Jen se chci se všemi podělit.

klukodvody - fotkaKlukodvody 16. februára 2017 o 19:42

Tak po velmi těžkém období které jsme měli se ještě přestěhujeme a pak snad bude klid. Ale to není podstatné. K dnešním 73 narozeninám jsem dostal od velmi výjimečného kamaráda a to kamaráda s velkým K e- mail.
Je to od Richarda Gera a já se chci se všemi podělit.
Tady je.
Zlatá slova! Každý by se je měl naučit nazpaměť!

Maminka mého přítele se celý život zdravě stravovala. Nikdy nepila alkohol, nikdy nejedla nějaké „špatné“ jídlo, každý den cvičila, byla vždycky pohyblivá, aktivní, a užívala všechny vitamíny a užitečné přípravky předepsané lékařem, nikdy nechodila na sluníčko nenatřená krémem s vysokým UV faktorem. A když náhodou, tak jen na malou chvilku, zkrátka chránila své zdraví, jak jen to vůbec bylo možné.

A dnes, v šestasedmdesáti letech, má rakovinu kůže a kostí a osteoporózu vysokého stupně.


Otec mého přítele jí slaninu, máslo, všechno, co doslova plave v oleji. Nikdy, opravdu vůbec nikdy se nezabýval žádným sportem, každé léto se nejmíň jednou spálil tak, že se pak loupal ještě dva měsíce, žil si zkrátka naplno po svém, absolutně bez ohledu na nějaká doporučení a rady okolí.

Je mu 81 a lékaři prohlašují, že má zdraví mladého člověka.

Lidé, před svým jedem se neschováte!

Existuje a najde si vás. Jak prohlásila matka mého přítele: „Kdybych věděla, že můj život skončí takhle, žila bych ho naplno a užívala si všechno, co mi zakazovali!“

Nikdo z nás se odsud (ze Země) živý nedostane, takže se k sobě laskavě přestaňte chovat jako k něčemu druhořadému. Jezte dobré jídlo. Procházejte se na sluníčku. Skákejte po hlavě do oceánu. Dělte se o všechno, co vám leží na srdci. Buďte hloupí. Buďte hodní. Buďte divní.


Na nic ostatního stejně není čas!

27 odpovedí:
  • fialka49 - fotkaFialka49 16. februára 2017 o 20:15

    Klukodvody, posledný odsek je najlepšia rada do života, vždy sa mi páčil z jednej českej pesničky ten: "... muj strýček byl dobrák od kosti, i když hloupostí tropil dost, pro mou zábavu hodil za hlavu dustojnost..."
    PS.: viem, že muj a dustojnost je pravopisne česky nesprávne, prepáč.
    @zareaguj
  • fialka49 - fotkaFialka49 16. februára 2017 o 20:19

    Klukodvody -

    a k dnešným narodeninám ti prajem správnu duše pohodu, pohár vínka, nie vodu, veľa krásnych spevu tónov, radosť zo všetkého, šťastný domov.

    Fialka49 s rodinou
    @zareaguj
  • julica - fotkaJulica 16. februára 2017 o 20:39

    Toto sú veľmi nebezpečné závery - každému bolo pridelené iné zdravie, faktorov v hre život je viac ako len strava a slnečné žiarenie. Z náhodného porovnania náhodných dvoch ľudí nevyplýva - nič.
    Všetko najlepšie!
    @zareaguj
  • nadia56 - fotkaNadia56 16. februára 2017 o 22:10

  • redakcia - fotkaRedakcia člen redakcie Varecha.sk, 16. februára 2017 o 22:40

    @Klukodvody , zelame len to NAJlepsie k dnesnym narodeninam.
    @zareaguj
  • kuchticka - fotkaKuchticka 17. februára 2017 o 05:28

    Mily @klukovody - dojal si mne k slzam. Velice obdivujio tvoji ochotu "prat se ze zivotem" Preji ti v tom hodne uspechu, stesti a dobreho zdravi, aby se ti povedlo vse po cem touzis, at si v dalsich letech uzijete se svoji drahou polovckou vse
    po cem touzite. Posilam vrely pozdrav na Jizni Moravu, odkud mam pekne vzpominky.
    @zareaguj
  • smejkad - fotkaSmejkad 17. februára 2017 o 06:22

