéto stalo,ospavedlnil sa a ja som išla k zodp.osobe k prevádzkarke.Prijala som tiež ospravedlnenie a verím,že sa takáto situácia už nikdy ani nikomu nezopakuje.Zostáva mi však na tento liečebný dom veľmi negatívny pohľad a nepríjemná skúsenosť hneď na začiatku kúpeľnej liečby,kde by si mal každý iba oddýchnuť.
@zareaguj

Diskusia k článku

fiby
Smutné. Ale toto sa ,môže stať snáď len u nás.
julica
Ja som sa dnes vrátila z tatier a práve s opačným zážitkom. Rozhodli sme sa navečerať v nenápadnej sedliackej reštaurácii pod Belianskou jaskyňou v Tatranskej kotline - U furmana. Sedliacky interiér jemne dekorovaný tradičným nábytkom i výzdobou, neprehnaný lacným gýčom... No ale to jedlo! Najskôr som si objednala len šošovicovú polievku a bola fantastická, tvrdenie, že nie som hladná, som dementovala ďalším výberom z lístka. A v tom som tajomstvo odhalila, na zadnej strane menu stálo: "nepoužívame žiadne umelé dochucovadlá a prísady". Srnčí guláš s karlovarskou knedľou, čo mi doniesli, som jedla so zatvorenými očami. Mňam. Môj priateľ takisto: lahodné strapačky, údená slaninka (nie obvarené ochutené trasľavé čudá), cesnačka zo skutočného vývaru bez podivných kúskov "mrkvy", syr ovčí... Nenápadná reštaurácia pri parkovisku, muškáty na oknách, učupený interiér a také divy!! Ešte aj šľahačku majú naozajstnú, žiadne umel= sladké náhrady v spreji. Naozaj odporúčam U furmana. Mňam
enge149
teší ma,že niekto má aj pozitívne zážitky,tak nabudúce tam pôjdem,včera sme išli okolo,cestovali sme z Poľska,naozaj je niekedy malá reštaurácia lepšia ako niekoľko hviezdičkový hotel...
foska
To ma mrzi, ved v kupeloch si ma clovek oddychnut a nie sa nervacit... Ja som bola v kupeloch v Luckach a strava bola skvela! Vyber tusim z piatich jedal. Kedze nie som masova, mala som obavy, ako sa prestravujem tri tyzdne, ale bolo to v pohode, v menu bolo vzdy aj bezmasite jedlo. Vyborne ochutene, pekne naservirovane, sikovna obsluha.
orchida
Julica,dávam Ti za pravdu.V tej Furmanskej kolibe sa zastavila aj naša rodina .Súrne som potrebovala íst na WC a tak sme tam vbehli s tým že si už teda dáme aspon kávu..:-) Ale ked som videla spokojných obedujúcich,príjemna obsluha k tomu,objednali sme si aj my.Ak zas pojdeme do týchto končín,určite toto zariadenie neobídeme..
sovka62
Hrozný zážitok, normálne ma to vytočilo, ešte že to @julika napravila tým, že našla niečo pozitívne.
S reštauráciami v Tatrách mám samé negatívne skúsenosti (nie s liečebnými domami, tam bola strava síce nie veľmi chutná a jednotvárna, ale závažné nedostatky sa nevyskytli). V jednej reštaurácii nám čašník odmietol priniesť bryndzové halušky, ktoré mali na jedálnom lístku, lebo pre dve osoby sa s nim kuchár nebude babrať, v inej deťom odmietli priniesť hranolky, vraj en k mäsu, hoci ich mali riadne vykalkulované, v inej nám priniesli jedlo po pol hodine, ale zato studené, čašník asi vyhlásil polhodinový štrajk a mohla by som pokračovať...... A to všetko za tatranské ceny!
jatanika
aj ja sa pridávam k pochvale reštaurácie U furmana ... tiež sme tam boli spokojní :-))
tinca
ja mám jednu negatívnu skúsenosť z liečenia v Trenč.Tepliciach, kde nám dávali pokazené jogurty, 3-týždne, dobre čítate po záruke, porcie ako pre 3-r. deti. Takže aj po opakovaných stažnostiach, vraj nemajú dosť personálu sme prišli o pekné peniaze v pi-pi grile na kurencoch a.p. Je to už dávno, ale verte mi stále vo mne rezonuje T.Teplice NIKDY ani prstom na mape.
kuchticka
Ja mam tiez nie pekny zazitok z V. Tatier. Stalo sa yto uz pred niekolkymi rokmi. Isli sme na obed do hotelu SLOVAKIA, kde sme na jedlo cakali velmi dlho a vsetko bolo iba zohrievane, skutocne nechutne. Vyber skoro ziadny. Svagor si objednal gulas, ten bol dobry, ale sestra, manzel a ja sme si objednali nejake pirohy plnene syrom - cesto bolo oschle, podla toho sme poznali ze su stare. Ani je dost nezohriali. Skutocne nechutne a platili sme za ne nie malu cenu. ZLODEJINA. V ten isty rok dalsia negativna prihoda. Za noclah od nas chceli zaplatit dvojnasobok ako od sestry zo svagrom, lebo oni su Cesi a my "cudzinci".
