Čokoládová torta
Čokoládová torta

Torta s ganache polevou videorecept

silvia16 - fotkasilvia16, 4. júla 2020

Som samouk a učím sa piecť cez Youtube. Moje novoročné predsavzatie bolo sa naučiť piecť a skúšam nové recepty, plnky, korpusy. Tentokrát som vyskúšala Zobraziť celý popisSom samouk a učím sa piecť cez Youtube. Moje novoročné predsavzatie bolo sa naučiť piecť a skúšam nové recepty, plnky, korpusy. Tentokrát som vyskúšala urobiť ganache. Je to oveľa jednoduchšie než som si myslela. V mojom videu uvidíte tajomsto super ganache.
Zdroj: Youtube

1
porcia
60 minút
príprava
30 minút
na 180 °C
Torta s ganache polevou (videorecept)
Foto: silvia16

Suroviny

Čokoládový korpus:
38 g
168 g (izbovej teploty)
168 g
168 g
1 ČL
3 ks
1/2 pohára (horúca)
Vanilkový korpus:
110 g (izbovej teploty)
110 g
110 g (+ vanilková príchuť)
1/2 ČL
2 ks
Ganache z horkej čokolády:
300 g
300 g (33%)
Ganache z bielej čokolády:
140 g
46 g (33%)
Krém:
100 ml (33%)
30 g
1 ČL




Postup

  1. 1

    Ako prvé pripravíme obidve ganache, aby vychladli, kým upečieme korpusy. Čokoládu nakrájame na malé kúsky, ak ste kúpili väčší kus, aby sa ľahko roztopila. Šľahačkovú smotanu zohrejeme po bod varu a zalejeme ňou čokoládu. Nemiešame hneď, ale až po piatich minútach státia, aby sa čokoláda medzitým roztopila. Premiešame, prikryjeme a necháme odstáť pri izbovej teplote (alebo chladničke, ale v chladničke stuhne viac). Pozrite si moje video s postupom. Ďakujem.

    Torta s ganache polevou (videorecept) - obrázok 1
  2. 2