    Veľmi pekné
    A veľa zdravia prajem :-)
    @zareaguj
  • sovka62 - fotkaSovka62 17. februára 2017 o 12:22

    Srdečne blahoželám k narodeninám, prajem hlavne zdravie a dlhý spokojný život s tvojou láskou.
    Tvoj príspevok sa veľmi páči, som presvedčená, že človek si má užívať a užiť, samozrejme všetko s mierou. Aj spokojnosť so životom je príspevok k zdraviu a možno dokáže viac, ako rôzne, často nerozumné, obmedzenia, či už v strave, či v správaní.
    @zareaguj
  • dr - fotkaDr 17. februára 2017 o 12:43

    Všetko je v hlave, keď je človek zdravý psychicky, je v pohode aj po fyzickej stránke. Len to musí dokázať a toto je mnohokrát veľmi ťažké, preto sú ľudia chorí. A samozrejme je potrebné pre seba aj niečo urobiť.
    Odporúčam prečítať si knihu "Co s doktorem" od Vladimíra Vogeltanza, je to veľmi zaujímavé čítanie.
    K blahoželaniu k narodeninám sa tiež pripájam.
    @zareaguj
  • kukulienka71 - fotkaKukulienka71 17. februára 2017 o 12:58

    Tiež sa mi páči ten citát od známeho herca. Je to filozofia slobodného užívania si života, tých jednoduchých vecí, ktoré prichádzajú spontánne...bolo by fajn, ak by sme si život mohli užiť všetci s takouto ľahkosťou;-)
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarBabka123 17. februára 2017 o 13:03

    Všetko najlepšie k narodeninám: Zdvihnite teda hore čaše, nech sladkým cvengom za nás vravia a s nimi spolu srdcia naše nech Vám dá Pán Boh veľa šťastia, zdravia.
    @zareaguj
  • klukodvody - fotkaKlukodvody 17. februára 2017 o 13:44

    Děkuji Vám všem za přání k narozeninám. Prožili jsme opravdu krásné narozeni. Spolu s mojí největší životní výhrou manželkou a spolu s ní navráceným zdravím. Díky Bohu.
    Ten příspěvek jsem dal jen proto, že jsem před nedávnem shodil 30 kg aniž bych chtěl a všechno se začalo hroutit. No ale už jsem se zase dostal tak, že nejsem chodící kostra, ale normální mužskej. Hlavně mám dneska úplně jiné hodnoty. Tak se tak trochu omlouvám za to, že se někdo může naštvat za ten příspěvek, ale ať každý jí a vaří co mu chutná a hlavně ŽÍT S RADOSTÍ A LÁSKOU. Tak to je vše a těším se, až zase budu na Vareche normálně fungovat. Srdečně Vás všechny zdravíme dva Senohrábkovi.
    @zareaguj
  • matluss - fotkaMatluss 17. februára 2017 o 15:12

    Aj ja sa pripájam:
    VŠETKO NAJLEPŠIE K NARODENINÁM HLAVNE VEĽA ZDRAVIA!!!
    @zareaguj
  • torticka - fotkaTorticka 17. februára 2017 o 18:14

    K dnesnym narodeninam Ti zelam len to vsetko naj. A nevh sa T i vsetko splni co si zelas.
    @zareaguj
  • alexdidi - fotkaAlexdidi 17. februára 2017 o 19:26

    Pripájam sa k blahoželaniu k narodeninám a želám hlavne veľmi veľa zdravia.
    @zareaguj
  • používateľ nemá avatarAlina598 17. februára 2017 o 19:48

    Všetko najlepšie k narodeninám, hlavne pevné zdravie:-)
    @zareaguj
  • babkamt - fotkaBabkamt 17. februára 2017 o 20:21

    Milý @Klukodvody všetko najlepšie k narodeninám. Prajem ti nech ťa zdravie poslúcha, veselú myseľ. Teším sa, že si sa ozval.
    @zareaguj
  • martamm - fotkaMartamm 17. februára 2017 o 20:24