Uz nikdy viac do hotelu v Tatrach! Aspn ja.
jamalinka
pripájam sa k diskusii, ale skôr chcem podotknúť, že v tých našich Tatrách sa to neako pokazilo. Moja dcéra bola s rodinou na dovolenke a tiež sa sťažovali na stravu, nezáujem zo strany personálu a pod. Čo asi je za tým, nízky plat, neodborníci z oblasti gastronómie či nezáujem?
samanka
Bola som v kúpeľoch len dvakrát, ale nemôžem si sťažovať. V Dudinciach bolo jedla nad mieru, ani sme to my ženy nepojedli, v Sklených Tepliciach boli porcie menšie, ale veľmi chutné, stačilo každému. Naozaj neviem, čo sa to u nás porobilo, ja mám ťažké srdce na motorest na Dechtároch a kúpalisko v Bešeňovej. Naši hoteliéri by sa mali ísť učiť trebárs od Egypťanov, alebo Turkov, ako uspokojiť zákazníka. V Turecku nás obletovali ako kométy, ale viac "lietajú" v Egypte. Aspoň v hoteli, kde som bola ja. Prevádzkár bol neustále "na pľaci" a obsluhujúci personál kmital. Až mi ich niekedy bolo ľúto. Všetko bolo čistučké, vyleštené, voňavé...u nás sa stretávam s upatlanými obrusmi....a škoda reči. Nie som žiadny snob, ale aspoň základné veci bby sa mali dodržiavať.
fanka39
KUCHTICKA my sme boli tento rok v Tatrach v Slovane, boli sme velmi milo prekvapeni, ze vsetko bolo nove, krasne, co sa tyka jedla, vynikajuce, cerstve, obsluha v pohotovosti a prijemna, jednoducho super. Vrelo odporucam aj s detmi, je tam detsky kutik. Urcite sa tam vratime.
SALAMANKA suhlasim s tebou, co sa Dechtarov tyka, kamarati tam dostali nejaku crev. virozu, 4 dni sa nepohli zo zachodu. Len sa cudujem, ze tam po tomto dr. neposlali hygienu....a neboli jediny, co tam zjedli nieco asi zle upravene, alebo nakazene.
akeber
smutné...ja som bola v jan. v Turčianskych Tepliciach hotel Veľká Fatra.......nemôžem dopustiť , strava bola veľmi dobrá , dokonca som tam spoznala aj nové jedlá....o prístupe personálu nehovoriac aj keď tam bolo veľa zahraničných klientov....jediné čo mi vadilo , boli sme krúžkami na ruke označený....biele -cez poisťovnu , zlaté nemci , červené ruský klienty...no boli sme teda farebne zladený ....jedáleň sme mali osve ale kuchár varil rovnako a ani v ubytovaní a prístupe personálu nemôžem nič zlého povedať, dokonca tvrdím že to boli pre mňa najkrajšie chvíle...skoro ako dovolenka. To čo sa stalo v Smokovci je chybou vedenia a Slováci sa ako vždy nestažujú (česť výnimkám) , určite by som s týmto zážitkom oboznámila moju poisťovnu ,však to platí vlastne skoro celé poisťovňa.
sairaam
@Enge149 to sa stalo naozaj? Až sa hanbím za to, že bývam pod tými Tatrami. Keďže som "domáca" tak sa v hoteloch nestravujem, ale toto by ma nikdy nenapadlo, že sa to môže stať. Veď je u nás tak krásne a takto sa prezentujeme!?Je mi to veľmi ľúto.
enge149
všetkým Varecháčom odkazujem,že tých negatívnych skúsenosti tu v Smokovci je šte viacej´,dnes sme dostali na rańajky studenú ryžovú kašu,tiež nejem tie klobásy,párky a tlačenky..čakali sme,že nie je ešte hovová a zrazu bola už studená!aj na studenom tanieri!naozaj veľmi smutné a na poisťovňu pôjdem po liečení,veď sa nesťažujeme len kôli sebe/akí sme Slováci?však už sem nepôjdem nabudúce/ale aj do budúcna kôli iným hosťom,nikdy ako hosť hotela s tými vysokými cenami/28 euro iba ubytov./máte pravdu,je tu nekvalifikovaný personál a riaditeľ aj keď sa snaží,všetko nezmení,záleží na ľuďoch ako si plníme svoje povinnosti...
akeber
enge149...tak trochu sa mýliš.....určite je na chybe riaditeľ , dnes je núdza o prácu a ten kto si ju neváži a vykonáva ju laktne a nezodpovedne mal by dostať padáka a na to je tam riaditeľ...sťažujte sa u neho....