    Všetko najlepšie k narodeninám


    @zareaguj
  • babidka - fotkaBabidka 17. februára 2017 o 20:28

    Mas pravdu :-) ŽÍT S RADOSTÍ A LÁSKOU....to je to , co mnohym chyba .Tebe prajem k narodeninam aby ti nikdy nechybala laska ,zdravie radost a spokojnost .
    @zareaguj
  • klukodvody - fotkaKlukodvody 17. februára 2017 o 21:40

    Moc a moc Vám všem děkuji.
    @zareaguj
  • evanaaa - fotkaEvanaaa 17. februára 2017 o 22:12

    Ja si tiež niekedy hovorím, že to, že som ochorela a prekonala zlú chorobu cítim od života ako nespravodlivosť, nepijem, nefajčím, môj muž tiež a predsa ani jemu sa nevyhla tá potvora s veľkým R, (prekonával ju min.rok) a to ešte nemáme vyhrané......asi sme si mali viac užívať......no na druhej strane sme radi, že sme, každý má svoj osud, niekto vo svojich rukách, iný vo hviezdach.....
    Milý @Klukodvody , k Tvojim narodeninám Ti samozrejme v prvom rade želám veľa, veľa zdravia, spokojnosti, aby si to dotiahol ešte ďaleko a vo dvojici.....
    @zareaguj
  • siisa - fotkaSiisa 17. februára 2017 o 22:34

    Všetko najlepšie k narodeninám :) Veľa zdravíčka !
    @zareaguj
  • jerica - fotkaJerica 17. februára 2017 o 23:20

    @Kluk @od @vody , krásne narodeniny, krásne a úprimne napísané, uži si ešte z toho čo ešte budeš "stíhať" tá čiarka čo má sv.Peter si musí ešte dlho počkať, pokiaľ si ju "odfajkne" nedáš mu na to príležitosť, lebo ako píše v príspevku :
    aj @Dr (17.2.2017 12:43) presne o tom to je !

    na zdravie , hlavne každý deň !! živjoó !!






    @zareaguj
  • denyany - fotkaDenyany 18. februára 2017 o 09:48

    Blahoželám k narodeninám! A k všetkému, k čomu si dospel na svojej ceste životom. Ono je to niekedy o držku a človek ani nevie, či ešte má zmysel bojovať ďalej... Ale má! Nech sa Ti darí vo všetkom, v čom chceš, aby sa Ti darilo!
    @zareaguj
  • monty469 - fotkaMonty469 18. februára 2017 o 12:19

    Mily @Klukodvody prajem ti vsetko najlepsie k narodeninam. Hlavne vela zdravia, to je najdolezitejsie. Napisal si to pekne a ten zaver sa mi paci najviac. Co sa tyka zivotneho stylu som za to ze vsetko s mierou. Ziadne extremy, nie je dobre len si odopierat ale ani sa prejedat. Zo vsetkeho , ale s mierou ;-) Pozdravujem aj pani manzelku
    @zareaguj
  • frezia68 - fotkaFrezia68 18. februára 2017 o 13:44

    Ako rada Ťa tu vidím už zdravého a optimisticky naladeného :-).Nech Vám obom zdravie,láska,optimizmus a šťastie ešte dlho vydrží.Skúsim poslať kytičku skromnú,ale zo srdca :-).


    @zareaguj
  • slavka2012 - fotkaSlavka2012 18. februára 2017 o 14:06

    Všetko najlepšie k narodeninám, nech ich je ešte mnoho. Nedávno som čítala knihu vychadzajucu z princípu epigenetickej medicíny od autora, ktorý sa dlhé roky zaoberal genetickým predispoziciami pre niektoré ochorenia. Tvrdí, že v mnohých (nie všetkých) prípadoch je možné uniknúť "osudu " včasnou úpravou životného štýlu, takze dedičná predispozícia sa nema možnosť prejaviť. (William J. Walsh,PhD., The nutrient power).
    @zareaguj